Jos son mun kans puhunut, niin ainakaan mä en tiiä hommasta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?
kato oot niin salasesti puhunu että oot onnistunu puhumaan salaa jopa itteltäsAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos son mun kans puhunut, niin ainakaan mä en tiiä hommasta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?
OOtko. KLonkku muuten ikinä tullut ajatelleeksi unissa puhumista...?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos son mun kans puhunut, niin ainakaan mä en tiiä hommasta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?
Nyt oon kyl ollut hereillä aamu kuudesta lähtien, joten eipä taida olla mahdollista...Alkuperäinen kirjoittaja ?:OOtko. KLonkku muuten ikinä tullut ajatelleeksi unissa puhumista...?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jos son mun kans puhunut, niin ainakaan mä en tiiä hommasta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:klonkku? peikkis? keittis? lunatic? nannaihana? dude?
nyt oot ihan hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
Siis en ollut minä, mutta viimeksi kyllä käräytin rysän päältä, palstalaisen tietokoneelta siis.
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt oot ihan hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
Siis en ollut minä, mutta viimeksi kyllä käräytin rysän päältä, palstalaisen tietokoneelta siis.
muista että mä olen nähny sinut lihatiskilläAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia::saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt oot ihan hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:En kommentoi :saint:
Kaikkea se minun lihanhimoni teettääkin...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muista että mä olen nähny sinut lihatiskillä
no kun sä et voi sairaalasta puhuaAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas
Sä et edes testannu tota ja olisin voinu ku tikit vaan poistettiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no kun sä et voi sairaalasta puhuaAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas
älä nyt kaikille huutele että mä soittelen sulle jatkuvastiAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä et edes testannu tota ja olisin voinu ku tikit vaan poistettiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no kun sä et voi sairaalasta puhuaAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas
Pettää ja avoimestiAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:petäksää mua |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt kaikille huutele että mä soittelen sulle jatkuvastiAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Sä et edes testannu tota ja olisin voinu ku tikit vaan poistettiinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no kun sä et voi sairaalasta puhuaAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mitäs sä muiden kans jutustelet ku mä oon sairaalas