os luottotiedot on menneet, niin saako tuommoisen kytkypuhelimen ostettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kehityksestä pudonnut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kehityksestä pudonnut

Vieras
Jossa siis tulee sekä liittymä että puhelin samassa?
Haluaisin uuden puhelimen, Nokia C6 mallin. Mulla on jo vuosia ollut käytössä prepaid-liittymä puhelimessa ja hyvin sillä pärjännyt, mutta nykyään kai pitäisi olla jonkinsortin nettiliittymä kännykässäkin. Eli siis pitäisi kai hommata jokin muu liittymä? Vai voiko prepaid-liittymällä surffailla kännyllä netissä yhtä helposti, nopeasti ja edullisesti kuin jollain muulla tavallisella liittymällä? Mikä liittymä ois paras, jos puhuu/tekstaa vähän, mutta käyttää nettiä päivittäin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kehityksestä pudonnut;22074445:
Jossa siis tulee sekä liittymä että puhelin samassa?
Haluaisin uuden puhelimen, Nokia C6 mallin. Mulla on jo vuosia ollut käytössä prepaid-liittymä puhelimessa ja hyvin sillä pärjännyt, mutta nykyään kai pitäisi olla jonkinsortin nettiliittymä kännykässäkin. Eli siis pitäisi kai hommata jokin muu liittymä? Vai voiko prepaid-liittymällä surffailla kännyllä netissä yhtä helposti, nopeasti ja edullisesti kuin jollain muulla tavallisella liittymällä? Mikä liittymä ois paras, jos puhuu/tekstaa vähän, mutta käyttää nettiä päivittäin?

Minä yritin joskus vuosia sitten luottotiedottomana vaihtaa toiseen operaattoriin (DNA), olisi pitänyt maksaa 300 euron takuumaksu. Oli voi olla että on joku tuollainen systeemi..

Kerropa ensin minulle, millaisessa tilanteessa luottotietosi menetit ja mikä on taloudellinen tilanteesi nyt. Sitten minä kerron sinulle, kannattaako sinun edes haaveilla hienosta kytkypuhelimesta kaikkine herkkuineen...

[QUOTE="vieras";22074468]Kerropa ensin minulle, millaisessa tilanteessa luottotietosi menetit ja mikä on taloudellinen tilanteesi nyt. Sitten minä kerron sinulle, kannattaako sinun edes haaveilla hienosta kytkypuhelimesta kaikkine herkkuineen...[/QUOTE]

Ja kerro sinä miksi pitää ruveta heti v---ttuilemaan?

[QUOTE="vieras";22074468]Kerropa ensin minulle, millaisessa tilanteessa luottotietosi menetit ja mikä on taloudellinen tilanteesi nyt. Sitten minä kerron sinulle, kannattaako sinun edes haaveilla hienosta kytkypuhelimesta kaikkine herkkuineen...[/QUOTE]

Millähän tavalla kuuluu sulle ollenkaan kyseiset asiat?

Mulla kans luottotiedot menneet ja turha haaveilla kytkypuhelimesta. Itellä kans prepaid ollu vuosikaudet ja on mulle sopiva liittymä. Nettiä en sillä paljoa käytä, Facebookkia pari kertaa päivässä ja ei se oo kallista.

Ja mitä täällä joku alkaa vittuilemaan.. Mitä se kenellekään kuuluu miks on luottotiedot menettänyt. Ihan kuin me joille niin on käynyt, oltais jotain yleistä riistaa ja kaikille tilivelvollisia.

Ok, ei sitten kytkyä. Mutta voiko tuommoiseen puhelimeen saada jonkun liittymän? Siis sellaisen järkevän liittymän? Tai onko jotain semmoisia prepaideja, jolla nettisurffailu kännykällä ois järkevää?

Kun mietin että mitä järkeä mun on sitten ostaa tuommoista hienoa kännykkää, jos en sillä kuitenkaan nettiin pääse?

[QUOTE="vieras";22074535]Ap, mihin sä C6:sta tarvit? Uutuus puhelin joka on melko turha tapaus.
Juu, tiedän mistä puhun kun omistan kyseisen laitteen.[/QUOTE]

Mä haluan puhelimen, jolla pääsee myös nettiin ilman että vanhenee sivujen latautumista odotellen vuosia. Puhelimen, jolla pystyy selaamaan sähköpostit, ottamaan hyviä kuvia ja jossa on navi. Muutenkin puhelin miellyttää mun silmääni..

Jos nyt palataan noihin liittymiin, joista mä en näemmä mitään ymmärrä.. niin mitä käytännössä tarkoittaa jos tiedonsiirtomaksu on esim 1,5e/Mt? Siis kauanko siihen pitää esim tuolla C6:lla surffata, että tuo puoltoista euroa tulee täyteen?

Yhteistyössä