V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Mä olin saman ikäinen kun sain esikoisen.. tilanne oli kyllä hiukkasen eri..
Voimia Provolle :hug: koita jaksaa olla tyttäresi tukena..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Minkä ikäinen tyttö kyseessä,joka raskaana?
17
Hei, älä välitä noista paskanjauhajista. :/ Kunhan haluavat pahoittaa toisen mielen...Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkä sua rangaistaan...hah haa!
:/ joopa, luulin kärsineeni rangaistuksen kaikesta jo alkkisäidin lapsena, joten nämä lienevät lisärangaistuksia sitten :/
Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Minkä ikäinen tyttö kyseessä,joka raskaana?
17
eihän tossa sitten ole mitään, mä jo kerkesin ajatella tyttös olevan 13 tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Anna itsellesi aikaa tottua tytön tilanteeseen. Usko pois kaikki menee hyvin! Ehkä tämä on se mikä saa tytön aikuistumaan ja ottamaan vastuun elämästään. Varmasti tyttö ehtii vielä opiskelemaan ja elämäänsä rakentamaan mieluiseen suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ajatellut ottaa lapsen itsellesi hoitoon ja päästää tyttäresi päävastuusta ja ikään kuin jatkamaan omaa elämäänsä? Noin minä ehkä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä se tyttäresi aikoo vauvan suhteen tehdä? Onko kyseessä sama tyttö, jota joskus ylistit miten ahkera se on, käy koulun ohella monessa työpaikassa?
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Anna itsellesi aikaa tottua tytön tilanteeseen. Usko pois kaikki menee hyvin! Ehkä tämä on se mikä saa tytön aikuistumaan ja ottamaan vastuun elämästään. Varmasti tyttö ehtii vielä opiskelemaan ja elämäänsä rakentamaan mieluiseen suuntaan.
Eihän Provon vanhempi tyttökään ole töitä tehnyt tai opiskellut, tahi aikuistunut, vaan äitinsä elättää sekä hänet että lapsen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ajatellut ottaa lapsen itsellesi hoitoon ja päästää tyttäresi päävastuusta ja ikään kuin jatkamaan omaa elämäänsä? Noin minä ehkä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Niin makaa kuin petaa. Tyttösi on tarpeeksi vanha tietääkseen mitä suojaamattomasta yhdynnästä voi aiheutua. Vauva ei ole se huonoin mahdollinen vaihtoehto. Älä murehdi liikaa, kyseessä on kuitenkin jo melkein täysi-ikäisen tyttäresi oma elämä, ei sinun. Tue, mutta älä tuppaudu.
Pojallesi toivon pikaista paranemista, ja tytöllekin toki kaikkea hyvää, ja enemmän järkeä vastaisuuden varalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Uskotteko te kaikki nämä Provon jutut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Uskotteko te kaikki nämä Provon jutut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Uskotteko te kaikki nämä Provon jutut?![]()
Minä ainakin uskon
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Uskotteko te kaikki nämä Provon jutut?![]()
Minä ainakin uskon
Sie se kilttinä jaksat aina puolustaa minua, tuletko livenä tekemään saman, kun maailma kaltoinkohtelee??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä vaiheessa raskaus on huomattu? Jos se on jo viikolla 24, on jo vatsaakin ja tyttäresihän on aika hoikka kaiken lisäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:siis onko sama tyttö raskaana jolle meinasit hetki sitten viikoksi palkata lastenvahvin katsomaan perään? Ei kyllä näköjään vanhemmat tiedä yhtään mitä lasten elämässä tapahtuu...äiti pitää pikku tyttönä ja likka tulee kotiin vatsa pystyssä, huh huh
ehkä hän ois tarvinnu sitä lastenvahtia koko ajan... ei viikko ollut tarpeeksi!