prepaid-liittymä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mitenhän tuo homma niinkuin käytännössä toimii.. ei ole mitään hajua?? siis hommataanko siihen joku kortti ja mistä, sen tiedän et ainakin ärrä myy niitä latauslipukkeita.. jos ja kun tulee ajankohtaiseksi pojalle liittymä hankkia niin toi olis siitä kiva et siihen saa ladata esim sen kympin joka sit tulis pienellä kyl riittämään..

Niitä on useammalla operaattorilla (ärrältä saa). Ainakin dna:n omaan voi netissä tai otto-automaatilla ladata puheaikaa tai ostaa niitä lipukkeita. Puheaika kun on loppu niin katkeaa puhelu vaikka kesken sanan.

http://www.kolumbus.com/liittymat_prepaid.html

Toivottavasti tuosta on apua, siis ärrälle kun kipaset niin sieltä saat
sen sim-kortin minkä vaan lykkäät puhelimeen ja näpyttelet mukana
tulevan pinkoodin, sit se on heti käyttövalmis =)
Niinkuin tuolla linkin takanakin sanotaan niin lisää puhe-aikaa saa
ladattua netistä (verkkopankkitunnuksilla)(saa ladattua minim. 10?) tai sit
ostaa ärrältä lataussetelin (20?).

Ja siis siksi mainostan kolumbusta kun tuntuu olevan edullisin
tällä hetkellä, ja jos haluaa niin siihen saa vielä tekstarilla
tilattua "puhepaketin" mikä maksaa 6,9? ja sillä saa sitten 30pvä
soitella rajattomasti kolumbus, saunalahti ja elisa liittymiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eikös siihen numeroon voi kuitenkin soittaa vaik puheaika on loppu? tai siis voi vastaanottaa puheluita siitä huolimatta ettei itse voi vaik soittaa??

Voi voi =)

kiitti :D vähänks oon käsi näissä.. ei kun oikeasti, ei oo ikinä itsellä ollut niin en yhtään tiedä miten toimii, mut nyt on selvinnyt jo vaikka mitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Meillä on pojalla sellainen. Kätevin vaihtoehto, ei tule laskuylläreitä ;)

siihen käyttöön mäkin sen tosiaan ajattelin.. lisäks pojan isä ei suostu puhumaan mun kanssa puhelimessa, joten ehkä voisi soittaa lapsille edes pojan puhelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Meillä on pojalla sellainen. Kätevin vaihtoehto, ei tule laskuylläreitä ;)

siihen käyttöön mäkin sen tosiaan ajattelin.. lisäks pojan isä ei suostu puhumaan mun kanssa puhelimessa, joten ehkä voisi soittaa lapsille edes pojan puhelimeen.

Joo. Meillä OLI kolumbus pojalla, mut siin oli kamalia pätkimisiä, ei kuulunut kun jossain tietyssä huoneessa. Nyt on dna ja toimii hyvin, ladattua saa ärrällä, automaatilla tai netissä. min.10e

Yhteistyössä