kävin tänään kirpparilla..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
löysin reiman kevyttoppahousut henkseleillä 6e ja oli hyväkuntoiset! jei!
Löysin myös remun 2-osaisen kevätpuvun mut siin ei ollu hintaaaa!!!! mä olisin ottanu sen kirkuen mutta ei voitu myydä.. :(


ja vielä tein taas sellasen huomion et miksi ihmiset ei pese niitä vaatteita ennenkuin myyvät niitä!
Lasten tosi paskanen toppapuku! hyi!

PESKÄÄ NE VAATTEET!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
löysin reiman kevyttoppahousut henkseleillä 6e ja oli hyväkuntoiset! jei!
Löysin myös remun 2-osaisen kevätpuvun mut siin ei ollu hintaaaa!!!! mä olisin ottanu sen kirkuen mutta ei voitu myydä.. :(


ja vielä tein taas sellasen huomion et miksi ihmiset ei pese niitä vaatteita ennenkuin myyvät niitä!
Lasten tosi paskanen toppapuku! hyi!

PESKÄÄ NE VAATTEET!!!

Siis ärsyttää ihan tajuttomasti,kun paskasia vaatteita myynnissä :/
Minä kanssa löysin tytölle vaaleanpun.ruskean reiman todella hyväkuntoisen talvitakin 4euroa,sekä toisen nätin uuden veroisen takin 3euroa(ei reima )!!!..tosin tuo reima iso vielä muutaman numeron verran,mutta en tuolla hinnalla raaskinut sitä sinnekkään jättää..
 
Mä olen ihan koukussa kirppareihin mutta se ihmetyttää että miksi sinne pitää raahata niiden vaatteiden lisäksi myös tahraiset ja rikkinäiset lumput? Siis ostaako joku niitä ihan oikeasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä olen ihan koukussa kirppareihin mutta se ihmetyttää että miksi sinne pitää raahata niiden vaatteiden lisäksi myös tahraiset ja rikkinäiset lumput? Siis ostaako joku niitä ihan oikeasti?

mun pitäs tänään hinnotella noi releet:D en laita myyntiin mitään mis on joku tahra mikä ei lähe pois..

Siistiä ja puhdasta tyttöjen vaatetta
 
Minä en myöskään katso edes muita vaatteita jos loossissa on likanen vanha kulahtanut paita tai jos hinta on järjetön jollain henkkamaukkapaidalla, ohitan ne sujuvasti. Yleensä kyllä ostankin vain näitä kunnon merkkejä, kuten Elle, Lego... ja niistä olen valmis vaikka sen 5-10e maksamaankin.
 
Minä justiinsa muutama päivä sitten vein viikoksi myyntiin kirpparille elämäni ekan kerran vaatteita, tytön ja pojan. Vein energiajätteeseen jo aiemmin kaikki, missä vähänkin kulumaa/värjäytymää saatikka tahroja. Mutta siinä kiireessä missä uhmaikäisen ja vauvan kanssa niitä hinnoittelin, niin varmasti en niin tarkkaan katsonut. Toivottavasti mun pöydän edessä ostajat on vähän armollisempia, jos siellä ellejen ja legojen ja reimatecin seassa on joku värjäytymäpaita. Ei kyllä pitäisi pahemmin olla, mutta jos käytettyjä lähdetään ostamaan, niin se voi olla ihan inhimillisistä syistäkin jos joukkoon on livahtanut joku kappale, joka on voittanut taistelun pesuaineen kanssa...
 
hassua. mä voisin ottaa vastaan/ostaa halvalla kyllä niitä pikkuvikaisiakin vaatteita. en siis mitään henkkamaukkarytkyjä vaan jotain vähän laadukkaampaa jossa vaikka pikku reikä tai pieni tahra.en siis lumppuja.. laitatteko te nekin roskiin? siis legot/katvigit/popit/meandit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hassua. mä voisin ottaa vastaan/ostaa halvalla kyllä niitä pikkuvikaisiakin vaatteita. en siis mitään henkkamaukkarytkyjä vaan jotain vähän laadukkaampaa jossa vaikka pikku reikä tai pieni tahra.en siis lumppuja.. laitatteko te nekin roskiin? siis legot/katvigit/popit/meandit?

no mä oon tullu siihen tulokseen et H&M vaatteet on laadultaa ihan mainiot! Mulla on tossa kasa hennesin vaatteita jotka on hyvässä kunnossa.

Hinta-laatu-suhteeltaan hyviä! en kyl pidä niit minään rytkyinä vaikka kyseinen lafka mun palkan maksaaki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hassua. mä voisin ottaa vastaan/ostaa halvalla kyllä niitä pikkuvikaisiakin vaatteita. en siis mitään henkkamaukkarytkyjä vaan jotain vähän laadukkaampaa jossa vaikka pikku reikä tai pieni tahra.en siis lumppuja.. laitatteko te nekin roskiin? siis legot/katvigit/popit/meandit?

Musta tuntuu, ettei ne kelpaa kenellekään ne pikkuvikaiset. Joskus olen lahjoittanut niitä jonnekin, esim. ensikotiin tms. Joku taituri saattas niistä vähän tahraisistakin saada jollain ihmeaineella ihan siedettäviä. Ja tosiasiahan on, että joka lapsella varmasti menee joitakin vaatteita siihen kuntoon, ettei normaalipesussa lähde kaikki värjäytymät pois. Se on elämää. Mutta onneksi jos ei kenellekään kelpaa, niin vaatteet voi laittaa energiajätteeseen. Se vaan tuntuu tuhlaukselta, kun jos vaate esim. on ehjä tai lähes ehjä...
Ja olen ihan samaa mieltä chrissyn kanssa siitä, että H&M vaatteissa on hinta-laatusuhde kohdallaan ja meillä ainakin ne on ihan yhtä siistissä kunnossa käytön jälkeen kun ns. merkkivaatteetkin. En näe mitään eroa käytön jälkeen tarkasteltuna. Tosin tietysti H&M ei myy mitään pihapukuja tms. kovan käytön vaatteita. Mutta nuo sisävaatteet on ihan ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hassua. mä voisin ottaa vastaan/ostaa halvalla kyllä niitä pikkuvikaisiakin vaatteita. en siis mitään henkkamaukkarytkyjä vaan jotain vähän laadukkaampaa jossa vaikka pikku reikä tai pieni tahra.en siis lumppuja.. laitatteko te nekin roskiin? siis legot/katvigit/popit/meandit?

no mä oon tullu siihen tulokseen et H&M vaatteet on laadultaa ihan mainiot! Mulla on tossa kasa hennesin vaatteita jotka on hyvässä kunnossa.

Hinta-laatu-suhteeltaan hyviä! en kyl pidä niit minään rytkyinä vaikka kyseinen lafka mun palkan maksaaki..

no mä vähän tasottelen, ei kaikki ole rytkyjä. mutta yritin vain kuvata mahdolisiman yleisesti mitä en ottais.. meillä joitain paitoja henkalta ja maukalta ja vauvanvaatteita paljon oli..nää isompien vaatteet ei sitten enää oikein iske..no ei se tee niistä automaattisesti rytkyä..

 

Similar threads

K
Viestiä
0
Luettu
422
Aihe vapaa
kirpparikiertäjä
K

Yhteistyössä