Puhjennut tärykalvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Voih, tytöllä 5v. oli yöllä korvakipua ja sai Panadolia kipuun. Nyt yritän saada lääkärille aikaa, sillä korvasta vuotaa keltaista, paksua eritettä :/ Onkohan tärykalvo puhjennut?

Mulla puhkesi kerran tärykalvo just noin, hirvee kipu, sit kipu loppui ja tuli möhnää. Ei me lääkärille menty, ei siinä enää reikää ole.

Ja sit kerran olen pienenä vahingossa sukkapuikolla puhkaissut tärykalvoni kun kaivelin korvaani... siis kuinka tyhmä voi lapsi olla. Ja olin sentään jo 12v...

Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Mulla puhkesi kerran tärykalvo just noin, hirvee kipu, sit kipu loppui ja tuli möhnää. Ei me lääkärille menty, ei siinä enää reikää ole.

Ja sit kerran olen pienenä vahingossa sukkapuikolla puhkaissut tärykalvoni kun kaivelin korvaani... siis kuinka tyhmä voi lapsi olla. Ja olin sentään jo 12v...

;-D Mitä lapsi ei kokeilisi =)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Voi olla, että on puhjennut. Multakin kerran puhkesi... onko tytön korva nyt kivuton? Se on hyvä lisätuntomerkki puhjenneeseen tärykalvoon.

Korva on kivuton, kuumetta on nyt melkein 38.... Onneksi sain ajan lääkäriin!

Mulla on lapsena puhkaisu korva, ja sieltä valui ihan älyttömästi just tuollaista keltaista, paksua, märkäistä eritettä. Korvakipu hävisi saman tien kun oli puhkaisu, muuten olin kyllä edelleen kuumeessa pitkän aikaa. Vaikuttaa kyllä ihan siltä että lapsesi korva on puhjennut.

Yhteistyössä