Pregnyl, kemiallinen vai haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli eilen pp9 testattu prgechek r-testillä haamu. Silloin oli pregnylin pistämisestä 10pv. Tänä aamuna samalla testillä testattu juuri ja juuri havaittavsissa olevan haamun pp10. Päivällä vielä tehty testi johon taas haamu. Mietin nyt, että olikohan eilinen haamu vielä pregnylistä vai johtuuko viivan haaleneminen kemiallisesta raskaudesta joita mulla ollu vaikka muille jakaa.

Jäi vain mietityttämään, että miksi nyt päiväpissasta tuli haamu vaikka aamulla ei näkyny tuonkaan vertaa. Olisikohan hcg voinut nousta nyt päivällä ja eilinen testi pregnylistä viellä. Arpomistahan tää on, ja huomenna tilanne selvii kun uudestaan tekee testin. Mä vaan oon niin kärsimätön:ashamed:
9795274.t.jpg
[/URL][/IMG]

Tuliko nuo haamut ihan testiajalla? Mulla prgechek antoi tuollaisia haamuja ja jopa vähän selkeämpiäkin vaikka hcg oli pp12 verikokeessa alle 2.
En halua masentaa, ja tosiaan toivon et sulla noi viivat vahvistuisi eikä olis vaan niitä negahaamuja. :hug:

Miltä näytti testi tänään? mulla tismalleen sama tilanne, paitsi että tänään aamulla testasin ensimmäisen kerran dpo 11. nähtävissä oleva haalea viiva. nyt siis mietin että voiko sittenkin johtua pregnylistä, ei haluaisi antaa toiveiden nousta...

Noi kaikki tuli testiajalla..mutta tänään pp11 nega:ashamed: masentaa sikanaa..nyt siis pregnylistä se 12pv aikaa. Mä en nyt sit tiiä, että tuliko noi kaikki pregnylistä vai oliko kiinnittymisyritystä.

Lillo mä en oo ihan varma et mikä toi "pp" liekkö piinapäivä vai mikä, mutta yleensä inssin tai siirron jälkeen puhutaan pp ja normi kierrossa dpo ( days pas ovulation) tai jotain tonne päin. Sitähän sanotaan, että pregnyl voi näkyy sen 10pv. En usko että sulla enää´näkyis.

Yhteistyössä