prkl exä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
voi pee |O
exä soitti.otti ittensä kun ei vionut huomenna tulla hakemaan poikaa kolmen aikoihin kun meille tulee pari mun kaveria vauvoineen (ei oltu siis sovittu mitään,exä siis soitti ja ilmoitti hakevansa pojan)
meillä ei ole tapaamis sopimusta koska kun semmonen olis pitäny kirjottaa lastenvalvojan luona exä ilmotti että me sovitaan mieluummin keskenämme..tiesin ettei siitä mitään tule mutten sitten tyrkyttäny pojan tapaamisaikoja kun sille oli kaikki " ihan sama ,eikä hän kuulema voinut tietää tulevia työvuoroja.
pari kuukautta sitten exää ei poika edes kiinnostanu kun oli uus akka kuvioissa.Näki poitsua 2kertaa 3kk aikana.Nyt on akka lempannu exän ja poika kiinnostaa taas..

no äsken sitten soitteli taas ja repäs taas oikeen kunnolla,aikoo kuulema vaatia semmosta tapaamis systeemiä että poika on viikon hänen luonaan ja viikon mun luona :o
exä siis edelleen asuu vanhempiensa nurkissa,sillä ei ole edes omaa huonetta ja todella meinaa että poika asustelee siellä viikon.näin on kuulema kaikille parempi.HÄN haluaa viettää aikaa poikansa kanssa viikon (on tosin töissä n.03-15),eli äitinsä hoitaa koko tän ajan ja sen jälkeen kun exä menee klo 20 aikoihin nukkumaan

tsiisus!

meinaa ihan todella riitauttaa tän asian ja selittää kuinka mä en ole yhteistyöhalunen vaikka yritin ehdottaa alkuun esim. viikonlopputapaamisia tms. niin ei!HÄN haluaa viikon.
Kertoi miten hänen vanhempansa haluavat myös viettää aikaa pojan kanssa,joka on siis todella hyvä asia.ja käydäänkin heillä usein.
Ja kuulema mun isäpuolella on niin hyvä juttu kun näkee poikaa sillon kun haluaa.Exä ei oo tainnu nyt tajuta tuota etävanhemman roolia ja selittää kuinka HÄN haluaa.Mulla on kuitenkin yksinhuoltajuus..niinjuu ja ex aikoo vaatia yhteishuoltajuutta.
En aijo kyllä suostua siihen viikko ja viikko-systeemiin,poika on kuitenkin vasta 8kk..enkä myöskään yhteishuoltajuuteen koska se ei *ylläriylläri* toimi.

Pliis kanssa palstailijat valakaa muhun uskoa ja neuvokaa..mä en todellakaan tiedä mitä mä teen ton ihmisen kanssa kun se ei itsekkään tajua mitä touhuaa ja toimii päättömänä.

ootte varmaan saanu tarpeeksenne tosta pojan isästä mutta tuntuu ettei kukaan muu jaksa kuunnella mun ongelmia kun te :D kestäkää siis :whistle:

Niin kauan hän ei voi vaatia mitään tapaamisia kun ei ole tapaamissopimusta tehty.Kun olet kerran yksinhuoltajuuden saanu niin älä siitä luovu,joka toinen viikonloppu tapaamiset niinku ne on muillakin ja siinä se.

:hug: et osaa olla noi ex:t ihania välillä. ei tuon ikäiselle sovi viel missäänn tapauksessa mikään viikko-viikko systeemi, käyttäis nyt se ex aivojaan. tiiviit tapaamiset on sen sijaan hyvä asia, kuten ilmeisesti sinustakin. ei lastenvalvojakaan tule kyllä tuota viikko systeemiä suosittelemaan, huoltajuudesta en kyl osaa sanoa mitään. sen tiedän et yhteishuoltajuus on vaikea muutta yksinhuoltajuudesksi, mut miten on toisinpäin.

mulle ex valitteli ettei poika häntä kohta enää tunnista..mutta oon joskus pari kk sitten yrittäny hoitaa niitä tapaamisia tuloksetta.ja sitten kun lopetin yrittämisen niin heti olin yhteistyöhaluton :headwall:
ja olis kiva saada joku ruutiinin omanen tapaamis juttu niin voisin meidän omat rutiinit sovittaa sen mukaan.
ja todella haluan että poika näkis isäänsä,mutta kun tutnuu että mennään aina niinkun hän haluaa..
kysyin ihan suoraan että oonko muka yhteistyöhaluton kun en heti myönny kaikkeen mitä ex ehdottaa niin vastaus oli suora "kyllä!" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mulle ex valitteli ettei poika häntä kohta enää tunnista..mutta oon joskus pari kk sitten yrittäny hoitaa niitä tapaamisia tuloksetta.ja sitten kun lopetin yrittämisen niin heti olin yhteistyöhaluton :headwall:
ja olis kiva saada joku ruutiinin omanen tapaamis juttu niin voisin meidän omat rutiinit sovittaa sen mukaan.
ja todella haluan että poika näkis isäänsä,mutta kun tutnuu että mennään aina niinkun hän haluaa..
kysyin ihan suoraan että oonko muka yhteistyöhaluton kun en heti myönny kaikkeen mitä ex ehdottaa niin vastaus oli suora "kyllä!" :laugh:

kuulostaa varsin tutulle.. en voi muuta kuin toivottaa voimia. nyt pistät sit kovan kovaa vastaan ja vaadit sen kirjallisen sopimuksen mihin kumpikin teistä voi nojata.. valitettavasti se ei tietenkään auta siihen jo ex ei poikaa sit haluakaan nähdä. joku roti niissä kuitenkin on oltava kun välit on tuollaiset ja yritetään pompottaa toista.

Niinhän se aina menee joset suostu niiden pillin mukaan pomppimaan.MUn exä uhkas mua eilen lastenvalvojalla,taisi uhata poliiseilla ja lakimiehilläkin. En edes muista kun huusi kuin mielipuoli puhelimessa.Ja kaikki vaan sen takia että mä haluan nyt pitää kiinni sovituista viikonlopuista koska hän ottaa lapset enkä suostu niitä vaihtamaan.Viis vuotta niitä on vaihdeltu taukoomatta ja viiteen vuoteen en ole voinu suunnitella mitään menoja.Nyt se piisas.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Niinhän se aina menee joset suostu niiden pillin mukaan pomppimaan.MUn exä uhkas mua eilen lastenvalvojalla,taisi uhata poliiseilla ja lakimiehilläkin. En edes muista kun huusi kuin mielipuoli puhelimessa.Ja kaikki vaan sen takia että mä haluan nyt pitää kiinni sovituista viikonlopuista koska hän ottaa lapset enkä suostu niitä vaihtamaan.Viis vuotta niitä on vaihdeltu taukoomatta ja viiteen vuoteen en ole voinu suunnitella mitään menoja.Nyt se piisas.

meillä ex uhkas joka kerta soittaa ja valittaa musta lastenvalvojalle jos en suostunut tekeen mitä se sano.. muutaman kerran sit soittikin, mut sai kyllä palautetta lastenvalvojalta. me ei puhuta ex:n kaa puhelimessa.. oon kyl yrittänyt välillä soittaa mut ei vastaa, tekstiviestein hoidetaan asiat, pahimmassa vaiheessa joka asia meni lastenvalvojan kautta. ex suuttui ja haukkui mut myös siitä et hommasin tukiperheen vaikkei itse halunnut lapsia tavata :headwall: ym mukavaa :D

exä sano muuten myös ettei poistu sieltä huoneesta ennenkun ons aanu sen viikon sopimusken..eli tulee pitkä päivä :laugh: :/ :ashamed:
en tiedä pitäsikö itkee vai nauraa,tää on niin toivotonta.

exä sano muuten myös ettei poistu sieltä huoneesta ennenkun ons aanu sen viikon sopimusken..eli tulee pitkä päivä :laugh: :/ :ashamed:
en tiedä pitäsikö itkee vai nauraa,tää on niin toivotonta.

ei jeesus.. kyllä se lastenvalvoja puhuu sille järkeä. epäilenpä et exäs kehtaa jäädä sinne mököttään :D

meillä ex uhosi vaikka mitä ennekuin mentiin lastenvalvojalle.. siellä istui nätisti ja nyökytteli vaan kun lastenvalvoja puhui. :whistle: jokainen kerta on ollut itseasiassa samanlainen kun ollaan yhtäaikaa oltu siel.

no nyt tää ydinfyysikko soitti ja kysyi voisko viedä mut äitienpäivänä syömään :o
mielentilatutkimukseen ton pitäs mennä,vai yrittääkö nyt pedata sitä että suostun siihen järjestelyyn jos vie syömään tms. :headwall:

no nyt tää ydinfyysikko soitti ja kysyi voisko viedä mut äitienpäivänä syömään :o
mielentilatutkimukseen ton pitäs mennä,vai yrittääkö nyt pedata sitä että suostun siihen järjestelyyn jos vie syömään tms. :headwall:

:laugh: tuuliviiri rauhaton..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Ettei vaan olis kuule takasin vonkaamassa..?

Eikä! Aiotko mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:

meillä ex käyttäytyy ihan senmukaan haluaako jotain.. voi räyhätä ja haukkua mut jos on pyytämässä jotain niin sitä alustaa aina hyvä käytös, hymyilee, puhuu asiallisesti jne.

Toi kuulostaa siltä että sinuna hakisin yksinhuoltajuuden ja exälle tapaamiset ainoastaan päivätapaamisina. Ei pientä lasta voi pitää pelinappulana mitä joku keskenkasvunen kakara pallottaa minne sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:

tätä mäki mietin..mutta vähän väärällä taktiikalla lähstyy.antais mun nyt olla ja näyttäis sitä henkistä kasvuaan.

ja kiitos linkistä :wave:

Yhteistyössä