Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ihana! Vieno hymy tutin takaa.
(mulla sama vanha, kun oma kone on rikk)
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Sielläpä se on meidän tonttusakki edelleenkin :xmas:
ihania![]()
Niin ovat!
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:No tuol on pikkunen maha =)
Kyllä on ihana =).