Mitä mä olen oppinut viimeaikoina niin toki asioista saa olla erimieltä, kunhan on erimieltä ihan hiljaa.Eikö kukaan saa olla toista mieltä enää mistään? Tää alkaa olla Pohjois-Korea
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä mä olen oppinut viimeaikoina niin toki asioista saa olla erimieltä, kunhan on erimieltä ihan hiljaa.Eikö kukaan saa olla toista mieltä enää mistään? Tää alkaa olla Pohjois-Korea
No siellä on vähän 70-lukuakin ja 90. Jos jaksat lukee kaiken ja jos mielesi sen jaksaa hyäksyä.Tuo kastroiminen tapahtui 1936. No okei, puhutaan Suomen 1970-luvusta 1990-luvulle.
Kirjoitat näin ja silti itse et muuta tee kuin arvostelet persuja ja heidän kannattajiaan, mutta kun sulle siitä sanoo onkin koulukiusaaja.Voi että on viksua sanoa toisista, että ne on ty...iä! Ja oikeen viksua käyttää aikaansa toisten elämäntapojen arvosteluun, varsinkin, kun ei tiedä niitä. Kai ny jumankuta kaikkien täytyy olla kiinnostuneita siitä, mitä persut tekee
No mikäs Puolassa ja Italiassa nyt elämistä estää?No olettehan te konservatiivit vetäneet sipulia peräsuoleen tässä viimeisen muutama tuhat vuotta, kun on maailmaa väitetty pyöreäksi, ja homoille vaadittu oikeuksia. Kyl tässä on kyse siitä, että muutkin saa sanoa.
Ja jos nyt mennään maailmalle, eikä puhuta enää Suomesta vain, niin mitenkäs Puolassa, Italiassa... NIH! Onko niillä elämisenvapautta tai sananvapautta näissä asioissa?
"Arvostelen" myös muita, jotka haukkuvat, mutta silloinkin persut tulevat, ja haukkuvat tyh...iksi.Kirjoitat näin ja silti itse et muuta tee kuin arvostelet persuja ja heidän kannattajiaan, mutta kun sulle siitä sanoo onkin koulukiusaaja.
Juu ei tässä heteromarssia uskaltais perustaa.Mitä mä olen oppinut viimeaikoina niin toki asioista saa olla erimieltä, kunhan on erimieltä ihan hiljaa.
Kiitos kun kysyit, mulla vois olla pari sanaa niille populistirasseille, joihin törmäsin ulkomailla asuessani.No mikäs Puolassa ja Italiassa nyt sun elämistä estää?
Olen mukana kuin peräpukama, jos sellasen perustat!Juu ei tässä heteromarssia uskaltais perustaa.
Mainitsit vielä että kirkko alkoi pitää 1960-luvulla homoutta syntinä.No siellä on vähän 70-lukuakin ja 90. Jos jaksat lukee kaiken ja jos mielesi sen jaksaa hyäksyä.
Sua on rajusti vedetty kakkoseen jos peräpukamia on.Olen mukana kuin peräpukama, jos sellasen perustat!
Jos luet jutun, niin ennen sai homosella rauhassa, kun oli tilaa ja hiljaisuutta heinäladoissaMainitsit vielä että kirkko alkoi pitää 1960-luvulla homoutta syntinä.
Hyvänen aika, vastako silloin, vaikka se on itsestäänselvyys jos Raamattua lukee eri puolilta. No se kirkon kannanotto johtui siitä että sitä ennen ei tarvittu tuollaista statementia, koska järki pelasi yhteiskunnassa..
Mitä mä olen netistä lukenut niin aika monet sateenkaari ihmiset eivät halunneet liikennemerkkeihin mitään muutosta...eli veikkaan idean tulleen sellaisilta tahoilta, jotka uskovat tekevänsä oikein...vaikka loppujenlopuksi ketäänhän ne liikennemerkit tuskin oikeasti loukkasivat.Onko liikennemerkkien ym. muutokset tehty sateenkaari ihmisten pyynnöstä? Kenen idea niiden muuttamiset on ollut? Mua pride jutska ei haittaa.
No, Jumalalta ei piiloon pääse kukaan.Jos luet jutun, niin ennen sai homosella rauhassa, kun oli tilaa ja hiljaisuutta heinäladoissa![]()
Kyl tässä lähdetään laukalle, kun syytellään tuollaisesta. Viimekihän se taisi olla intersektionaalifeministien kontolla. No, syyllisiä hakiessa.Onko liikennemerkkien ym. muutokset tehty sateenkaari ihmisten pyynnöstä? Kenen idea niiden muuttamiset on ollut? Mua pride jutska ei haittaa.
Hyijyi, mua ei kakkoseen vejelläSua on rajusti vedetty kakkoseen jos peräpukamia on.
Katotaan otanko mä sut marssini toiseksi jäseneksi.
Ei, mutta kyllä kirkko ja politiikka täytyy pitää erossa toisistaan, kun päätöksiä tehdään tasa- arvosta.No, Jumalalta ei piiloon pääse kukaan.
Vihervasemmisto muutoksen takana, eli sateenkaaripuolueet.Onko liikennemerkkien ym. muutokset tehty sateenkaari ihmisten pyynnöstä? Kenen idea niiden muuttamiset on ollut? Mua pride jutska ei haittaa.
mek ei syyttele ketään vaan mietti, mitä sekoilet taas?Kyl tässä lähdetään laukalle, kun syytellään tuollaisesta. Viimekihän se taisi olla intersektionaalifeministien kontolla. No, syyllisiä hakiessa.
Mä en syytä ketään. Mietin että kuka on keksinyt muuttaa nuo merkit ja muut.Kyl tässä lähdetään laukalle, kun syytellään tuollaisesta. Viimekihän se taisi olla intersektionaalifeministien kontolla. No, syyllisiä hakiessa.
En mä sanonut, että mek syyttelee ketään. Toi PS- tyyppi syyttelee sateenkaariväkeä. Ennen ne syytteli noita feministejä.mek ei syyttele ketään vaan mietti, mitä sekoilet taas?
Ok, ajattelin henkilöitä. Onko nimiä tiedossa.Vihervasemmisto muutoksen takana, eli sateenkaaripuolueet.
Joo. En lukenut, että olisit syytellyt, joten en kirjoittanut, että lähdetään laukalle, kun ps/ko tyyppi/ jotkut... alkaa syytteleen.Mä en syytä ketään. Mietin että kuka on keksinyt muuttaa nuo merkit ja muut.
Jos alat harrastaa yleisurheilua ja seiväshyppyä, varo alastuloissaHyijyi, mua ei kakkoseen vejellä
*harkitsee taas sitä Exit only-tatskaa pakaroitten yläpuolelle*