Prkl, missä mä myyn mun stepperin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko saada kaupaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pakko saada kaupaksi

Vieras
Helkkari että alkaa ottaa päähän tuo stepperi makuuhuoneen nurkassa. Kun en sitä voi käyttää.

Olen yrittänyt myydä sitä huutiksesssa ja keltaisessa pörssissä -ei mene kaupaksi. Mihin minä nyt sen lykkään, kaupan ilmoitustaululle vai?

sellainen jos maksaa kaupassa kympin ja yrittää sillä 20 saada huutikses,+postikulut, niin enpä ihmettele ettei käy kaupaks, lenkkeilykään kun ei paljon kustanna..

Alkuperäinen kirjoittaja gh:
sellainen jos maksaa kaupassa kympin ja yrittää sillä 20 saada huutikses,+postikulut, niin enpä ihmettele ettei käy kaupaks, lenkkeilykään kun ei paljon kustanna..

No oli se aika paljon kallimpi, muistaakseni 70 euroa.
Hinnasta se ei voi olla kiinni, kun myin sitä 30 eurolla ja on käytetty kaksi kertaa.
Eikö ne sitten vaan liiku? Luulisi, että nyt olisi ihan kamala kuntoilubuumi.

mä ostin uuden stepperin just tarjouksesta alle kolmella kympillä. on käsituki jne. alkuperäinen hinta oli satasen.

että sinällään se kolmekin kymppiä voi käytetystä olla kova hinta :/

kyllä musta kolmekymppiä stepperistä on aika paljon noin käytettynä ostaa. kun tosiaan aleista ja ihan normihintasenakaan ei nyt paljoa tuosta hinnasta eroa. ehkä koitat kympillä myydä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Mulla on samanlainen yläkerran vaatehuoneessa :ashamed: ja pari kertaa käytetty.Mies muistaa aina v..lla siitä :whistle:

No meillä ei onneksi olla tuossa vaiheessa. Vielä. Missäs me keksittäis myydä nämä?

Joo kun mun piti aloittaa uusi elämä :whistle: se kesti sen pari kertaa.Jos me oikeasti alettaisiin stepata =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on samanlainen yläkerran vaatehuoneessa :ashamed: ja pari kertaa käytetty.Mies muistaa aina v..lla siitä :whistle:

No meillä ei onneksi olla tuossa vaiheessa. Vielä. Missäs me keksittäis myydä nämä?

Joo kun mun piti aloittaa uusi elämä :whistle: se kesti sen pari kertaa.Jos me oikeasti alettaisiin stepata =)

Minä steppaisin, mutta leikatut polvet eivät kestä. Joten joutaa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja lottis:
kyllä musta kolmekymppiä stepperistä on aika paljon noin käytettynä ostaa. kun tosiaan aleista ja ihan normihintasenakaan ei nyt paljoa tuosta hinnasta eroa. ehkä koitat kympillä myydä?

Eli kympillä pitäisi myydä tavara, josta maksoin 70 euroa ja käytin kaksi kertaa. No, ehkä ennemmin sitten vien sen vaikka kierrätyskonttiin kuin näen kympin takia myynnin ja lähettämisen vaivan.

Yhteistyössä