En saa taas kuvaa laitettua,tai siis tekee muutokset,mutta kuvaa ei kuitenkaan sitte näy :kieh:
Kämmäänkö mie vai voiskohan plussa tökkiä?
Ois haluttanu laittaa uus ihana kuva tytöistä
Kämmäänkö mie vai voiskohan plussa tökkiä?
Ois haluttanu laittaa uus ihana kuva tytöistä