puhelinmyyjä soitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsterit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kerran soitettiin että oon voittanu arvonnassa, mutta lopulta selvisi että palkinnosta jää maksettavaa 100e. Mutta mulla oli kuulemma hyvä tuuri kun se niiden "palkinto" maksoi normaalisti useita satasia ilman voittoa. En lunastanut palkintoa.

Itse ihastuin Ruby hipstereiden mukavuuteen saatuani ensimmäisen ilmaisen paketin. Tämän vuoksi ajattelin olla perumatta jäsenyyttä ja odottaa seuraavaa pakettia, jonka jälkeen peruisin koko homman. Toisessa lähetyksessä tuli kahdet hipsterit ja olin hankintaani tyytyväinen.

Ensimmäisessä pesussa toisista hipstereistä oli kuitenkin sauma ratkennut haarakiilakkeesta, eli niissä oli reikä. Aika onnettomat alkkarit jos ekassa pesussa menee rikki! Eikä nuo mitkään halvimmatkaan ole.

Kaiken lisäksi soitin asiakaspalveluun peruakseni jäsenyyden. Se onnistui nopeasti, mutta rikkinäisistä hipstereistä en saanut edes pahoittelua saatikka korvausta! ÄLKÄÄ TILATKO RUBY HIPSTEREITÄ!

[QUOTE="vieras";23199861]Postimyynnissä on aina 14 päivän palautusoikeus (ei koske lehtitilauksia), luonnollisesti palautuksesta aiheutuvat kustannukset menee omaan piikkiin.[/QUOTE]

Ei muuten mene omaan piikkiin. Kyllä palautus menee aina alkuperäisen lähettäjän piikkiin.

[QUOTE="vieras";23199861]Postimyynnissä on aina 14 päivän palautusoikeus (ei koske lehtitilauksia), luonnollisesti palautuksesta aiheutuvat kustannukset menee omaan piikkiin.[/QUOTE]

Ei mene, palautuskulut maksaa lähettäjä.

Itse talvella menin tilaamaan sen ShaveServicen näytepaketin ja kuset housuissa odotin, joudunko sittenkin maksamaan siitä jotain ja saako jäsenyyttä peruttua. Paketti tuli ja menin heti nettiin irtisanomaan jäsenyyteni. Tuli vahvistusviesti, että jäsenyytesi on irtisanottu ja sen jälkeen ei kyseisestä firmasta kuulunut mitään. Sain ilmaisen höylän, kuten puhelinmyyjä oli luvannutkin, joten ei mitään ongelmaa ollut tuon kanssa. Sama firma kenties kyseessä, koska tuolloinkin sopimuksen teko nauhoitettiin.

Wearus eli Westerfield antaa juurikin siksi ilmainäytteitä, jotta saisi epäselvien sopimusehtojen tai muiden sotkujen kautta ihmisiä maksamaan ylihintaisia tuotteita tai perintäkuluja.
En jaksa alkaa käräjöimään tuollaista firmaa vastaan, jonka "sopimusehdotkaan" eivät ole lainmukaiset. Maksoin ruhtinaallisilla opintotuilla velkojalle kaikki paskat 43,95€

lue tarkkaan ne paperit kun tuo paketti tulee. kyllä sieltä joku juju löytyy. esim. se että niitä hipstereitä alkaa tippumaan joka kuukausi postilaatikkoon. näin kävi ainakin meidän ukolle, että alkoi tulemaan liki 20 euron pikkuhousuja kuukauksittain

Wearus eli Westerfield antaa juurikin siksi ilmainäytteitä, jotta saisi epäselvien sopimusehtojen tai muiden sotkujen kautta ihmisiä maksamaan ylihintaisia tuotteita tai perintäkuluja.
En jaksa alkaa käräjöimään tuollaista firmaa vastaan, jonka "sopimusehdotkaan" eivät ole lainmukaiset. Maksoin ruhtinaallisilla opintotuilla velkojalle kaikki paskat 43,95€

Onko kukaan onnistunut peruuttamaan tilaustaan wearusin nettisivujen kautta?
Aion pitää kiinni oikeuksistani viimeiseen asti, vaikka oikeuteen sitten. Asiassa on aina kaksi puolta, ja he eivät suostu ymmärtämään minun puoltani.
Lähetän heille ehkä kohta laskun käyttämästäni ajasta.

Sorry mutta LUONNOLLISESTI palautukset EI mee OMAAN PIIKKIIN vaan firma maksaa!

Niin paljon helpommalla kaikki osapuolet pääsisivät kun asiakkaat ymmärtäisivät kuunnella ja lukea mihin sitoutuvat ja miten pitää toimia ellei halua jatkaa tilauksia. Nämä "paska lafka huijasi"- syytökset ovat yleensä kyllä ihan asiakkaiden omaa huolimattomuutta kun ei ole peruutettu ajoissa.

[QUOTE="mä";24321524]Sorry mutta LUONNOLLISESTI palautukset EI mee OMAAN PIIKKIIN vaan firma maksaa![/QUOTE]

Koskee vain niitä kotimaisia asiakkaita, joilla on itellan kanssa palautussopimus. Kun palautusosoite on ulkomailla, on täysin mahdollista että palautuksesta joutuu pulittamaan postimaksun verran.

Minä puolestani sain myös partahöyliä (Goodshave) ja sukkia (Blackstone) ko. firmalta, molemmissa laskuissa 0e summana, ja jäsenyydet peruutin sähköpostitse (molemmat erikseen) saaden myös kuittauksen viesteihini, joissa kerrottiin, että jäsenyyteni oli peruttu molemmissa tapauksissa. Tänä aamuna kuitenkin postilaatikossani oli neljä paria sukkia sekä lasku 17,95e. En tietenkään aio maksaa tai palauttaa tuotteitta, koska lain mukaan ei tarvitse, ja ilmoitin asiasta yritykselle. Lähetin myös ilmoituksen kuluttajavirastoon nettilomakkeen kautta ihan vaan siltä varalta, että tämä olisi ko. yrityksen normaali menettelytapa, ja alan saada karhukirjeitä tilaamattomista tuotteista.

En ole siis ainoa kun mietityttää tämä :D .. Ne sano tosiaan mullekkin että netissä voi myös irtisanoa tilauksen. Ehkä ei sit voikkan kun tossa sanottiin ettei ees mitään kotisivuja löydy. Se soitto sinne maksaa ihan varmaan.. no iteppä olen soppani keittäny.. täytyy vaan kärvistellä!

Mitään verkkosivuja ei tosiaan löydy. Onko kellään kokemusta, onko sähköpostin kautta peruuttaminen onnistunut? Laitoin juuri viestiä "laskussa" tulleeseeen e-mail osoitteeseen.

http://www2.lappeenranta.fi/lehtitietokanta/artikkeli.php?id=12222
Lukekaa tuo artikkelin loppu. Jon Leander-Engström on ilmeisesti koko homman takana. Tuotenimet vaihtuu tiuhaan tahtiin, Yrityksen nimet harvemmin.
Eli kaveri on seuraavien yritysten takana:
Talking People AB - www.talkingpeople.se - www.talkingpeople.fi
Centurion International AB

Hei, palautimme 2 lähetystå mutta laskut tulivat van. Olisi kuulemma pitänyt laittaa lähetykseen postimaksu,en tiedä sitten kenelle nämä palautukst menevät ? Selvitän asiaa nyt kuluttajaviranomaisten kanssa; todellä outoa toimintaa. Ei vaikuta kovin lakien mukaiselta. En ole tälläiseen ennen Suomessa törmännyt onneksi. Nimimerkki ei enää tilauksia puhelimitse tai tämän firman kautta.

joo, itse kuulun tilaajiin ja nyt on aivan pakko mainostaa: En ole koskaan aikaisemmin laittanut jalkaani sukkia, jotaka tuntuvat pehmeiltä ja miellyttäviltä. Itseasiassa tulee tunne, että jalassa ei sukkia olisikaan. Ne on niin pehmeät ja miellyttävät jalassa. Jos jotain negatiivistä on niin ehkä se, että ei kestä yhtäpaljon kun jotkut froteesukat "tennissukat" kestää. Jalassa sukat ovat kyllä todella miellyttävät.

Todellakin pysykää kaukana tuosta firmasta!! Laskuja tulee ja tulee, vaikka aina kun sinne olen soittanut ovat luvanneet asian olevan korjattu. Nyt sit tuli ulosottofirman lasku. Ja mitään en oo sieltä koskaan edes tilannut, vain sen ilmaisnäytteen, JONKA LÄHETIN TAKAS!!!

Peruutuksen tekeminen onnistuu parhaiten puhelimitse numeroon 09 329 61 446. Nettisivujen kautta tai sähköpostilla ei peruutuksia ole otettu vastaan syksyn jälkeen.

Todella surkeaa asiakaspalvelu. Sukkalähetyksessä luvataan, että voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla. Meiliosoitetta tai nettisivujen osoitetta ei kuitenkaan kerrota missään.

Onneksi tuotteet voi palauttaa Postin kautta myyjän kustannuksella. Muista pyytää postikonttorista kuitti asiakaspalautuksesta jos tuote "katoaa" matkalla ja Rubyn mukaan palautus ei olisi tullut perille. Näin on varminta toimia, vaikka en Rubya mistään epäilekään.

Todella ikävää kuitenkin tuo, että sähköpostia ei voi käyttää vaikka näin nimenomaan ohjelapussa luvataan,

Minulta ei ainakaan onnistunut hipstereiden lopetus vaikka yritin soittaa laskussa näkyvään numeroon. Puhelussa piti laittaa oma jäsennumero sekä postinumero ja ne laitettuani siellä puhelimessä naisääni sanoi vaan, että olivat kuulemma väärin laitettu. Tarkistin asian monesti ja molemmat olivat täysin oikein. Pelkkää kusetusta koko juttu.

Olen kolme kertaa perunut ja Blackstone-sukkapakettia tulee edelleen. Kerran myös palautin paketin ja siitäkin tuli muistutuslasku. Kun soitin asiakaspalvelunroon, niin sanoivat ettei heillä ole tietoa palautuksesta. Pysykää erossa tuosta lafkasta

[QUOTE="mimosa";24321536]Niin paljon helpommalla kaikki osapuolet pääsisivät kun asiakkaat ymmärtäisivät kuunnella ja lukea mihin sitoutuvat ja miten pitää toimia ellei halua jatkaa tilauksia. Nämä "paska lafka huijasi"- syytökset ovat yleensä kyllä ihan asiakkaiden omaa huolimattomuutta kun ei ole peruutettu ajoissa.[/QUOTE]

Näin on, tässäkin ketjussa näkee selvästi että osa on ollut täysin tyytyväisiä. Noita kamoja lähtee varmaan kuukausittain satoja tai tuhansia, eli jos olisi rikkeitä ne olisi nähty jo valtamedioissa. (Niitäkin firmoja on ollut, mutta tämä ei näytä kuuluvan niihin.)

Itse en ole tuota mitään tilannut, mutta itsekin olen unohtanut joskus muuttaa lehtitilaukseni määräaikaiseksi. En silti syytä siitä lehtifirmaa.

AINA kun luvataan jotain ilmaiseksi pitäisi hälytyskellojen soida. Ei se firma hyväntekeväisyyttä tee, vaan kyllä sillä on kaupalliset intressit taustalla. Liian monta juttua olen kuullut siitä, miten peruuttaminen ei käykään niin helposti kun puhelimessa on annettu ymmärtää.

[QUOTE="Pepe";24174886]Ei mene, palautuskulut maksaa lähettäjä.[/QUOTE]

Kuoreen pannaan "asiakaspalautus" ja firman nimi. Sen jälkeen voit nukkua yösi rauhassa.

Pilipalifirma ei haasta oikeuteen, vaikka kelvottoman tuotteen jättää maksamatta. Toimikaa näin !

Yhteistyössä