T
"TYTÖN ÄITI"
Vieras
nyt hieman pelottaa tuleeko tyttärelleni sama kohtalo kuin minulle, tyttö on 4 vuotta ja on jonkun aikaa käynyt puheterapiassa, eli puheen ymmärtämisessä on jotain häikkää parin viikonpäästä joudutaan molemmat vanhemmat menemään kuulemaan jonkinlainen tuomia terapia käynneista, viime kerralla sanoivat että ehkä joudutaan alkaa miettimään ehkä oisko päiväködinvaihto pienempään ryhmään,
jatkotutkimuksiin tytttö joutuu koska on ruukannut toistaa asioita eikä aina ymmärrä asioita,puheenymmärryksessa on vaikeuksia puolin ja toisin
itse olen käynyt peruskoulun niin sanotusa apukoulussa 9 vuotta ja todelllakin kuullut asiasta joka käänteestä siitä ja joutunut koulukiusatuksi myös ja sitä en todellakaan tahdo tyttärelleni peruskoulu oli minulle aikamoinen helvettiä
jatkotutkimuksiin tytttö joutuu koska on ruukannut toistaa asioita eikä aina ymmärrä asioita,puheenymmärryksessa on vaikeuksia puolin ja toisin
itse olen käynyt peruskoulun niin sanotusa apukoulussa 9 vuotta ja todelllakin kuullut asiasta joka käänteestä siitä ja joutunut koulukiusatuksi myös ja sitä en todellakaan tahdo tyttärelleni peruskoulu oli minulle aikamoinen helvettiä