puhuin

• Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sakoista ja kaupassa käymisestä :D
Niin muuten puhuttiin. Naurattaa vieläkin se sun kertomas peltipoliisiesimerkki. :D

Tämä on virallinen tunnustus. Minä se olin. :xmas:
Hei... Täs oli vasta kaks sivua, eiks nyt ois ollut paree kerätä ainakin 30 sivua arvuuttelua enne vastausta? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sakoista ja kaupassa käymisestä :D
Niin muuten puhuttiin. Naurattaa vieläkin se sun kertomas peltipoliisiesimerkki. :D

Tämä on virallinen tunnustus. Minä se olin. :xmas:
Hei... Täs oli vasta kaks sivua, eiks nyt ois ollut paree kerätä ainakin 30 sivua arvuuttelua enne vastausta? :eek:
Joo mutta mä en malttamattomana ihmisenä jaksanut seurata ketjua enää pidempään. :D

juuh
Mä kuolen, tärisen ja vapisen kun en tiedä kennen kanssa, enkä jaksa koko ketjua lukea, jossa asia ehkä paljastuisi.

tää on kamalaa, hirveetä ja kohtuutonta aloittaa tällaisia ihmisjärjen vieviä aloituksia. EN SIIS KESTÄ KUN EN TIEDÄ!!!???

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mä kuolen, tärisen ja vapisen kun en tiedä kennen kanssa, enkä jaksa koko ketjua lukea, jossa asia ehkä paljastuisi.

tää on kamalaa, hirveetä ja kohtuutonta aloittaa tällaisia ihmisjärjen vieviä aloituksia. EN SIIS KESTÄ KUN EN TIEDÄ!!!???
:LOL: :LOL: :LOL:

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

tämä oli tarkotettu ajankuluksi, mutta sovitaan että koitin pilata sun mielenterveyden.
saat sinäki hyvän mielen =)

Yhteistyössä