psykologiset testit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
onko kenelläkään tietoa että mitä mittaa psykologinen testi jossa alkuruudussa 8 juvaa ja lopuksi tyhjä ruutu, johon pitää lapussa olevista kuvista valita oikea vaihtoehto?

olipas hankalasti selitetty....
ja mitä tarkoittaa jos tekee ensin tehäviä alusta, ja sitten välistä ja vaikka lopusta?

osaisko joku selittää?

Mä luulen (en siis tiedä), että yksittäinen tehtävä ei sinällään yksinään mittaa paljoakaan mitään vaan tulokset antavat suuntaa ainoastaan tehtäväryhminä. Siis jos yhdessä tehtävässä "mokaat" ei se vielä merkitse kokonaisuuden kannalta mitään..

Siis puhutko psykologisesta testistä vai älykkyystestistä? Ne ovat vähän eri asioita.

Jos tuo kuvaamasi testi on älykkyystesti (ja jos se on se testi minkä oletan olevan), niin se mittaa lähinnä loogista päättelykykyä.

Älykkyystestissä lienee ihan sama tekeekö tehtävät missä järjestyksessä hyvänsä. Psykologisessa testissä minä ainakin jouduin tekemään tehtävät yksi kerrallaan, eikä niiden tekemisjärjestykseen voinut itse vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis puhutko psykologisesta testistä vai älykkyystestistä? Ne ovat vähän eri asioita.

Jos tuo kuvaamasi testi on älykkyystesti (ja jos se on se testi minkä oletan olevan), niin se mittaa lähinnä loogista päättelykykyä.

Älykkyystestissä lienee ihan sama tekeekö tehtävät missä järjestyksessä hyvänsä. Psykologisessa testissä minä ainakin jouduin tekemään tehtävät yksi kerrallaan, eikä niiden tekemisjärjestykseen voinut itse vaikuttaa.

Työpaikka varten tehtävää psykologista testiä. aikaa oli tehdä vihon tehtävi 40min, jos tuntui jokin kuvio vaikealta sai hyppää yli.....

mietin mitäköhän tuotesti saattoi mitata ja vaikuttaa työpaikan saantiin?!

täällä jännittyneenä oottelen tuloksia Nyt alkuviikosta lupasivat ilmotella.....

Jännittää niin pirusti että miten nuo testit menivät....Tuntuu että kirjalliset tehtävät menivät ihan penkin alle., mutta mistäs sitä tietää mitä ne niillä teteillään mittaavat...

millaisia testejä teillä mulla on ollut? mitä ovat ptäneet sisällä?

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
loogista ajattelua kuvaa,mun mielestä.

eli sitten ei ole kauheen loogista josvatailee alusta ja välistä ja lopusta. dääm....

no 50% mahdollisuus saasa tuo työpaikka. Joten voittaja olen jokatapauksessa kun noin pitkälle olen päässyt.

Yhteistyössä