Prinsessa Vickan raskaana? Näyttääkö teistäkin siltä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole raskaana, mutta toivottavasti ennemmin tai myöhemmin. Itse olen samanikäinen kuin Victoria ja surukseni kauan kaivattua perheenlisäystä ei kuulu vieläkään :/

Njääh. Tuossa vaan menee tuon koltun laskokset siten että kangas "pullistelee" masun kohdalta.
vickandaniel20606LL_244_vi.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti;23925986:
mitäs jos eivät voi saada lasta tai eivät vaan halua vielä? Miten stressaantunut prinsessa voikaan olla.... kaikesta huomiosta.

Heti häiden jälkeen sanoivat, että lapsi saa tulla heti, kun on tullakseen. Eli kovasti haluavat ja joidenkin tietojen mukaan olisikin ollut joskus uudenvuoden tietämillä jo raskaana, mutta ilmeisesti sai keskenmenon :/ Toivon kovasti, että heillä tärppää!

[QUOTE="appelsiini";23926087]Heti häiden jälkeen sanoivat, että lapsi saa tulla heti, kun on tullakseen. Eli kovasti haluavat ja joidenkin tietojen mukaan olisikin ollut joskus uudenvuoden tietämillä jo raskaana, mutta ilmeisesti sai keskenmenon :/ Toivon kovasti, että heillä tärppää![/QUOTE]

Mikähän tuo sinunkin tietolähde on???

[QUOTE="vieras";23925814]En tiedä, mutta ovat molemmat olleet jotenkin tavallista iloisemman näköisiä viime aikoina, joten ehkä johtuu siitä. Toivottavasti.[/QUOTE]

Mä luulen, että ne on vaan vapautuneet, nyt kun vihdoin ovat naimisissa ja virallisesti pari ja voivat liikkua avoimesti jokapaikassa yhdessä. Ja ehkä lisäksi niitä hymyilyttää tuleva pesti, Kalle on niin mokaillut viimeaikoina, että Vickanista tulee kuningatar ihan minä päivänä tahansa ;)

Mä en jaksa osallistua näihin tiirailuihin. Toivon sydämestäni, että saavat jälkikasvua kun kerran sellaista toivovat, mutta en ymmärrä ihmisten tirkistelynhalua. Asiasta tiedotetaan kyllä sitten, kun tiedotettavaa on. Toivoisin, että saisivat "lapsentekorauhan", kamalat paineet tulee tällaisesta kyttäämisestä.

Varmaan kivaa jos Vickan kärsii lapsettomuudesta ja koko ajan kysytään onko raskaana :( Voihan olla että joku hormonilääkitys lihottaa, mua ainakin lihotti (varsinkin vatsan seudulta), eikä silti vauvaa kuulu :(

Tyhmät pohdintansa ja ajatuksensa/arvailunsa kullakin, mutta..
Aloitimme esikoisen yrittämisen samaan aikaan kun oli victorin ja Danielin häät ja oletan huvikseni, että heillä myös "yritys" alkanut silloin ja jännityksellä olen odottanut kummalla meistä tärppää aijemmin :D Meillä ei siis vieläkään ole tärpännyt.

Yhteistyössä