P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?![]()
![]()
Jos son mun kans puhunut, niin ainakaan mä en tiiä hommasta mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?![]()
![]()
OOtko. KLonkku muuten ikinä tullut ajatelleeksi unissa puhumista...?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
Siis en ollut minä, mutta viimeksi kyllä käräytin rysän päältä, palstalaisen tietokoneelta siis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
Siis en ollut minä, mutta viimeksi kyllä käräytin rysän päältä, palstalaisen tietokoneelta siis.![]()
nyt oot ihan hiljaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
nyt oot ihan hiljaa![]()
:saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muista että mä olen nähny sinut lihatiskillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas![]()
no kun sä et voi sairaalasta puhua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas![]()
![]()
Sä et edes testannu tota![]()
ja olisin voinu ku tikit vaan poistettiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas![]()
![]()
Sä et edes testannu tota![]()
ja olisin voinu ku tikit vaan poistettiin
![]()
älä nyt kaikille huutele että mä soittelen sulle jatkuvasti![]()