mietin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meniköhän tässä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meniköhän tässä nyt

Vieras
kaikki ihan "oikein" ?
Olen vaan jäänyt miettimään, että tehtiinkö minulle kaikki nyt tässä hoidossa oikein, kun viime viikolla olin klinikalla ekassa ultrassa, jossa huomattiin hyvin kehittynyt munarakkula toisessa munasarjassa.
Parin päivän päästä siitä minut määrättiin pistämään pregnyl-pistos ja heti seuraavana päivänä minulla oli inssi.
Inssi tehtiin kuitenkin ilman mitään uusia ultrauksia tms.
Mulla oli alavatsa kipeä, joten jotain siellä kyllä tapahtui, mutta olisiko minut kuulunut ultrata kuitenkin ensin..

Minut kyllä ultrattiin ennen inssiä. Silloin näkyi vielä se iso munarakkula, eli se ei ollut ehkä vielä irronnut. Voihan se olla että sinulla oli ovulaatiokipuja... Aika outoa kun eivät ultranneet...

Ihmettelen kyllä ettei sua ultrattu enää! Mut ultrattiin kans. Lääkäri sanoi että ultrataan siksi että jos tulee nega ja joudutaan uudelleen inssiin, niin tiedetään miten on piikit vaikuttaneet. Kuulemma joka kerta ensin ultrataan. Vaikka tekee ne sen inssin kuulemma kuitenkin kun on sovittu vaikkei oiskaan sitten se oikea hetki. Vai mitä muut on mieltä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 19:46 Nala78 kirjoitti:
Minut kyllä ultrattiin ennen inssiä. Silloin näkyi vielä se iso munarakkula, eli se ei ollut ehkä vielä irronnut. Voihan se olla että sinulla oli ovulaatiokipuja... Aika outoa kun eivät ultranneet...

Miten sulle sitten kävi, tehtiinkö inseminaatio, vaikka munarakkula ei ollutkaan irronnut ?

Yhteistyössä