löysin reiman kevyttoppahousut henkseleillä 6e ja oli hyväkuntoiset! jei!
Löysin myös remun 2-osaisen kevätpuvun mut siin ei ollu hintaaaa!!!! mä olisin ottanu sen kirkuen mutta ei voitu myydä..
ja vielä tein taas sellasen huomion et miksi ihmiset ei pese niitä vaatteita ennenkuin myyvät niitä!
Lasten tosi paskanen toppapuku! hyi!
PESKÄÄ NE VAATTEET!!!
Löysin myös remun 2-osaisen kevätpuvun mut siin ei ollu hintaaaa!!!! mä olisin ottanu sen kirkuen mutta ei voitu myydä..
ja vielä tein taas sellasen huomion et miksi ihmiset ei pese niitä vaatteita ennenkuin myyvät niitä!
Lasten tosi paskanen toppapuku! hyi!
PESKÄÄ NE VAATTEET!!!