Puhuin eilen miehen kanssa. Järjetön angsti.... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kysyin siltä että käykö kuumana muhun ja vastas tylysti vaan että ei käy. No, mä kysyin miks ei, eikä se osannu vastata. No, ehdottelun jäkeen selvis, että oon pullukka. :ashamed:
Eikä myöskään pidä mua mitenkään kauniina, ihan nätti vaan.
Mulla on liikaa selluliittiä (ei muuten juuri yhtään).

Meni mieli aika alas. En mä tiedä mitä mä täällä teen jos ei mua pidetä kauniina, haluttavana vaan mä olen miehen mielestä nätti pullukka.:confused::ashamed:

Mä en ainakaa enää syö mitää!
Jos ei kerran tää lenkkeily riitä töissä (mainitsi, etten liiku tarpeeksi) mitä tulee melkeen 10-15km päivä ni kohta auttaa... Mulla on ihan masentunu olo. Sellanen, ettei kukaan enää tykkää musta ja mä oon ruma ja läski. :(

Mä olen todennut että tuollaisia ei kannata kysellä.
Joskus puhuttiin miehen kanssa että pitäisi alkaa kuntoilemaan ja tuli puhetta siitä millaiset vartalot meillä on toistemme mielestä. Mieheni mielestä minulle oli tullut hieman lisää painoa ensitapaamisen jälkeen ja kun kysyin, niin hänen mielestään olin tavatessammekin hieman tukeva. Silloin harrastin kilpaurheilua 4-5 krt viikossa, ja painoa (lähinnä lihasta) oli 63kg (169cm).

En ole Carmen Electra tms. muu Playboy-tyttönen, ja sellaisiin useat miehet vertaavat kun heiltä kysyy kuinka kuumia olemme. Valitettavasti. Olen kuitenkin hyvin kelvannut miehelleni eikä hän tunnu "kilojani" häpeävän (nyt kahden lapsen jälkeen 67 kg) ainakaan kovin avoimesti. Hän on myös oppinut että minulle kuuluu sanoa että olen hoikka :cool:

Onpas paskasti sanottu! Olen itse sen verran helposti punasta näkevä ihminen, että olisin saattanu sanoa takasin. Olisinki.

Jos oma puolisoni sanoisi minulle, etten ole kaunis EDES hänen silmissään yms, niin kyllä roiskaisisin sellaiset sylet ja haukut ettei mitään rajaa. Tosin ei ole tähän mennessä tuollaisesta ollut pelkoa toistaiseksi, eikä toivottavasti tule olemaankaan.

Toivottavasti tuo oli vaan huonon tuulen tuulahdus eikä mikään pysyvä argumentti :/

Törkeästi sanottu mieheltäsi. Tuollaista ei helposti pysty unohtamaan ja seksikin kärsii jos päässä pyörii vain mitä mieltä mies on omasta kropasta.

Me olemme molemmat keränneet kiloja ja siitä vitsailemme toisillemme, siis omista kehoistamme. Lievää ylipainoa on siis. Mutta jos mieheni sanoisi minulle että olen pullukka enkä ole kuumaa tavaraa hänen mielestään niin en koskaan unohtaisi. Vaikka sitten olisin asiasta tiedustellut. On asioita joita ei vain sanota vaikka toinen inttäisi. Kuten että kulta, on sulla pieni penis mutta se on suloinen.

Kylläå mä kysyisin että mitä mies sitten miun kanssa tekee? Mä olen törkeen ylipainoinen ja mies kyllä sanoo rakastavansa ja himoitsevansa. sama se onko se totta mutta mä hajoisin kyllä jos sekin alkais haukkumaan, riittää että ite inhoaa itteään...

Kai teillä sit on suhteessa muitakin ongelmia kuin tuo, tai sit miehellä on päässä vikaa. Ei kai kukaan oo ihmisen kanssa, jota ei pidä haluttavana! Eiksen pitäs mennä niin, että kun rakastaa, niin myös siihen 'käy kuumana'? Ainakin mulla on ollu näin. :/

167/77 joo onhan siinä jonkin verran mutta en mä mielestäni nyt mikään hirvee läski oo...

Miehesi sanoi että olet "pullukka". Ei että olet "hirveä läski". Mielestäni noissa on melko iso ero.

Sinusta sinulla on jo "jonkin verran" tuota painoa, mutta olet loukkaantunut että mies sanoi sinun olevan pullukka, koska et ole "hirveä läski".

Mikä logiikka tässä on? Jos omasta mielestäsi et ole unelmakroppainen, miksi a) kyselet mieheltäsi oletko b ) vaadit miestäsi vastaamaan että olet.

no jos nyt ihan rehellinen olen. niin kyllä jos sinun housuissa olisin laihduttaisin joku 15 kiloa. olet ylipainoinen. se on vaan fakta. turha valehdella itselle. Mikset ota itteä niskasta kiinni ja ala laihduttamaan. karppaus on kivaa laihduttamista. ja vieläpä terveellistä, kun sen oikein tekee.. eli syö monipuolisesti. nyt vaan päätät sen. lenkille joka päivä. ja lihastreeniä kotona tai salilla pari kertaa viikossa. Ens kesänä oot seksikäs ja timmi pimatsu. ;)

Itse en menisi tuollaista kyselemäänkään. Ihan syystä että en todellakaan ole kaunis, jos mies näin väittäisi niin tietäisin heti hänen valehtelevan. Jos taas sanoisi olevan jotain tyyliin nätti, söpö, kivan näköinen tms niin se voisi vielä mennä läpi, kauneushan on kuitenkin katsojan silmissä. :D Mutta siis ihan oikeasti kauniista ollaan sen verran kaukana että sellaisia lässytyksiä en edes halua kuulla.

Mitä painoon tulee niin teidän sitäkin olevan liikaa. En ole mikään hirveä läski mutta ennen raskautta painoa oli 10kg enemmän mitä oma ihannepainoni olisi (tuolloin siis 162cm ja 60kg) ja se kyllä näkyi. En todellakaan halunnut/halua mitään turhia vakuutteluja siitä kuinka minussa ei ole mitään ylimääräistä kun tiedän itsekin sitä olevan.

Kuitenkin tiedän että olen tämän ulkonäköni ja painoni kanssa kuitenkin oma itseni, se ihminen kenen kanssa mies on suhteeseen lähtenyt ja millaisena hän voi minusta pitää. Ihan yhtä paljon nyt kuin sen 10kg hoikempana.

Ikävästi sanottu : /

Mutta se, että sanoo sun olevan pullukka ei kuitenkaan tarkoita samaa ku hirveä läski!
Toki sun mitoissa on reiluutta, mutta ei niin että pitäis loukata toista.
Tärkeintä on miltä itsestä tuntuu.

Mä olen 179cm ja painan nyt 74 ja tunnen itseni hieman pullukaksi :ashamed:

Yhteistyössä