probleemaa

  • Viestiketjun aloittaja pazi
  • Ensimmäinen viesti
pazi
En nyt tiedä onko tämä aivan oikea paikka kysymykselle,mutta katsoin tämän olevan sopivin.

Olisin pientä ongelmaa eli minulla oli tuossa yksi ihana nainen/tyttö jonka kanssa tapailimme tiivisti vajaa kaksi kuukautta.Olimme vahvasti menossa yhteen.Eli näimme lähes päivittäin,kerroimme asiat toisillemme,pussailimme,istuimme sylikkäin ym..
Itse odottelin viime aikoina vain oikeata hetkeä milloin tekisin lopullisen aloitteen,mutta en sitä tehnyt vielä,kun tyttö oli viime lähi aikoina hieman vaisu.En siihen enempää kiinnittänyt huomiota,koska hänkin puhui minusta edelleen mukavaan sävyyn ja halusi yhtälailla nähdä.
Sitten tuossa yhtenä päivänä hän pyysi minua luokseen keskustelemaan ja menin eikä hajuakaan mitä olisi edessä.
No tyttö kertoi ettei haluakkaan enää edetä kanssani,koska mielessä pyörii vain ex-mies.Heillä ei kuulemma ole enää ollut mitään ja se exällä on jo uusikin,mutta hänellä se pyörii mielessä ja hän haluaa elää nyt vain sinkkuna.
Hänen vanhasta suhteestaan on vasta muutamia kuukausia ja ei ole päässyt vielä yli.
Juttelimme paljon ja uskon,että tämä on myös se oikea syy.Hän haluaisi kanssani olla edelleen kaveria ja nähdä silloin tällöin..
Mitä teen?Olisiko apua pitäisikö hänet jättää rauhaan,koska uskon etten hänen kanssaan pelkällä kaveri mielellä voi olla,koska ihastuin aika pahasti??
Hän väitti minun olevan aivan ihana mies ja,jos olisimme parempaan aikaan tavannut hän olisi minun kanssa halunnut seurustella.
Reilu viikko sitten vielä en huomannut mitään vaan hänkin oli sitä mieltä,että meistä voi tulla enemmän..
Apua kaivattaisiin!!
Ikää molemmilla reilut 20.
 
yks
Tämä oli juuri oikea paikka kysymyksellesi, mutta en osaa pahemmin neuvoa...

Monikin kiva nainen pakit antaessaan selittelee, että jatketaan kavereina, olet kiva mies ja oikealla hetkellä jutusta olisi sattanut tulla jotain. Näin ilmaistessaan, nainen ei tietenkään halua pahoittaa mieltäsi.

Se, että exä pyörii päässä, voi ollakin oikea syy yksin oloon ja sinkkuiluun tai se, että hän haluaa löytää sellaisen, joka vie jalat alta kerralla ja ex unohtuu sitä kautta.

Sinulla on useita vaihtoehtoja:

Älä ole yhteyksissä tyttöön, jos et pysty ja se satuttaa sinua lisää, kun nainen löytää uuden.

Voit olla myös kaverina ja antaa tytölle aikaa miettiä tilannetta, mutta ehkä hän on jo miettinyt suhtautumisensa sinuun, eikä teillä ole yhteistä tulevaisuutta.

Koita hurmata nainen uudelleen ja vielä tehokkaammin. Keksi kivaa ajanvietettä, jossa joudutte olemaan fyysisessä kontaktissakin (harrastukset, pelit, yms.) ja sitten sopivalla hetkellä kun tuntuu molemmista hyvälle, voit edetä jo halailu ja pussailuasteelle, kellahdettuanne ruohikkoon hikisen harrastuksen päätteeksi, yms. Tai ihan yksinkertaisesti sohvalla maatessanne ja leffaa katsoessanne tai rannalla... Olet varmasti ollut tytön kanssa liian varovainen, etkä ole saanut häntä syttymään ""sillä tavalla"". Kerro tytölle, miten pidät hänestä, miten ihana hän on, miten palavasti häntä haluat ja miten paljon haluaisit tyydyttää hänet :) Sittenpähän se on yritetty. Ole määrätietoinen, mutta älä missään nimessä epätoivoinen.

Sinä tunnet tytön paremmin, mikä hänelle toimisi, vai kannattaako antaa olla vaan ja jatkaa kavereina...

Tsemppiä ! :)

 

Yhteistyössä