V
vierailija
Vieras
Tämä ei ollutkaan vitsi?Hyijyi, mua ei kakkoseen vejellä
*harkitsee taas sitä Exit only-tatskaa pakaroitten yläpuolelle*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä ei ollutkaan vitsi?Hyijyi, mua ei kakkoseen vejellä
*harkitsee taas sitä Exit only-tatskaa pakaroitten yläpuolelle*
Ja tämä Ellua naurattiSua on rajusti vedetty kakkoseen jos peräpukamia on.
Katotaan otanko mä sut marssini toiseksi jäseneksi.
Ja tämä nauratti, mutta harmaan vitsailu samasta aiheesta oli joitain kamalaa ja jotain mitä ei voi tajutaSua on rajusti vedetty kakkoseen jos peräpukamia on.
Kuinkahan monta kertaa tämäkin on tänne jaettuSaksan vihreissä oltiin jo pitkällä valmistelussa....
Saksan vihreä puolue, eli Bündnis 90 Die Grünen, on joutunut kasvokkain menneisyytensä häpeätahran kanssa keskellä vaalivuotta. Puolueessa toimi 1980-luvulla työryhmä, joka ajoi aikuisten ja lasten välisen seksin dekriminalisointia. Puolue rahoitti työryhmän toimintaa.
![]()
Saksan vihreät joutuivat vaalivuonna keskelle pedofiliaskandaalia
Saksan vihreä puolue, eli Bündnis 90 Die Grünen, on joutunut kasvokkain menneisyytensä häpeätahran kanssa keskellä vaalivuotta. Puolueessa toimi 1980-luvulla työryhmä, joka ajoi aikuisten ja lasten välisen seksin dekriminalisointia. Puolue rahoitti työryhmän toimintaa.www.hs.fi
Erikoista, kuinka sateenkaarijutuissa edelleen vedetään niin usein tämä pedofilia esiin. Luulisi, että valistustyö olisi tehnyt tehtävänsä, mutta ilmeisesti sitä vielä tarvitaan.Kuinkahan monta kertaa tämäkin on tänne jaettu
Evlut pappi sanoo että homostelu on syntiä = iso ongelma.
Imaami sanoo että homostelu on syntiä = ei mitään ongelmaa.
Mutta neljän ihmisen pitää nähdä homostelu ennen kuin voidaan tuomita. Kuinka moni homo sitten kutsuu katsojia aktiinsa?Imaami sanoi telkkarissa, että homoudesta tuomitaan kuolemaan islamissa. Klippi löytyy YouTubesta. Ei ole Toiviainen puuttunut asiaan, mikä kertookin kaiken hänen toiminnastaan.
Mutta neljän ihmisen pitää nähdä homostelu ennen kuin voidaan tuomita. Kuinka moni homo sitten kutsuu katsojia aktiinsa?
Suomessa varsinkin tämä on jokapäiväistäMutta niitä neljää sitten uskotaan, vaikka keksisivät koko jutun omasta päästä. Ja muslimithan eivät koskaan valehtele?