kemiallinen, kohdunulkoinen, vai mikä ihme???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Testasin dpo. 10 liuskalla haamujen haamun, dpo 11 vahvemman haamun, dpo 12 haamu aconin herkällä ja tänään dpo 13 taas liuskalla ja tuskin silminnähtävää haamua, sellanen ihan hailee..kaikki testit aamupissasta!!

kokemuksia kemiallisesta, onko alkanut juuri näin?? oireitakin jo on ja gynen kanssa puhuin ja hän sanoi ettei oireita tule kemiallisesta..toisaalta tämä oli clomikierto, voisko ne aiheuttaa oireita?

eikös sen viivan pitäis kuitenkin vahvistua, eikä haalentua, vai oliko mulla vaan viallinen testi?? onko tää taas tätä mun säkää :(

Kyllä se hormonin määrä voi silti vaihdella vaikka tekisi aina aamupissasta. Ehkä raskaus on vasta niin alussa, että antaa sillä jokaiseen vieläkin hailakan viivan? Eihän sitä viivaa pitäisi tulla ollenkaan, jollet olisi raskaana. Odota pari kolme päivää, niin eiköhän se viiva vahvistu. Jos nuo "haamut" siis ovat tulleet testiajan puitteissa ja ovat väriltään sitä mitä viivan pitäisi olla

kyllä alussa siis olisi 3+6, tyhmänä ajoissa menin testaileen ja ne kemiallisethan tunnistetaan just kun liian aikasin testailee! viivat on tullut testiajan sisällä ja kyllä väriä on sen verran että huomaa, eihän väärää tulosta nyt koleen testiin voi tulla..?!

pitäs vaan jaksaa odotella pari päivää: helpommin sanottu kun tehty!! tätä on lähes vuosi nyt odotettu :/

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kyllä alussa siis olisi 3+6, tyhmänä ajoissa menin testaileen ja ne kemiallisethan tunnistetaan just kun liian aikasin testailee! viivat on tullut testiajan sisällä ja kyllä väriä on sen verran että huomaa, eihän väärää tulosta nyt koleen testiin voi tulla..?!

pitäs vaan jaksaa odotella pari päivää: helpommin sanottu kun tehty!! tätä on lähes vuosi nyt odotettu :/

No minulla oli sama homma... Testailin innoissani heti ja aina vaan näytti haaleaa viivaa, niin että en meinannut uskoa... Vahvistuihan se siitä viimein sitten. :) nimim. raskaustestien suurkuluttaja :whistle:

kiva kuulla!!!! mä olen myös todellinen suurkuluttaja ;) missä vaiheessa sulla oli viiva ns. selvä plussa?? toisaalta sehän vois olla selvä punainen vasta viikonkin päästä menkkojen alkamispäivästä,eikös??

Selvä plussa se oli vasta viikon päästä siitä, kun menkkojen olisi pitäny alkaa. Laskettu aika sitten siirtyikin tosin ultran mukaan viikolla. Nyt on rv 16 menossa. :heart:

Yhteistyössä