en edes uskaltaisAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:petäksää mua |O
ei ole numeroo ollenkaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miun puhelin ei oo soinut ainakaan viikkoon :/ Ootko varma että siulla on oikea numero? :xmas:
Ois ainakin palstalla jotain mistä kirjottaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ajattele jos mä vaikka saisin mustasukkasuusraivarin palstalla
Joo mul on lääkitys aika kohdillaan
No siitä se varmaan johtuukin :/ Muuten olisit toki soitellutAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole numeroo ollenkaan :/
tottakai olisinAlkuperäinen kirjoittaja Miä:No siitä se varmaan johtuukin :/ Muuten olisit toki soitellutAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole numeroo ollenkaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ois ainakin palstalla jotain mistä kirjottaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ajattele jos mä vaikka saisin mustasukkasuusraivarin palstalla
Niin muuten puhuttiin. Naurattaa vieläkin se sun kertomas peltipoliisiesimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sakoista ja kaupassa käymisestä
Hei... Täs oli vasta kaks sivua, eiks nyt ois ollut paree kerätä ainakin 30 sivua arvuuttelua enne vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Niin muuten puhuttiin. Naurattaa vieläkin se sun kertomas peltipoliisiesimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sakoista ja kaupassa käymisestä
Tämä on virallinen tunnustus. Minä se olin. :xmas:
Joo mutta mä en malttamattomana ihmisenä jaksanut seurata ketjua enää pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei... Täs oli vasta kaks sivua, eiks nyt ois ollut paree kerätä ainakin 30 sivua arvuuttelua enne vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Niin muuten puhuttiin. Naurattaa vieläkin se sun kertomas peltipoliisiesimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sakoista ja kaupassa käymisestä
Tämä on virallinen tunnustus. Minä se olin. :xmas:
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes uskaltaisAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:petäksää mua |O
|O
ota nyt ihan rauhallisesti, mä soittelen pikapuoliinAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ajattele jos mä vaikka saisin mustasukkasuusraivarin palstalla
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä kuolen, tärisen ja vapisen kun en tiedä kennen kanssa, enkä jaksa koko ketjua lukea, jossa asia ehkä paljastuisi.
tää on kamalaa, hirveetä ja kohtuutonta aloittaa tällaisia ihmisjärjen vieviä aloituksia. EN SIIS KESTÄ KUN EN TIEDÄ!!!???
Pakkohan se on rauhallisesti ottaa ku en pääse hyökkäämään mihinkään täältäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ota nyt ihan rauhallisesti, mä soittelen pikapuoliinAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ajattele jos mä vaikka saisin mustasukkasuusraivarin palstalla
tämä oli tarkotettu ajankuluksi, mutta sovitaan että koitin pilata sun mielenterveyden.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä kuolen, tärisen ja vapisen kun en tiedä kennen kanssa, enkä jaksa koko ketjua lukea, jossa asia ehkä paljastuisi.
tää on kamalaa, hirveetä ja kohtuutonta aloittaa tällaisia ihmisjärjen vieviä aloituksia. EN SIIS KESTÄ KUN EN TIEDÄ!!!???
Tiedäthän. Sä et vaan osaa lukea. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mä kuolen, tärisen ja vapisen kun en tiedä kennen kanssa, enkä jaksa koko ketjua lukea, jossa asia ehkä paljastuisi.