Oho, Vickan lähtee jo sairaalasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvää esimerkkiä näyttää muille mammoille. minäkin lähdin molemmilla kerroilla jo samana päivänä ja sain kiitosta kätilöiltä, kun halusin poliklinikkasynnytyksen!

Niin, mikäs siinä jos äiti ja lapsi voi hyvin. Ja tosiaan, on oma lääkäri auttamassa, jos jotain tulee.
Itselläni ei olisi ollut mahdollista kummallakaan kerralla, kun ensimmäinen oli keskonen ja toinen pienikokoisuudensa vuoksi heikossa kunnossa :)

varmaan mukavampi vickanille päästä himaan ja kyllähän se helpottaa sairaalankin arkea kun ei oo ison tason vierasta pitkään.

Mä oisin ottanu hatkat jo seuraavana pv:nä mut ei ne perkule päästäny vaikka pojalla oli kaikki ok ja itellä kanssa.

Seuraavat voivatkin jo syntyä kotona, kuten Vickanin sisarukset aikoinaan :) Heillä on henkilääkäri joka voi tarkistaa vastasyntyneen voinnin ja taitaapi muutenkin nuo palvelut pelata. Turvallisuus ja yksityisyys voidaan taata paremmin Hagan linnassa kuin Karoliinisen synnytysosastolla - sehän on ollut ihan normikäytössä kokoajan, ei olla käännytetty muita synnyttäjiä ovelta tms. Aika hankalaa olisi kruununprinsessan liikuskella siellä rauhassa...

No turvallisuus syistä varmaan lähinnä, ei tarvitse sairaalaa pitää eristettynä pitkään jne.
Ja mikäs siinä, niin minäkin olen samana päivänä kotiutunut kuopuksen syntymän jälkeen, esikoisesta eivät päästäneet kun vasta 1,5 vrk päästä.
Mutta Victorialla kuitenkin henkilökuntaa ja apua vähän eri tavalla kun taviksilla, joten turhaahan sen siellä sairaalassa olisikaan olla.

[QUOTE="sirpukka";25728220]hyvää esimerkkiä näyttää muille mammoille. minäkin lähdin molemmilla kerroilla jo samana päivänä ja sain kiitosta kätilöiltä, kun halusin poliklinikkasynnytyksen![/QUOTE]

Hyvä, tehokasta! Seuraavan voi pikaisesti pyöräyttää vaikka kauppajonossa tai aamubussissa. Siinä kassat ja kuskit kiittää ettet tuhlaa turhaa aikaa. Eihän ne kätilöt ole siellä sairaalassa kuin töissä!? Vai saako polikliniikkasynnytyksistä jotain ylimääräistä tulospalkkausta?

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25728770:
no mikäs on lähtiessä. kyllä siellä lastenhoitajat vaihtaa vaipat ja jos arvon prinsessa ei
imetä, niin joku muu hoitaa kyllä syöttämisen. itse ei tarvii varmaan kuin ihailla aikaan
saannostaan. kyllä joku muu hoitaa muut hommat

No kuulostaapa katkeralta :D Käsittääkseni Vickan on toivonut saavansa synnyttä alateitse ja imettää lastaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
no mikäs on lähtiessä. kyllä siellä lastenhoitajat vaihtaa vaipat ja jos arvon prinsessa ei
imetä, niin joku muu hoitaa kyllä syöttämisen. itse ei tarvii varmaan kuin ihailla aikaan

Miksi luulet, ettei itse hoitaisi lastaan?

Olenko mä ainoa, jota ei kiinnosta p´sk´n vertaa? Siis ihanaa juu, että vauvoja syntyy. Vauvat on ihania, mutta miksi pitää jonkun ihmisen synnyttämisestä jauhaa ihan koko ajan??!! Ei kai se sen kummallisempi ihminen oo, kuin muutkaan? Vai meinaatteko, että suonissa virtaa sininen veri?

Oletpa sinä negatiivinen ja vanhanaikainen. Nykyisinhän on trendi että nimenomaan hoidetaan itse vaippahommat ja syötöt.

Niin, Victoriahan on tunnetusti laiska ja ikävä ihminen.

Itse oon ollut niin "avuton" mamma, että mielelläni olin sairaalassa sen muutaman yötä, opettelemassa ja ihmettelemässä uutta tulokasta (ja vielä toistakin tulokasta olin 2 yötä!). Mutta en toki vertaa itseäni ja Victoriaa, eiköhän hänellä ole ammattilaisia apuna ensimmäiset päivät ja virkeältä näytti kuvassa, taisi olla helppo synnytys! Aivan ihana uutinen tämä, olen vieläkin aivan hymy korvissa kun aamu alkoi tällaisella uutisella :)

[QUOTE="höh";25728793]Olenko mä ainoa, jota ei kiinnosta p´sk´n vertaa? Siis ihanaa juu, että vauvoja syntyy. Vauvat on ihania, mutta miksi pitää jonkun ihmisen synnyttämisestä jauhaa ihan koko ajan??!! Ei kai se sen kummallisempi ihminen oo, kuin muutkaan? Vai meinaatteko, että suonissa virtaa sininen veri?[/QUOTE]

No höh, itse taas en avaa niitä ketjuja joidenka sisältö ei kiinnosta.