V
vieras
Vieras
Onko susta noin kamalaa että sun tytär saa lapsen?Häpeätkö sitä?Vai onko lapsen isässä vikaa?Ja ota huomioon että se ei ole lapsen vika millaset hänen vanhempansa on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Hei Provo!
Kyllä sulla on kaikenlaista tapahtunut, en yhtään ihmettele että on alavireinen fiilis..
Niin "tyhmältä" kuin se kuulostaakin, niin aika auttaa, kaikki asiat järjestyy, vaikka nyt tuntuukin olevan liikaa kannettavana. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä vaiheessa raskaus on huomattu? Jos se on jo viikolla 24, on jo vatsaakin ja tyttäresihän on aika hoikka kaiken lisäksi?
Viime lauantaina viimeksi näin tytön, hän on pitkä ja hoikka ja hänellä on pieni mahakumpu - kysyin taas"ethän vain ole paksuna?" Hän vastasi, ettei voi olla, kun juuri oli kuukautiset :/ mutta nyt voin sanoa, että olisihan minun kuukausi sitten pitänyt tajuta, kun näin mielettömät raskausarvet rinnoissa hänellä mutta en osannut toimia oikein/en halunnut tietysti uskoa todeksi/uskoin melkein aikuista lastani jen..
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:Uskotteko te kaikki nämä Provon jutut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Niin. tää on sama tyttö josta provo aiemmin sanoi ettei se voisi ikinä tulla teiniäidiksi. on niin ahkera ja hyvä koulussa. Niin vaan elämässä voi käydä.
varmasti sulle järkytys :hug: niin kuin äidilleni aikoinaan kun minä juuri 17vuotta täyttäneenä tulin hänelle ultraääni kuvaa näyttämään.
Mutta pian laantui.ja rupesi odottamaan lapsenlastaan innolla.
Olet odottanut tytöstäsi niin paljon,tuntui varmaan että peti sut,piti olla se fiksu lapsi joka kouluttautuu hankkii kunnon ammatin. menee naimisiin ja sitten lapsia. :hug:
Mutta kyllä sun tyttös tulee pärjäämään ja poikakin kasvaa varmaan myös aikanaan ja haluaa tutustua lapseen.Koita olla tukena. Ehkä näin kuului käydä ettei abortti enään mahdollinen ,koska silloinhan olisit varmaan yrittänyt painostaa toisen abortiin joka olis voinut pilata tytön elämän.
raskaudesta huolimatta tytölle voi tulla onnistunut elämä. vain eri järjestyksessä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko susta noin kamalaa että sun tytär saa lapsen?Häpeätkö sitä?Vai onko lapsen isässä vikaa?Ja ota huomioon että se ei ole lapsen vika millaset hänen vanhempansa on
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko susta noin kamalaa että sun tytär saa lapsen?Häpeätkö sitä?Vai onko lapsen isässä vikaa?Ja ota huomioon että se ei ole lapsen vika millaset hänen vanhempansa on
ehkä ei ensimmäisenä tule mieleen hyppiä ja kiljua riemusta jos 17v saa lapsen. Vai voiko joku väittää muuta? Lapsi on ihana asia, kun se on suunniteltu ja harkittu. Toki vahinkoja sattuu, mutta niihinkin on yleensä pitempi sopeutumisaika kuin muutama kuukausi (niin kuin tässä tapauksessa) toivottavasti tyttö jaksaa/pystyy sopeutumaan asiaan. Tuo olisi shokki jo ihan täysi-ikäiselle, aikuiselle naisellekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Hei Provo!
Kyllä sulla on kaikenlaista tapahtunut, en yhtään ihmettele että on alavireinen fiilis..
Niin "tyhmältä" kuin se kuulostaakin, niin aika auttaa, kaikki asiat järjestyy, vaikka nyt tuntuukin olevan liikaa kannettavana. :hug:
=) ja mie keksin mistä sinun nikkisi tulee =) [/quot
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mistä lääkäri sitten hokas tyttösi olevan raskaana?Eikös tyttösi menny uusimaan pilleri reseptiänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mistä lääkäri sitten hokas tyttösi olevan raskaana?Eikös tyttösi menny uusimaan pilleri reseptiänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko susta noin kamalaa että sun tytär saa lapsen?Häpeätkö sitä?Vai onko lapsen isässä vikaa?Ja ota huomioon että se ei ole lapsen vika millaset hänen vanhempansa on
ehkä ei ensimmäisenä tule mieleen hyppiä ja kiljua riemusta jos 17v saa lapsen. Vai voiko joku väittää muuta? Lapsi on ihana asia, kun se on suunniteltu ja harkittu. Toki vahinkoja sattuu, mutta niihinkin on yleensä pitempi sopeutumisaika kuin muutama kuukausi (niin kuin tässä tapauksessa) toivottavasti tyttö jaksaa/pystyy sopeutumaan asiaan. Tuo olisi shokki jo ihan täysi-ikäiselle, aikuiselle naisellekin.
olen ite saanut 17v. lapsen eikä mun vanhemmat kylläkään taivastellu asiaa koska kyseessä on mun elämä ei niiden.äidille sana "mummo" toi mieleen vanhan ihmisen mutta ei kuitenkaan kieltäny sitä käyttämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko susta noin kamalaa että sun tytär saa lapsen?Häpeätkö sitä?Vai onko lapsen isässä vikaa?Ja ota huomioon että se ei ole lapsen vika millaset hänen vanhempansa on
olen ite saanut 17v. lapsen eikä mun vanhemmat kylläkään taivastellu asiaa koska kyseessä on mun elämä ei niiden.äidille sana "mummo" toi mieleen vanhan ihmisen mutta ei kuitenkaan kieltäny sitä käyttämästä.
Oleko varma etteivät keskenään keskustellessaan taivastelleet? Eivät vain viitsineet/ voineet näyttää sitä sulle?
Omasta pillereiden syönnistä on jo niin kauan aikaa etten muistanut tollasta ollenkaan. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mistä lääkäri sitten hokas tyttösi olevan raskaana?Eikös tyttösi menny uusimaan pilleri reseptiänsä?
Täällä ainakin tehdään aina sisätutkimus kun uusitaan pilleriresepti.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:pojalle paranemisia!
Hyvä vaan, että nuorena lapset hankkii, eihän tuo ole mikään kauhea juttu mitä taivastella.