profiili-pino taas kehiin.. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:

sulle on yv:tä.. :)

Enhän minä ole Lahdessa käynytkään kymmeneen vuoteen eikä siellä asu ainuttakaan verisukulaistani. Sarjassamme *tärkeä tieto*.

Olitteko mahdollisesti muuttamas Poriin vai muistanko väärin?
 

Yhteistyössä