Huutonetistä, tumpelo tarvii neuvoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
En viitsi sinne mennä keskustelupalstalle kysymään neuvoa kun siellä on sitten niitä jotka sanoo "niin niin, tahdot vaan mainostaa omia kohteita" (joita ei muuten ole kuukausiin ollutkaan eikä tulekkaan vielä vähään aikaan) MUTTA siis kysymykseen:

Miten ihmeessä sinne saa niitä kuvia laitettua useamman???? Meneekö se samalla periaatteella kuin täälläkin tuo kuvan linkitys?? :/ paitsi ettei siellä ole tuollaista maisema painiketta.. ääh.. kun siis laitan loppukesästä sinne myyntiin IIIIISON äitiysvaatepaketin ja ois se kiva laittaa usempi kuva, ettei vaan kuvaa kasasta vaatteita :/

koitapas googlettaa huutakauppaopas, siellä on tosi selkeät ohjeet, helppoa se on! joko aijaa.comista tai sitten imageshack.usstä..
=)
tää se on
http://nettihuutokauppaopas.urli.net/

sieltä FAQ ja sieltä lisäkuvien laittaminen!!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
koitapas googlettaa huutakauppaopas, siellä on tosi selkeät ohjeet, helppoa se on! joko aijaa.comista tai sitten imageshack.usstä..
=)

Ahaa.. täytyykin sitten googletella.. ;) ei vaan oo olllenkaan mun tajuntaani eksyneitä ne neuvot joita aiemmin oon saanut.. jos joku ois kato voinut mulle ihan selkokielellä kertoa miten se tapahtuu :laugh:

no selkokielellä, meet aijaa.com, selaat omista kuvista sen liitettävän kuvan ja hostaat sen, ja sitten kun se kuva tulee siihen, niin kopioit sen ekan laatikon tekstin, ja liität sen sinne ilmoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no selkokielellä, meet aijaa.com, selaat omista kuvista sen liitettävän kuvan ja hostaat sen, ja sitten kun se kuva tulee siihen, niin kopioit sen ekan laatikon tekstin, ja liität sen sinne ilmoon :D

KIITOS :flower: mä tiesin että suhun voi aina luottaa :D Tätä mä just tarkoitin.. eli periaate on melkein sama kuin tänne kuvia linkittäessä..

Ite oon just tuonne aijaa:han laittanu muutaman kuvan, mut millä hemmetillä ne sit sieltä muka löytää, saatikka sit kattelee muiden kuvia?

Oonkohan vähä maalta vai, mut eihän siel oo mitään missä niitä kuvia voi selata? Eli onks pakko sit vaan tietää niiden kuvien osoitteet vai?

Yhteistyössä