Ja taas tarkkaillaan ja spekuloidaan Vickanin vyötärönseutua

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Prinsessa Victoria edusti harvinaisen väljässä mekossa | Viihde | Iltalehti.fi

Prinsessa Victoria edusti väljässä mekossa

Tiistai 24.5.2011 klo 16.21

Kruunuprinsessan edustusasu ei noudattanut tavallista tyköistuvaa linjaa.

Prinsessan vyötärönseutu on nyt erityisen tarkkailun alla. (SPLASHNEWS/AOP)

vickansaksassa1JOB_503_vi.jpg

(AP)

vickansaksassa3JOB_190_vi.jpg

Pariskunta edusti hymyilevänä. (AP)

vickansaksassagetty1JOB_503_vi.jpg

Unelmahäistä tulee kesäkuussa kuluneeksi vuosi ja Ruotsissa odotetaan jo vauvauutisia. Kruunuprinsessa on edustanut säteilevänä pitkään, mutta viitteitä kuninkaallisesta perillisestä ei ole ollut vielä nähtävillä.

Tänään Victoria ja Daniel edustivat Saksassa, jossa prinsessan asu herätti kuvaajien huomion. Tiukasti tyköistuvasta linjasta poiketen Victoria nähtiin harvinaisen väljässä mekossa.

Vyötärönseutua on tarkkailtu erityisen aktiivisesti tammikuun jälkeen, kun prinsessa vihjaili Svensk Damtidning -lehden haastattelussa keväällä tapahtuvista muutoksista.

Hymyilevä pariskunta saapui Tiedeakatemian vieraiksi Münchenissä. Edustusmatka Saksaan kestää kaksi päivää.

Kyllä sitä saa kiittää tässä suhteessa(kin) onnea että ei ole puoli maailmaa tarkkailemassa mun vyötärönseutua. Ihanaa olla tavallinen rivikansalainen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23841955:
Kyllä sitä saa kiittää tässä suhteessa(kin) onnea että ei ole puoli maailmaa tarkkailemassa mun vyötärönseutua. Ihanaa olla tavallinen rivikansalainen. :)

Olen täysin samaa mieltä.

Vickan on joutunut elämään koko elämänsä julkisuudessa, joten hänen stressinsietokykynsä on varmaan omaa luokkaansa. Mutta onhan tuo ihan kamala asetelma - miljoonat ihmiset tietävät, että jälkeläistä yritetään.

Jep, kyllä sitä tällanen tavallinen tallaaja pääsee paaaaaaljon vähemmällä... :D Vaikka kylillä heti onkin raskaushuhut päällä, jos vähän olet syöny liikaa, mutta sekin tuntuu vielä aika kesyltä tuohon verrattuna. ;) Enkä mä ymmärrä, mikä ihmeen uutinen se sinänsä olisi, että se vauva olis tulossa. Kaipa kahdella naimisissa olevalla aikuisella on oikeus lapsi tehdä? :D Eikä se ole ihan luonnollinen asia, vai mikä tässä asiassa nyt on se "kohuaspekti"? Olen vissiin sitten tyhmä, kun ei ymmärrä, enkä jaksa pitää kuninkaallistenkaan lisääntymistä uutisen arvoisena asiana..

Yhteistyössä