Pregnyl ja raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:heart: viiva on vahvistunut ja miehenikin näki sen omin silmin. Toivotaan, että tämä on nyt sitten tätä. Aion kyllä testata vielä uudestaan ensi viikolla (ostin 4 raskaustestiä) :ashamed: tivolille ja muille hyvät viikonloput. :heart:

Tää ketju onkin mennyt vuoropuheluksi :laugh: .

Pakkohan se oli apteekkin kävellä ja hakea pari apteekin "omaa". Iltapäiväpissasta tuli selkeä haalean vaaleanpunainen viiva =) . Kyllä mä alan luottaa siihen, että hormonimäärä on jo vahvistunut, koska keskiviikon eka acon-haamu oli todella haalea.

Pari päivää vielä ja sitten on se kaksi viikkoa ohitettu, ja pääsen halutessani verikokeella varmistamaan tuloksen.

Moi taas, olisin eilen jo jatkanut vuoropuhelua mutta internet explorerilla oli jotain mua vastaan :laugh: . Pakkohan mun oli taas eilen testata ja nyt acon 10:llä viiva on haalea mutta leveä. Mitäs sulle tivoli kuuluu, jokos olet taas testaillut? :p . Menen 20 päivä varmistamaan asian verikokeella koska silmät eivät tahdo uskoa mitä tikku näyttää ja asia muuttuu siten kaiketi konkreettiseksi miehellenikin.

terkut vaan sinnekin, pietu :hug:

Kiia, olen testannnut joka päivä. Tänä aamuna vahva punainen plussa ilmestyi aconiin heti, joten tulkinnan varaa ei jäänyt. Varmistin asian lääkäriasemaltani, eikä verikoetta pidetty enää välttämättömänä, ellei itselleni tule epäluulo, kuinka asia on. Ekan ultrankin varasin jo toukokuun alkuun.

Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saamme molemmat jouluvauvan :heart: . Onnittelut Kiia :flower: :hug:!

tivoli 4+2

kiia ja tivoli
Juttujanne on ollut hauska seurata. Tuli mieleen omat testailut. Testasin kolmennen IVF-hoidon jälkeen elämäni nesimmäisen haamun pp9 ja sitten olikin pakko testata joka päivä pp 14 saakka. Ja sitten viikon päästä tästä iski paniikki ja kävin vielä veritestissä :laugh: Sitä kun ei meinaa millään uskoa mahdotonta mahdollisesksi. Nyt rv 10+0 eli kyllä ne haamut vaan plussiksi muuttuu ja raskaana ootte ja kovasti!
Onnea teille miolemmille ihan mielettömästi!!!! :flower: :flower:

iituliinu, samana päivänä mäkin sain ekan haamuni, joten perässä kaiketi tullaan. Voihan olla, että itsekin joudun vielä tarkistuskierrokselle verikokeeseen, kun ei tätä muuten usko :D . Onnellista odotusta sinullekin :heart: !

Kiia, meinasin yrittää pysytellä poissa odotus-puolelta ainakin ultraan saakka, kun kuumeilu on vienyt tuhottomasti nettiaikaa :laugh: . Niinkuin muka nyt pystyisin olla kirjoittamatta minnekään :whistle: . Nähdään ehkä sitten tuolla toisella puolen ;) .

Yhteistyössä