Prepaid liittymät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa esim. R-kioskilta. Niihin ostetaan etukäteen tietty määrä puheaikaa ja sit voi puhua/tekstata sen maksetun määrän. Ei tule laskuja vaan siis maksetaan etukäteen.

Se toimii niin kuin muutkin liittymät, sillä erotuksella että siihen ladataan puheaikaa etukäteen (pankkiautomaatilta, netistä tai latauskupongilla).

Esim. Dna:n prepaideja saa ärrältä!

Mulla on DNA:n prepaid-liittymä, ostin sen aikanaan Ärrältä ja se on ollut nyt jotain 2 vuotta ja hyvin on toiminut. Siinä on valmiiksi ladattuna puheaikaa esim. 10 eurolla ja sitten kun se on loppu, niin lisää puheaikaa voi ladata joko netistä, ottomaatista tai ostaa lataussetelin ärrältä mutta kaikista helpoin tapa on toi ensiksimainittu eli ladata puheaikaa netin kautta ja on turvallinen keino, itse taas lataan perjantaina lisää puheaikaa juuri netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Menen siis R-kioskille ja pyydän Dna prepaid-liittymää.
Siinä tulee sitten sim-kortti mukana vai? Entä se puh.numero,miten se selviää?

Eli siellä tehdään sopimus ja saat sen kortin sit samalla ja myös numeron saat samalla kertaa.

Menen siis R-kioskille ja pyydän Dna prepaid-liittymää.
Siinä tulee sitten sim-kortti mukana vai? Entä se puh.numero,miten se selviää?

Se numero on siinä mukana, ja sim-kortti myös! Se liittymä taitaa maksaa jonkun kympin, mut kannattaa kyllä.

Ok. Sit hassu kysymys,mut tarvitaanko siinä huoltajan allekirjoitusta kun mies olisi menossa avamaan sitä liittymää enkä itse ehdi mukaan.

Ei kai, kun ei niissä välttämättä tarvita edes henkilötietoja liittymän omistajalta käsittääkseni.

Yhteistyössä