Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiti";22511760]Ota vaan Milana se miljonääri jätä lapset miehellesi tiedän ettet tule katumaan,saman kokenut. Nuorena ja nättinä on tehtävä rohkeita päätöksiä.[/QUOTE]

Vielä kerran mä en lapsi jäättää vaikka mikä olisi

Voi voi masentunut, hei haloo joskus olin mäkin hyvää vaimo tein ruokaa kaikki olin ihan kymppi pisteinen kotirouva ja se vaan väliti että tänne suolaa ei riitä tänne vielä jotai, jopa mun äiti sanoi miten voit aina loukata raskaana oleva, no kun synnytin meni mullakin pää sen verran sekaisin että päätin elän nyt niin kuin haluan ja vast kun nyt sille olen aivan hirveä se on ihan ok, mut miten voi elää parisuhdessa jos tarvi olla ilkeä että sulle ollaan hyvää

Miksi ette eroa, jos teillä on kamalaa yhdessä?

Voi voi masentunut, hei haloo joskus olin mäkin hyvää vaimo tein ruokaa kaikki olin ihan kymppi pisteinen kotirouva ja se vaan väliti että tänne suolaa ei riitä tänne vielä jotai, jopa mun äiti sanoi miten voit aina loukata raskaana oleva, no kun synnytin meni mullakin pää sen verran sekaisin että päätin elän nyt niin kuin haluan ja vast kun nyt sille olen aivan hirveä se on ihan ok, mut miten voi elää parisuhdessa jos tarvi olla ilkeä että sulle ollaan hyvää

What?ei kai kukaan loukkaannu jos pyytää SUOLAA LISÄÄ?! :laugh:

[QUOTE="vieras";22511776]Onko Savanna sinua tutkittu, kun olet lääkärillä käynyt, ettei sinulla ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ostelunhalu, jännityksenhalu, hösäävä enegisyys, moneen suuntaan kurkottelu, paremman elämän perään haikailu ja mielialan vaihtelut onnellisuudesta ärtyneisyyteen viittaisivat aika paljon siihen suuntaan.[/QUOTE]

Haukukaa rauhassa:). Mut päätös teen minä, en vaan kaikki tuntet osaa selittää mikä pyöri mulla nyt ja jo kauan, välillä enemmän ja välillä vaan olen ja kestään elään etenpäin

[QUOTE="hohhoijaa";22511802]Mikset muka? Sun miehesi ja äitisihän niitä enimmäkseen hoitavat juttujesi mukaan. Vai meinaatko ottaa tyttäresi mukaan bileisiin?[/QUOTE]

Jos mun elämästä tulee normaali mä en tarvi näitä bile juttuja ollenkaan

[QUOTE="vieras";22511776]Onko Savanna sinua tutkittu, kun olet lääkärillä käynyt, ettei sinulla ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ostelunhalu, jännityksenhalu, hösäävä enegisyys, moneen suuntaan kurkottelu, paremman elämän perään haikailu ja mielialan vaihtelut onnellisuudesta ärtyneisyyteen viittaisivat aika paljon siihen suuntaan.[/QUOTE]

Mulle tuli ihan sama mieleen. Kaverillani nimittäin on todettu tuo ja usein kun luen savannan tekstejä ne on melkein kun tämän kaverin kertomaa.

Tämä Savanna/Milanna oli jossakin vaiheessa palstan kiva valopilkku, paha katsoa vierestä, kun tämä pikku hiljaa valuu kohti hermoromahdusta ja isoja vaikeuksia perheessä :(

Voisitko Milanna kuvitella käyväsi lääkärissä, voit itsekin olla masentumassa, saati se mies sitten?

niin ja biletän kun haluan pään tyhjäksi muuten hermoja menee olla sen kaa kotona ja katsoa miten se ei tee mitään ja kun kysyy jotain vastausta kannatta odottaa puoli tuntia, kun se aina niin keskiytynyt peleihin koneessa tai telkkariin

Jos mun elämästä tulee normaali mä en tarvi näitä bile juttuja ollenkaan

Osaatko sanoa, MITÄ sinun mielestäsi vaaditaan, että elämästä tulisi normaalia, mikä olisi sulle se tärkein asia?

Enkä usko, että kehotus lääkäriin (noiden muidenkaan osalta) on haukkumista vaan yritys auttaa. Et itse ehkä näe tilannetta kirkkaasti, kun olet sen keskipisteessä.

Kuule, miten sä kehtaat?

Itse olet täällä kertonut, kuinka miehesi hoitaa lapsia kun olet itse "töissä". Tai kuinka hän on hoitanut kotia sillä aikaa kun sinä olet ollut bilettämässä. Kuinka miehesi siivoaa ja teekee sitä sun tätä kun et itse viitsi/ osaa. Sun miehesi on tehnyt sun ja teidän lapsien eteen vaikka kuinka paljon omiesi puheittesi mukaan, joten sinuna tukkisin turpani ja olisin hiljaa.

niin ja biletän kun haluan pään tyhjäksi muuten hermoja menee olla sen kaa kotona ja katsoa miten se ei tee mitään ja kun kysyy jotain vastausta kannatta odottaa puoli tuntia, kun se aina niin keskiytynyt peleihin koneessa tai telkkariin

Käsittääkseni miehelläsi on oma työ, hoitaa sun kauppaa ja vielä lapsetkin siinä ohessa. Onko liikaa vaadittu, että saisi pelata/ katsoa telkkaria ja sinä ottaisit vetovastuun lapsista?

Tätä mäkin olen sanonut joskus aikaisemmin.
Mut vastaus on naurua tai sitä et "olet vain kateellinen".

anna miehellesi ees tasavertainen huoltajuus ..ne lapset on sen ansainnut että välit molempiin säilyy hyvinä..ja kun sun miljonäärimiehes huomaa 5v. kuluttua et rupeet olee hieman vanha ja vaihtaa paremmannäköseen elätettävään jolla ei lapsia ristinä niin miten sit sun käy..

Haukukaa rauhassa:). Mut päätös teen minä, en vaan kaikki tuntet osaa selittää mikä pyöri mulla nyt ja jo kauan, välillä enemmän ja välillä vaan olen ja kestään elään etenpäin
En todellakaan tarkoittanut haukkua vaan olin ihan tosissani. Lähipiirissä nähnyt vaan millaisiin tilanteisiin ihmiset ajautuvat, kun ovat sairastuneet. Eivät kaikki kaksisuuntaista sairastavat ole täysin sekopäämaanisia, vaan lievempiäkin muotoja on olemassa, jotka elämään murhetta aiheuttavat. Niitä ei vaan usein tunnisteta vasta kuin pitkän ajan kuluttua.

[QUOTE="popp";22511831]Osaatko sanoa, MITÄ sinun mielestäsi vaaditaan, että elämästä tulisi normaalia, mikä olisi sulle se tärkein asia?

Enkä usko, että kehotus lääkäriin (noiden muidenkaan osalta) on haukkumista vaan yritys auttaa. Et itse ehkä näe tilannetta kirkkaasti, kun olet sen keskipisteessä.[/QUOTE]

No sitten mun äidille kans pakko mennä lääkärille, kun se kans tiedä ja jos haluat kerron vain yv:llä asiat tänne en voi ihan kaikki puhua, kerroin vaan että olen nyt hukassa ja mietin mitä oikein teen

Mä voisin nähdä tän niinkin, että mies on aina ollut vähän vetäytyvä, ehkä ujo ja ei just puhu eikä halua tehdä mitään. On kuitenkin kiltti ja rauhallinen ja kun on jo oltu monta vuotta yhdessä niin se tuntuu niin itsestäänselvältä.

Savannalla taas on ollut ihan erilaiset haaveet suhteesta, että mies osallistuisi enemmän ja olisi aktiivisempi parisuhde. Pettymystään hän sitten purkaan shoppailuun, täyttää tyhjyyden materialla ja bileillä, ihan vaan koska se parisuhde ei anna mitään ja se ahdistaa. Koko ajan täytyy olla joku projekti menossa ettei tarvitse kohdata sitä ongelmaa.

Jollain tavalla molemmat siis ovat syyllisiä tilanteeseen, uskon että miehen passiivisuudesta on ollut enemmänkin puhetta mutta mies ei reagoi ja tietää että vaimo menettää hermonsa ja purkaa kiukkunsa joko häneen tai siihen shoppailuun/työhön/biletykseen.

Yhteistyössä