Mulla oli eilen ohjelmassa Pregnylin pistäminen. Silloin kun sitä polilla harjoiteltiin, niin se meni hyvin. No, nyt kotona kun ähräsin ampullia auki niin onnistuin rikkomaan sen pään :| Ensimmäinen reaktio oli että no niin, se oli sitten siinä, eihän tuota uskalla pistää. Tiirailtiin kuitenkin ampullin pohjalle, että näkyykö siellä mitään ylimääräistä, ja näkyihän siellä siru. Soitin sitten polille ja sain puhelimen päähän jonkun päivystävän kätilön. Hän oli sitä mieltä, että kunhan katson, että siru jää ampullin pohjalle, niin uskallan kyllä pistää. Ja eihän se siru olisi edes voinut mahtua siitä neulan läpi. No, pistin siis kuitenkin...Mutta nyt iski paniikki, mitä jos siellä olikin joku mikroskooppinen siru, joka meni neulasta läpi ja kohta se uiskentelee jossain verisuonessa?!? Onko kellään muulla mennyt ampulli rikki? Mun on pakko soittaa tänään vielä sille omalle hoitajalle, ihan oman mielenrauhani takia. Niitä ilmakuplia myös mietin, että mitä jos sinne jääkin joku kupla...Voi että mä inhoan tota pistämistä! Eilen kyllä ajattelin, että lopetan koko touhun tähän, kun joutuu noiden neulojen kanssa pelaamaan...Voi vitsi, polin soittoaikakin on vasta klo 13, miten kestän siihen asti...
Sain eilen ultrassa ihan hyviä uutisia, mutta nyt on kyllä ton pistosepisodin takia mieli ihan maassa...Kaksi isoa follia näkyi ultrassa, ja limis oli myös hyvin kypsynyt. Mutta nyt kävi niin, että inssiin ei päästäkään, kun ovis osunee lauantaille. Mutta lääkäri sanoi, että miehen näyte oli viimeksi niin hyvä, että meille ei inssistä välttämättä olisi edes kauheaa hyötyä. Eli kotona touhuillaan ahkerasti viikonloppuna.
Sain eilen ultrassa ihan hyviä uutisia, mutta nyt on kyllä ton pistosepisodin takia mieli ihan maassa...Kaksi isoa follia näkyi ultrassa, ja limis oli myös hyvin kypsynyt. Mutta nyt kävi niin, että inssiin ei päästäkään, kun ovis osunee lauantaille. Mutta lääkäri sanoi, että miehen näyte oli viimeksi niin hyvä, että meille ei inssistä välttämättä olisi edes kauheaa hyötyä. Eli kotona touhuillaan ahkerasti viikonloppuna.