Pregnyl, kemiallinen vai haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli eilen pp9 testattu prgechek r-testillä haamu. Silloin oli pregnylin pistämisestä 10pv. Tänä aamuna samalla testillä testattu juuri ja juuri havaittavsissa olevan haamun pp10. Päivällä vielä tehty testi johon taas haamu. Mietin nyt, että olikohan eilinen haamu vielä pregnylistä vai johtuuko viivan haaleneminen kemiallisesta raskaudesta joita mulla ollu vaikka muille jakaa.

Jäi vain mietityttämään, että miksi nyt päiväpissasta tuli haamu vaikka aamulla ei näkyny tuonkaan vertaa. Olisikohan hcg voinut nousta nyt päivällä ja eilinen testi pregnylistä viellä. Arpomistahan tää on, ja huomenna tilanne selvii kun uudestaan tekee testin. Mä vaan oon niin kärsimätön:ashamed:
9795274.t.jpg
[/URL][/IMG]

Negahan sieltä tuli..eli ehkä kemiallinen kyseessä..:ashamed:

Tai sitten näkyi vielä Pregnyl. :hug: Minusta sinun kannattaisi malttaa tuon testailun kanssa muutama päivä pitemmälle, ettei Pregnyl varmasti enää näy. Polillakin suositellaan, että ensimmäinen testi tehdään aikaisintaan dpo/pp14, mieluummin pari päivää myöhemmin ja sitten toinen vielä parin päivän päästä. Tuosta aikaisesta testailusta aiheutuu sinulle selkeästi stressiä ja mielipahaa, joka ei tee jaksamisellesi hyvää. Piinailuaika on piinallista eikä kärsivällinen odottaminen ole aina helppoa, mutta pieni lisämaltti olisi oma etusi.

Et voi vaikuttaa lopputulokseen eikä aikainen testaaminen hyödytä mitään. Vauvakuumeilu varsinkin hoidoissa käyvillä on melkoista vuoristorataa jo itsessään, joten lisävauhdin ottaminen kuluttaa voimia entistä enemmän. Toivon sinun löytävän jonkun mukavan keinon saada ajatuksen keskittymään muihin asioihin varsinkin piinailun loppumetreillä, että välttyisit tuolta mielipahalta. Nega on aina pettymys ja selviytymisen paikka. Myöhemmällä testaamisella kuitenkin saisit luotettavamman tuloksen ja murehtimista tulisi vähemmän. Voimia tilanteeseesi ja tujakkaa plussatuulta! :hug:

macy mä niin kovasti aina koitanki keksii tekemistä..silti sorrun testailee:ashamed: tiedän että ei pitäs ja se onki mun heikko lenkii..nytkin luulin pitäväni pintani mutta toisin kävi.

tyty:hug:

Ymmärrän niii-iiin hyvin tuon malttamattomuutesi dippauksen kanssa..täällä nimittäin toinen aivan krooninen sellainen..:whistle::saint:

Olisko kuiteshin vielä mahkut plussaan?:heart:
..mie peukuttelend=)bkovasti!!!

Viimeksi muokattu:
murmur mun ns.oireetkin loppu kuin seinään eilen..närästys ja munis jomotus.Joten veikkaan, että plussaa ei enää tuu..on niin monesti jo omat piinailut piinailtu et tietää etukäteen et nega kierto. Tää on vaan niin turhauttavaa kierrosta toiseen..joskus sitä vaan toivoo et ne ihmeet tapahtus myls itelleen:ashamed:

Voi tyty jaksuja:kiss:
..noinhan mie sen itsekkin aina tiedän - oireet lakkaa ja se kierto on sitten siinä..

Oliko siulla monesko avusteinen(hoito)yritys nyt menossa?

Kovasti toivon sitä ihmettä tapahtuvaksi siulle:heart:..muuten, oletko nimimerkkisi -86 ikäinen?
..siulla mahdollisuudet silloin vielä hyvät(ikäsi puolesta)..ja mikäli muut keinot ei tepsi, lahjamunasoluilla kenties?..

Itselläni ei hoidoista kokemusta..voin vain aavistella muiden kirjoittamana, miten sekin naista syö jos niitä pettymyksiä toisensa perään tulee..:ashamed:

Viimeksi muokattu:
mur mur meillä vasta toinen inssi, mutta jotenkin en nää että niistä ois nyt meille mitään hyötyä. Kaks vuotta toivottu toista lasta, ikä tosiaan vasta 25 ( 26 kesällä) mutta mulla todettu selkärankareuma. Näiten hoitojen takia en voi lääkitysta aloittaa ja sen takia tauti pääsee etenemään:(

tyty - nyt mie sanon(vaikka se kurjalta kuullostais)..teillä vasta toinen inssi..eli - toivoa ON vielä varmasti!:)

Onko lääkärin kanssa ollut puhetta, mikä seuraava askel, mikäli Inssit ei onnistu?
..oliko näin, jotta yleensä 4x kokeillaan?..

Toki jos sairautesi on kivulloinen on varmaan kurjaa jos lääkkeitä et voi käyttää.:(
Onko sinulla kuinka voimakkaat kivut yleensä?..tepsiikö tavan tulehduskipulääkeet, vai onko jotain "vahvempia" reimataudeissssa käytettyjä käytössä?..

Viimeksi muokattu:
Mä en tiiä että mitä seuraavaksi,päässänkö jo IVF:ään vai vieläkö pitää kolmas inssi käydä läpi. Mä syön vaan särkylääkettä, kun olen allerginen sellaiselle reuma lääkkeelle mikä sopisi lapsettomuushoitojen ja raskauden aikana käytettäväksi. Eli seuraavat lääkkeet on ns. kevyitä syöpä lääkkeitä ja niitä ei voi syödä hoitojen aikana. Toisinaan selkä kivut on tosi kovat, mutta niihin autaa kortisooni piikit selkään paikallishoitona.

Yhteistyössä