Pride:vain yksi mielipide on sallittu. Ps:n kansanedustaja kirjoitti poikkipuolisen kirjoituksen - rikosilmoitus tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi että on viksua sanoa toisista, että ne on ty...iä! Ja oikeen viksua käyttää aikaansa toisten elämäntapojen arvosteluun, varsinkin, kun ei tiedä niitä. Kai ny jumankuta kaikkien täytyy olla kiinnostuneita siitä, mitä persut tekee
Kirjoitat näin ja silti itse et muuta tee kuin arvostelet persuja ja heidän kannattajiaan, mutta kun sulle siitä sanoo onkin koulukiusaaja.

• Tykkää
Reactions: Echo
No olettehan te konservatiivit vetäneet sipulia peräsuoleen tässä viimeisen muutama tuhat vuotta, kun on maailmaa väitetty pyöreäksi, ja homoille vaadittu oikeuksia. Kyl tässä on kyse siitä, että muutkin saa sanoa.

Ja jos nyt mennään maailmalle, eikä puhuta enää Suomesta vain, niin mitenkäs Puolassa, Italiassa... NIH! Onko niillä elämisenvapautta tai sananvapautta näissä asioissa?
No mikäs Puolassa ja Italiassa nyt elämistä estää?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No siellä on vähän 70-lukuakin ja 90. Jos jaksat lukee kaiken ja jos mielesi sen jaksaa hyäksyä.
Mainitsit vielä että kirkko alkoi pitää 1960-luvulla homoutta syntinä.

Hyvänen aika, vastako silloin, vaikka se on itsestäänselvyys jos Raamattua lukee eri puolilta. :o No se kirkon kannanotto johtui siitä että sitä ennen ei tarvittu tuollaista statementia, koska järki pelasi yhteiskunnassa..

• Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Elena777
Mainitsit vielä että kirkko alkoi pitää 1960-luvulla homoutta syntinä.

Hyvänen aika, vastako silloin, vaikka se on itsestäänselvyys jos Raamattua lukee eri puolilta. No se kirkon kannanotto johtui siitä että sitä ennen ei tarvittu tuollaista statementia, koska järki pelasi yhteiskunnassa..
Jos luet jutun, niin ennen sai homosella rauhassa, kun oli tilaa ja hiljaisuutta heinäladoissa:rolleyes:

Onko liikennemerkkien ym. muutokset tehty sateenkaari ihmisten pyynnöstä? Kenen idea niiden muuttamiset on ollut? Mua pride jutska ei haittaa.
Mitä mä olen netistä lukenut niin aika monet sateenkaari ihmiset eivät halunneet liikennemerkkeihin mitään muutosta...eli veikkaan idean tulleen sellaisilta tahoilta, jotka uskovat tekevänsä oikein...vaikka loppujenlopuksi ketäänhän ne liikennemerkit tuskin oikeasti loukkasivat.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Echon kyltti marssilla "ylpeästi hetero".
Ellun kyltti "ylpeästi peräpukama
"
:unsure: