Puhelinmyyjä tarjosi muka ilmaiseksi (ilman postikulujakin) "eikä tarvitse perua mitään" alushousuja. En uskonut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Priinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Priinu

Vieras
Puhelinmyyjä soitti ja tarjosi tutustumispakettia alushousuista. Kun kerroin etten tarvitse sanoi myyjä, että ei maksa edes postimaksujen vertaa vaan on täysin ilmainen eikä tarvitse jatkossa muistaa perua mitään. Sanoin kuitenkin ei kiitos tällä kertas ja toivotin hyvät päivänjatkot.

Jäi kuitenkin vaivaamaan onko oikeasti muka asia noin mitä lupasi. Onko muille soittanut vastaava? Kuulosti niin törkeältä huijaukselta tuo postimaksuttomuus ja se ettei tarvitsisi perua mitään. Ikäväkyllä firman nimi ei jäänyt mieleen. Puhelimesta en enää tilaa mitään kun erehdyin vuosi sitten tilaamaan DNA nettiliittymän mik oli myyjän mukaan kiinteälaajakaista koska kerroin, että olen kyllä ollut aikeissa vaihtaa liittymää mutta en todellakaan halua mitään mokkulaa tai nettitikkua koska eivät lupauksista huolimatta toimi kovin hyvin. No mokkulahan sieltä postista tuli ja pitkien selvittelyiden jälkeen sain purettua sopimuksen. Koska posti oli lähettänyt paketin jostain mutkien kautta ehti tuo kahdenviikon palautusaika mennä umpeen.

Olen minä tilannut ja suostunut monestikin, heti kun se lahjapaketti tulee kieltäysyn tilaamasta mitään. Ei ne kysele enää sen pakdetin perään mitä lähettväät.

Juu niissä on kyllä aina joku koira haudattuna, vaikka kuinka on ilmaista. Johonkin sitä sit kuitenkin sitoutuu. Mä en ikinä tilaa tollasilta, meen itse kauppaan ostaa jos tarviin alushousut, ei niin kalliita oo! Mulle just joku aika sit soitettiin ja tarjottiin sukkia, en ottanut...

Mulle kans soitettiin tässä joku aika sitten tutustumispakettia (1kpl alushousut) ilmaiseksi, ei postikulujakaan. Epäröin ja kieltäydyinki mutta sitten myyjä puhui ympäri ja suostuin siihen että lähettävät tutustumispaketin. Sain pöksyt tällä viikolla, lasku 0 euroa. Tänään soitin ja lopetin koko jäsenyyden.

Minä kerran otin ilmaisen lady shaverin, kun sitä tarjosivat. Höylä tuli postissa ja menin heti perumaan jäsenyyden. Jos en olisi perunut ajoissa, niin mulle olisi alkanut tulla noita shavereita joka kuukausi ja olisin joutunut maksamaan niistä, mutta sen yhden sain ilmaiseksi, eikä mitään laskuja siitä tullut perään. Mun kohdalla siis ainakin toimi tuo, eikä siinä minun mielestäni mitään huijausta ollut. Homma meni niin kuin pitikin. Muistaakseni mulle puhelimessakin sanottiin, että pitää muistaa perua tilaus, jos haluat vain sen ilmaisen näytekappaleen, etkä halua liittyä. Sen jälkeen on tarjottu alusvaatteita ja sukkia ja milloin mitäkin ilmaiseksi, mutta niitä en ole enää halunnut ottaa.

Olen saanut ilmaiseksi 6 alushousut ja parit sukat. Siksi niin monet kun peruminen ei helposti onnistunutkaan niin ne lähetteli niitä laskun kanssa lisää, lopulta ne sano että saat pitää kaikki ja ei tarvinnu maksaa mistään mitään x)

Mulle on elämäni aikana soitellu niin lehti,puhelin sukka ja alushousumyyjät ja muutamia kertoja olen niitä ottanutkin.saa edulliseti niitä "tutustumispaketteja" mutta saa olla tarkkana niiden kestotilausten ja jäsenyyden irtisanomisissa. Keksivät koko ajan uusia ja monimutkaisia kiemuroita niihin että hermothan siinä aina menee vaikka joka kerta olen onnistunut perumaan!
Viimesin oli paras: soittivat kääk kerhosta, sain repun ilmaiseksi ja ei pitänyt velvottaa mihinkään ja jäsenyyden voi lopettaa millon vaan, paskan marjat!!! Pitää olla vähintään 6kk jäsenenä ennen ku voi lopettaa sen ja joka kuukausi pitää erikseen muistaa perua kuukauden paketti mikä tulee automaattisesti halusit tai et... Voi perkele sanon minä, nyt oottelenkin sit marraskuuhun asti ennen ku pääsen eroon... Kyllä ne kaikkesa yrittääkin että saavat ihmisiä huijattua =O

Miten nuo perumiset on vaikeutuneet? Siitä on monta vuotta, kun tilasin tuon shaverin, mutta ei siinä peruttaessa tarvinnut kuin netissä laittaa johonkin lomakkeeseen tietonsa ja se oli siinä.

[QUOTE="Eme";29005502]Nykyään sen voi perua vain puhelimitse. Ja arvaapa vastaako ne puhelimeen...
Jos siis on kyse samasta firmasta.[/QUOTE]

Menin myös lankaan. Olen yrittänyt useita kertoja soittaa ja ilmoittaa, että en ota jatkossa mitään pöksyjä. Ilmaisnäyte ei edes ole minun kropalle käypiä. Ei puhelimeen kukaan vastaa.
Aijon lähettää tämän ilmaisenkin takaisin, mutta oho firma onkin jossain ulkomailla. Näinköhän menee edes perille.

Olisko ihan poliisiasia koko firman toiminta.

mutta sehän on hyvä elinkeino kun siinä tehdään konkreettisesti lähestymistä ihmisten välillä mukavin puheluin höystettynä, raha on sivuseikka jos kaikki muuten onnistuu, esimerkiksi housut tai kalapselit ovat oikeaa numeroa.
http://suolasuinen.blogspot.fi/

Sehän menee niin, että kun suostut ottamaan vastaan ilmaisen tutustumispaketin X, samalla annat luvan lähettää tuotetta laskuineen jatkossakin ellet sitä erikseen peru, eli siitä alkaa tilaus. Ostopakkoa ei välttämättä ole ja voit toki perua tilauksen heti ilmaisen tutustumispaketin saatuasi, eli periaatteessa voit saada sen paketin täysin kuluitta (jos jatkotilauksen peruminen onnistuu esim. sähköpostilla), mutta se peruminen pitää tosiaan muistaa hoitaa.

Minä kysyn yleensä että "sanot vaan missä kohdin se tulee sitten sen maksaminen", ja siihen pääsääntöisesti saa rehellisen vastauksen :D

Yhteistyössä