Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle määrättiin tuota sydämen liikalyönteihin, en ole uskaltanut käyttää, kun mulla sellainen "vika" sydämessä että se lyö normaalia hitaammin... en tiennyt ettämäärätään paniikkiinkin...
Alkuperäinen kirjoittaja psykologi:Hyvä lääke on. Vie pois vapinaa ja sydämentykytyksiä, mutta ei jännityksen oloa tai ahdistusta - > sekin häviää, kun huomaa lääkkeen auttavan. Ei myöskään aiheuta riippuvuutta, ei väsytä tms. Joillakin voi kuivattaa silmiä tai paljon käytettynä voi haitata aktiiviliikkujilla lihastonusta (en kyllä monen ole kuullut tästä sanovan ). Usein kyllä panikkihäiriöön määrätään jotain SSRI-lääkettä päivittäiseen käyttöön, mutta lääkäri on varmasti arvioinut kohdallasi parhaaksi tämän ratkaisun. Jos oireilu on hankalaa, pitkäaikaista tai johtaa tilanteiden välttelyyn, kannattaa harkita psykoterapiaakin (esim. kognitiivinen ).
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuohon ei ole kokemusta mutta minä syön propralia sydämentykytyksiin ja poikani taas päänsäryn estolääkkeenä. Ja ollaan oltu tyytyväisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle määrättiin Propralia migreenin estolääkkeeksi. Siihen se ainakin tehosi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle määrättiin Propralia migreenin estolääkkeeksi. Siihen se ainakin tehosi![]()
Mulla on kanssa silloin tälläin migreeniä, otanpa seuraavan kerran sit propraalin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle määrättiin Propralia migreenin estolääkkeeksi. Siihen se ainakin tehosi![]()
Mulla on kanssa silloin tälläin migreeniä, otanpa seuraavan kerran sit propraalin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle määrättiin Propralia migreenin estolääkkeeksi. Siihen se ainakin tehosi![]()
Sitä pitää syödä päivittäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mulle määrättiin Propralia migreenin estolääkkeeksi. Siihen se ainakin tehosi![]()
Sitä pitää syödä päivittäin![]()
No voi harmi, aattelin, et olisin saanu kaks kärpästä yhellä iskulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko sulla toi lääkkeen annostus nyt sitten vain tarvittaessa vai otatko esim. aamuin illoin säännöllisesti? jos on säännöllisesti otettava lääke , se helpottaa sitten myös tuohon migreeniin. migreeniin estolääkitykseksi määrättiin ainakin meillä lapselle, kun kohtauksia oli lähes päivittäin pidemmän aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko sulla toi lääkkeen annostus nyt sitten vain tarvittaessa vai otatko esim. aamuin illoin säännöllisesti? jos on säännöllisesti otettava lääke , se helpottaa sitten myös tuohon migreeniin. migreeniin estolääkitykseksi määrättiin ainakin meillä lapselle, kun kohtauksia oli lähes päivittäin pidemmän aikaa.
Tarvittaessa otan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä ainakin selvitettiin hyvin tarkkaan mm. verenpaine yms. ettei laske lääkityksen aikana jopa liian alhaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma ihminen;28776160:ÖVoinko ottaa propralia vaikka lääkäri ei sitä ole mulle määrännyt, mutta kun jännittää niin pirusti kun huomenna on ristiäiset missä mä pääsen kummiks.. Katoinmeijän lääkekaappiin ka kappas siellä olikin tätä, ja en tiedä uskallanko ottaatarviin kipeesti apua!!! Ja muutenkin esiintymisjännitys
![]()