Presidentti armahtaa murhamiehiä, mutta kilsan ylinopeutta ajanut ei saa armoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se kumma kun olen tuota ko. Volvoa ajanut työkseni 4 vuotta. Viimeksi Perjantaina.

Ja koko 4 vuoden ajan olen aina ajanut rajoitinta vastan, eli 84km h jos rajoitus ollut 80 tai enemmän.

Kamera välähtänyt ehkä noin kerran kuukaudessa. Huomautuksia minulle asti päätynyt 0.

KUNNES poliisi Jaana Magnuson määräsi sakon, tuomari Linda Jussilainen ja pressa vahvisti sen.

Joten nyt tulee aloittaa tutkinta miksi on sakotettu vain kerran? Lenkilläni on noin 12 kameraa, kerrottuna noin 1000 työpäivällä meinaa että 11999 kertaa on katsottu ylinopeus läpi sormien, vailla se on rangaistavaa PISTE

On se kumma kun olen tuota ko. Volvoa ajanut työkseni 4 vuotta. Viimeksi Perjantaina.

Ja koko 4 vuoden ajan olen aina ajanut rajoitinta vastan, eli 84km h jos rajoitus ollut 80 tai enemmän.

Kamera välähtänyt ehkä noin kerran kuukaudessa. Huomautuksia minulle asti päätynyt 0.

KUNNES poliisi Jaana Magnuson määräsi sakon, tuomari Linda Jussilainen ja pressa vahvisti sen.

Joten nyt tulee aloittaa tutkinta miksi on sakotettu vain kerran? Lenkilläni on noin 12 kameraa, kerrottuna noin 1000 työpäivällä meinaa että 11999 kertaa on katsottu ylinopeus läpi sormien, vailla se on rangaistavaa PISTE

Vittu mitä rahanhassausta on vetää näin idiootti juttu, näin pitkälle.

1km/h - raja on vedettävä johonkin, ja nyt se oli tässä. Suomalainen egoistipelle ei vaan suostu nyt tätä tajuaan ja hassaa yhteiskunnan varoja ettei vaan joutuisi toteaamaan että on itse ihan pelle - egon romahdushan se kamalaa olisi

Vittu mitä rahanhassausta on vetää näin idiootti juttu, näin pitkälle.

1km/h - raja on vedettävä johonkin, ja nyt se oli tässä. Suomalainen egoistipelle ei vaan suostu nyt tätä tajuaan ja hassaa yhteiskunnan varoja ettei vaan joutuisi toteaamaan että on itse ihan pelle - egon romahdushan se kamalaa olisi
Se oli ihan lainmukaista toimintaa sakotetulta, vai haluatko sinä rajoittaa kansalaisten oikeuksia ja jättää heidät viranomaisten mielivallan alle?

Mieluummin viranomaisen mielivalta kuin egopönkkäystä kaipaavien suomimiesten mielivalta.

Siinä jäi taas pari mummoa ruuatta kun taisteltiin jonnin joutavasta hassaten verovaroja.
Toisaalta voi miettiä onko viranomaisten ykkösprioriteetti kytätä ihmisiä jotka ajavat kilometrin tai pari ylinopeutta. Säästyis nekin rahat mummojen ruokiin, joista sinä olet oikeusvaltion sijaan kovin huolissaan.

Toisaalta voi miettiä onko viranomaisten ykkösprioriteetti kytätä ihmisiä jotka ajavat kilometrin tai pari ylinopeutta. Säästyis nekin rahat mummojen ruokiin, joista sinä olet oikeusvaltion sijaan kovin huolissaan.
Kun raja vedetään johonkin, sitä on valvottava. Jos ylität rajan, vastaat seurauksista. Yksinkertaista.

Mutta tietysti pienimunaiselle ukolle ottaa koville kun ei saakaan tahtoaa läpi.

Kolme sakkoa pienestä (1km/h) ylinopeudesta vie autonkuljettajalta leivän pöydästä vähintään kuukaudeksi, eli ei mikään pikkujuttu.
Jos on niin taliaivo ettei tajua kahden jälkeen, niin saa sitten olla ruuatta perhe. Ja armas isi voi tuijotella syyllistä peilistä.

Paitsi että tämäkin autoilija lienee niitä, joissa itsessä ei ole mitää vikaa. Vika on tietenkin viranomaisissa. Tai Sipilässä. Tai mamuissa... tai ihan viimeistään vaimossa joka uhkaa pikkukikkelisen miehisyyttä kieltäytymällä jäämästä hellan ja nyrkin väliin.

Edellinen sakko vuodelta 2013 joka kumottiin oikeudessa, koska paikantimen mukaan ajoin vain 84km/h... Eli tuomari Pekka Määttä kunnioittaa sakotusrajoka ja perustuslakia. Linda Jussilainen taasen ei...
Mitäpä jos opettelisi itse kunnioittamaan lakia ja ajamaan rajoitusten mukaan (y)
Ei tarvitsisi toistuvasti tuhlata ihmisten aikaa ja yhteiskunnan varoja sakoista narisemiseen.

Hä? Eihän se mitään ylinopeutta ollut myöntänyt, vaan kiistänyt? Ja ajoantureiden mukaan hän on ajanut koko päivänä maksimissaan 84km/h?
Myönsi ajaneensa sen ajopiirturin mukaisen 84 km/h. Alkuperäinen mittaushan oli 91 km/h, mistä tehtiin 3 km/h vähennys ja minkä perusteella sai alunperin sakot. Ei tuosta myönnetystä enää mitään vähennyksiä kuulu tehdä.

Jutun kommenteissa kerrotaan, miten ajopiirturin lukemaa voi helposti huijata.

Eikä presidentille kyllä kuulu mikään ylinopeussakon armahtaminen. Saipahan rekkakuski hetkensä kuuluisuuden valokeilassa.

Yhteistyössä