prkl ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella harmaana

Vieras
Oli eilen muuttamassa kaveriaan ja puhe oli että jäävät sinne istumaan iltaa muuton päätteeksi. Olivat kuitenkin löytäneet tiensä baariinja 02.30 soittaa mies hakemaan. Lähden pojan (2-v) kanssa hakemaan että pääsee turvallisesti kotiin. (Saattaa lähtä taksia odottaessa harhailemaan muualle.) Kun päästiin n.15min päästä paikalle oli ukko nukkumassa citymarketin suuren parkkipaikan melkein keskellä, jonkun auton kyljessä. No kotiin päästiin ja hyvin nukuttiin amuun asti. Poika heräs tuossa n.1h sitten ja kohta kuului sängyn pääädystä "äiti, vettä". Katsoin vähän ympärille ja huomasin että lattialla tosiaan lainehti 2-3 senttiä vettä. Ukko oli mennyt suoihkuun ja nukahtanut viemärin päälle. Vesi oli päässyt eteiseen, makkariin ja pojan huoneeseen. Olkkari ja keittiö siltä säästyivät. Kyllä oikeesti v-tuttaa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
No tuosta luulis jo ukon olevan niin häpeissään että pysyy kotona piiitkään... Pistitkö ees siivoamaan kaveriks? :kieh:

Kyllä sängystä potkin pystyyn. Tai siis sohvata jolle nukkumaan laitoin. Yhdessä kuivattii suurimmat määrät vedestä ja nyt ukko saa itse tehdä loppu kuivaksen. Enään en itse tee mitään. Suurimmat määrät vedestä on jo pois.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
muuten en kommentoi mutta en olis kyllä ukkoo lähteny hakemaan, tulkoo vaikka kävellen mutta tuohon aikaan en lapsen kanssa inahtais mihinkään.

Poika nukkui autossa ja jatkoi heti kotona uniaan.

Sen vielä lisäisin että ukolla ennen nuorena ollut samanlaista toimintaa. Sillon ollut useemman keran juoppoputkassakin. Mutta nyt pojan syntymä jälkeen ei ole enään pellit kiinni juomista esiintynyt.

Mitenkä se mies on voinut sen viemärin päällä ja sohvalla yhtäaikaa nukkua.. Ja aika edesvastuutonta repiä lapsi sängystä keskellä yötä. Luulisi kuitenkin aikuisen miehen kantavan itsestään sen verran huolta että kotiin omin voimin pääsee. Tai sitten kannattaa tuo juominen heittää kokonaan pois jos tuollainen on!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kyllä minäkää ois lapsen kans lähteny hakee, vaikka se nukkuiskin koko ajan. tosin ei meijän ukolla ois ees pokkaa sellasta vaatiakkaan.

Ei vaatinut. Tiedän kokemuksesta että itselle helpompi olla jos on kotona eikä enään missään haahuilemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja jasso:
Mitenkä se mies on voinut sen viemärin päällä ja sohvalla yhtäaikaa nukkua.. Ja aika edesvastuutonta repiä lapsi sängystä keskellä yötä. Luulisi kuitenkin aikuisen miehen kantavan itsestään sen verran huolta että kotiin omin voimin pääsee. Tai sitten kannattaa tuo juominen heittää kokonaan pois jos tuollainen on!

Sohvalle nukahti, mutta aamulla herännyt ja mennyt suihkuun jonne uudelleen nukahtanut. Ja tuohon juomisen lopettamiseen olen samaa mieltä. Mutta kun imes itsekkin sen tajuaisi. En halua pojalta isää viedä jos ei taas tule olemaan isompikin ongelma jatkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja todella harmaana:
No tuosta luulis jo ukon olevan niin häpeissään että pysyy kotona piiitkään... Pistitkö ees siivoamaan kaveriks? :kieh:

Kyllä sängystä potkin pystyyn. Tai siis sohvata jolle nukkumaan laitoin. Yhdessä kuivattii suurimmat määrät vedestä ja nyt ukko saa itse tehdä loppu kuivaksen. Enään en itse tee mitään. Suurimmat määrät vedestä on jo pois.

mutta jos se nukku siellä viemärin päällä, niin miten potkit sen sohvalta ylös?

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja todella harmaana:

mutta jos se nukku siellä viemärin päällä, niin miten potkit sen sohvalta ylös?

Sori tuli moka. Potkin siis sieltä viemärin päältä pystyyn. Ei vissiin ajatus vielä oikein juokse kun ei oo edes aamukahvia saanut.

Yhteistyössä