Pride:vain yksi mielipide on sallittu. Ps:n kansanedustaja kirjoitti poikkipuolisen kirjoituksen - rikosilmoitus tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Otin kantaa tuohon heti ja välittömästi alkaneeseen öyhötykseen. Ei kauheasti jaksa kohta enää keskustella asioista, kun mielipiteen esittämisestä aletaan heti haukkua kuplassa eläväksi tyhmäksi. (sananvapaus siis?)

Kumpi on tärkeämpää, vapaus sanoa, vai vapaus elää? Omasta mielestäni vapaus elää alkaa korostua entistä enemmän.

Kovin on sulla (jälleen kerran) omituiset jutut? Eli rakentelit ihan itse omin kätösin olkiukon, missä vastakkain on sananvapaus ja elämä. Kerro toki ihmeessä millä tavalla kirjoitus uhkasi henkeä ja vapautta elää? :D

• Tykkää
Reactions: Echo
Riikka Purra
@ir_rkp

·
Jun 17

Kantelin keväällä JSN:ään Ylen puutteellisesta ja harhaanjohtavasta uutisoinnista, jossa minut rinnastettiin kansalliseen turvallisuusuhkaan ja jätettiin asianmukaisesti täydentämättä uutisia Supon johtajan tarkentavien kommenttien jälkeen. Päätös oli vapauttava.

Riikka Purra

@ir_rkp
·
Jun 17

Kirjoitan asiasta tarkemmin, kun olen perehtynyt päätöksen perusteluihin. Valitettavasti minun on todettava, että Suomessa maahanmuuton suhteen kriittistä linjaa edustava poliitikko on "journalismin" kohteenakin lainsuojaton. Meistä saa edelleen sanoa mitä vain.

Ihan epistä :rolleyes:

Katsoin aikoinaan uutiset, jossa perusteltiin liikennemerkkien muutokset. Selitykset olivat loogiset.
Hahmoja pelkistettiin liikenneturvallisuuden takia. Kannattaa googlata muutosten syyt eikä levittää ilkeyttään väärää tietoa.
Mä en ole levittänyt mitään. Mä en ole ilkeä. Kysyin vaan asiasta kun joku on sanonut niin.

Kaikki kaupalliset juhlat ovat vapaaehtoisia, niin myös Pride. En juhli sitä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Exit only suomennettuna tatuointiin. Ulos tulo, ei vittu oo noin vaikeaa. Ei sisäänpääsyä vain uloskäynti. Jeesus
Älä ny hermoa :)
Exit onlyn vois varmaan suomentaa vain ulos tms. mut ulostulo on eri asia. se ei ole tulla ulos, vaan esimerkiksi kertoa uusi, yllättävä asia.
Itseasiassa, jos mies kirjoittaisi peppuunsa, että ulostulo, se voisi saada jopa kaksimielisen merkityksen, vaikka tarkoittaisi exit onlya, se voisi myös tarkoittaa, että ilmoittaa olevansa homoseksuaali.

Kai sitä jotkut tahot yrittää kauniiden korulauseiden kera.
Saksan vihreissä oltiin jo pitkällä valmistelussa....
Saksan vihreä puolue, eli Bündnis 90 Die Grünen, on joutunut kasvokkain menneisyytensä häpeätahran kanssa keskellä vaalivuotta. Puolueessa toimi 1980-luvulla työryhmä, joka ajoi aikuisten ja lasten välisen seksin dekriminalisointia. Puolue rahoitti työryhmän toimintaa.

• Vau!
  • Surullinen
Reactions: Echo ja Elena777