K
Kippuravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Katotteko te OIKEESTI mitä toisten lapsilla on päällä? Ei meilläkään ole varaa Reimaan mutta minusta on kiva että joillain on. Itse varmaan ostaisin parempia ja kalliimpia vaatteita jos olisi rahaa. En ole yhdenkään "Reimaäidin" muuten kuullut arvostelevan miun kersan halpishaalareita=)
Joo, sen verran kattelen muiden lapsia, että jonkun kaunis/kivan värinen tms haalari saattaa silmään osua...merkistä riippumatta