Prismakeskuksen hesessä tänään....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Katotteko te OIKEESTI mitä toisten lapsilla on päällä? Ei meilläkään ole varaa Reimaan mutta minusta on kiva että joillain on. Itse varmaan ostaisin parempia ja kalliimpia vaatteita jos olisi rahaa. En ole yhdenkään "Reimaäidin" muuten kuullut arvostelevan miun kersan halpishaalareita :whistle: =)

Joo, sen verran kattelen muiden lapsia, että jonkun kaunis/kivan värinen tms haalari saattaa silmään osua...merkistä riippumatta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Katotteko te OIKEESTI mitä toisten lapsilla on päällä? Ei meilläkään ole varaa Reimaan mutta minusta on kiva että joillain on. Itse varmaan ostaisin parempia ja kalliimpia vaatteita jos olisi rahaa. En ole yhdenkään "Reimaäidin" muuten kuullut arvostelevan miun kersan halpishaalareita :whistle: =)

Joo, sen verran kattelen muiden lapsia, että jonkun kaunis/kivan värinen tms haalari saattaa silmään osua...merkistä riippumatta :whistle:

Siis tottakai minäkin kiinnitän huomion jos jonkun lapsi on miusta tosi hyvin ja kauniisti puettu =) Mut en kai miä niitä merkkejä tuijota, en tiiä tunnistaisinko Reimaa vaikka sillä lyötäs naamaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Katotteko te OIKEESTI mitä toisten lapsilla on päällä? Ei meilläkään ole varaa Reimaan mutta minusta on kiva että joillain on. Itse varmaan ostaisin parempia ja kalliimpia vaatteita jos olisi rahaa. En ole yhdenkään "Reimaäidin" muuten kuullut arvostelevan miun kersan halpishaalareita :whistle: =)

Jos jonkun lapsella on tosi kivan näköinen vaate, niin saatan katsoa hieman pidempään. Muuten en. Merkin kyttään jos vaate on niin makea että se on pakko saada meidänkin lapsille...tai sitten kysyn kyseisen lapsen äidiltä että mistä vaate on ostettu =)
Enkä muuten ole koskaan joutunut arvostelun ja ihmettelyn kohteeksi, kun lapseni ulkoilevat Lassiessa tai jossain merkittömässä haalarissa. Mutta kun lapsilla on päällä Reimateciä tai Ticketiä, niin johan joku on pärisemässä että eikö halvemmallakin saisi hyvää, miten sä raaskit antaa niiden rymytä hiekkiksellä noi päällä, tms :o
 
En minäkään reimaa osta. Ihan vaan sen takia, että se on niin snobi tuote;) Ostan travallen haalareita. Tai siis aina yhdet vanhimmalle. Nuoremmat saa periä ne. Hyvin on kestäny ainaski kolmet haalarit tällä systeemillä. Halppismerkkejä ostan jos tiedän ettei ne oo käytössä kun yhellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minäkään reimaa osta. Ihan vaan sen takia, että se on niin snobi tuote;) Ostan travallen haalareita. Tai siis aina yhdet vanhimmalle. Nuoremmat saa periä ne. Hyvin on kestäny ainaski kolmet haalarit tällä systeemillä. Halppismerkkejä ostan jos tiedän ettei ne oo käytössä kun yhellä.

Snobi??? Salli mun nauraa!!! Reimaa on ollut iät ja ajat,lähes jokaisella tenavalla on Reimaa....
 
No jopas nous haloo tämmössestäkin jutusta :laugh: herkkiä mammoja täällä. Ja kyllä niissä ihan selkeesti luki reima ja siis en erota mikä on tecciä ja mikä ei. Kyl mä kattelen ihan mielenkiinnosta mitä lapsilla ja aikuisilla on päällä. Ja tosi kiva on että on hyviä ja nättejä vaatteita. Toi kadejuttu oli vitsi! Senkin tosikot!
 

Yhteistyössä