etäinen ja kylmä poikaystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surupuserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surupuserossa

Vieras
Hei olen 18 vuotias tyttö ja seurustellut poikaystäväni kanssa noin puolivuotta. Hän on 21. Poikaystäväni on ollut jo viikon hyvin etäinen minua kohtaan. Kaikki oli sitä ennen hyvin, hän oli oma ihana itsensä. Yleensä näemme todella usein..monta kertaa viikossa. Nyt poikaystävälläni on flunssa ja sanoo tämän takia haluavansa olla yksin, mutta lähtee kuitenkin illalla kyläilemään kavereidensa luona. Hän on hyvin kärttyinen ja kylmä minua kohtaan. Kotona minulla on ollut riitaa äitini kanssa ja menin poikaystäväni tykö itkien. yleensä hän lohduttaa minua mutta nyt hän vain halasi eikä sanonut mitään. Kuten hän yleensä olisi minua lohduttanut. Hän vain laittoi pian sen jälkeen nukkumaan. Kysyin lopulta viestillä mikä hänellä on ja onko kaikki hyvin. Hän sanoi olevansa kärttyinen flunssan takia eikä halua keskustella kanssani. Sanoi että nakkaa puhelimen seinään ja ei aio vastaa yhteenkään viestiin.

Apua! neuvvoja! onko hän kyllästynyt suhteesemme? Vai mikä häntä vaivaa? En tiedä mitä tehdä enkä tiedä miksi hän käyttäätyy näin.

Anna pikkupojalle nyt edes hetki omaa elämää. Sehän on lapsi vielä itekin ja sinä kahta kauhemmin.
Tota menoa olet kotona yksin kasvamassa alta aikayksikön!!

Uusimmat

Yhteistyössä