Prahaan entisen heilan kanssa??

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Eik mua haittaa miten muut elää,mutta siis luulis että ei olis ainakaan hankalaa esittää miehelle tätä matka asiaa kun muutenkin niin vapaa suhde.
Halusin vain jakaa asian kanssanne =) saada aikaan keskustelua. Just katsoin noita lentoja, lentoaika on vain 2h 10 min, tosi lähellä siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
häh, no jos suhteesta on 9v niin eiköhän siinä oo jo kaikki romanttiset ajatukset kadonneet :LOL: Jos on kavereita niin kyl mä ainaki voisin hyvin lähteä. Minkä ihmeen takia mies sanoisi ettei saa lähteä kaverin kanssa reissuun?! :eek:

Eriasia on jos suhteessa ei oo luottamusta tai esim sillä kaverimiehellä olis jotain intressejä. Mutta muussa tapauksessa mun mielestä ex voi olla ihan yhtä lailla kaveri kuin muutkin ja kummallakin meistä on myös exiä kavereina.
Näinpä, aika outoa jos pitäisi unohtaa kaikki ihmiset menneisyydestään - aika pieneksi jäisi tuttavapiiri :whistle:
Outoa on tässä vain se, että JOS olet tuota mieltä, niin miksi ihmeessä edes teit tän aloituksen, ja miksi yhtään epäröit miehellesi kertomista??? Tajuatko kuinka ristiriitaisen kuvan tuo antaa? Tai oikeastaan se antaa sen kuvan että sä sallit itselles mitä vaan mutta tiedät että miehesi ei ole samaa miltä...
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.

Mieheeni tämä aloitus liittyy sen verran, että täytyyhän lastenhoito jotenkin hoitaa myös.

Ja rahoitus :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
häh, no jos suhteesta on 9v niin eiköhän siinä oo jo kaikki romanttiset ajatukset kadonneet :LOL: Jos on kavereita niin kyl mä ainaki voisin hyvin lähteä. Minkä ihmeen takia mies sanoisi ettei saa lähteä kaverin kanssa reissuun?! :eek:

Eriasia on jos suhteessa ei oo luottamusta tai esim sillä kaverimiehellä olis jotain intressejä. Mutta muussa tapauksessa mun mielestä ex voi olla ihan yhtä lailla kaveri kuin muutkin ja kummallakin meistä on myös exiä kavereina.
Näinpä, aika outoa jos pitäisi unohtaa kaikki ihmiset menneisyydestään - aika pieneksi jäisi tuttavapiiri :whistle:
Outoa on tässä vain se, että JOS olet tuota mieltä, niin miksi ihmeessä edes teit tän aloituksen, ja miksi yhtään epäröit miehellesi kertomista??? Tajuatko kuinka ristiriitaisen kuvan tuo antaa? Tai oikeastaan se antaa sen kuvan että sä sallit itselles mitä vaan mutta tiedät että miehesi ei ole samaa miltä...
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.

Mieheeni tämä aloitus liittyy sen verran, että täytyyhän lastenhoito jotenkin hoitaa myös.

Ja rahoitus :whistle:
niin, eli eikun kysymään?? helposti järjestyy =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.
Ai ja, jännä että se sitten sanoi sulle ettei halua pussata sua kun olet nuollut muita -kerroit tämän itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.
Ai ja, jännä että se sitten sanoi sulle ettei halua pussata sua kun olet nuollut muita -kerroit tämän itse.
Joo, hän sanoi ettei halua pussailla minua, kun olin juuri vähän suudellut tosi mustaa miestä tai paremminkin hän minua.

Tarkoitti varmaan sitä, ettei halua heti sen jälkeen pussailla :whistle: :whistle: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.
Ai ja, jännä että se sitten sanoi sulle ettei halua pussata sua kun olet nuollut muita -kerroit tämän itse.
Joo, hän sanoi ettei halua pussailla minua, kun olin juuri vähän suudellut tosi mustaa miestä tai paremminkin hän minua.

Tarkoitti varmaan sitä, ettei halua heti sen jälkeen pussailla :whistle: :whistle: :whistle:
Mkä tuossa tommosessa "vapaudessa" on niin ihanaa, siis siinä että voi lääppiä ympäriinsä? Voitko selventää ap minulle? Ja miksei sen oman miehen nuolemnen riitä?

Ehkä olen vanhoillinen mutta jospaymmärtäisin kun rautalangasta väännät?
 
Mikä ongelma asian esittämisessä on miehelle jos teillä kerran on vapaa suhde?

Praha on kyllä tosi selkeä kaupunki liikkua, jotta siellä pärjää juntimpikin vaikkei "opasta" olisikaan mukana. Että itse lähtisin ap:n tilanteessa mieluummin oman miehen kanssa pitämään hauskaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
suututko, jos et saa "lupaa" mieheltäsi? Teettekö miehesi kanssa tälläisia reissuja yhdessä? vai onko miehesi vain se arjen tuki ja turva?
En tietenkään suutu. Käydään joka vuosi miehen kanssa jossain, mutta uuteen kaupunkiin olisi kiva tutustua jonkun sellaisen kanssa, joka tuntee jo paikat. Mies voisi kyllä lähteä mukaan, mutta silloin olisi mentävä koko perheen jo.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
suututko, jos et saa "lupaa" mieheltäsi? Teettekö miehesi kanssa tälläisia reissuja yhdessä? vai onko miehesi vain se arjen tuki ja turva?
En tietenkään suutu. Käydään joka vuosi miehen kanssa jossain, mutta uuteen kaupunkiin olisi kiva tutustua jonkun sellaisen kanssa, joka tuntee jo paikat. Mies voisi kyllä lähteä mukaan, mutta silloin olisi mentävä koko perheen jo.
Voi miten ikävää jos joutuu koko perheen ottamaan mukaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mkä tuossa tommosessa "vapaudessa" on niin ihanaa, siis siinä että voi lääppiä ympäriinsä? Voitko selventää ap minulle? Ja miksei sen oman miehen nuolemnen riitä?

Ehkä olen vanhoillinen mutta jospaymmärtäisin kun rautalangasta väännät?
kerrotko, ap?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mkä tuossa tommosessa "vapaudessa" on niin ihanaa, siis siinä että voi lääppiä ympäriinsä? Voitko selventää ap minulle? Ja miksei sen oman miehen nuolemnen riitä?

Ehkä olen vanhoillinen mutta jospaymmärtäisin kun rautalangasta väännät?
kerrotko, ap?
Kyllä minua imartelee, jos minua nuoremmat, hyvässä fitissä olevat miehet haluavat tanssia ja ehkä jotain muutakin kanssani - sitä muuta ei tietysti tehdä, mutta ajatus :whistle: :whistle: :whistle:

Pienessä ja joskus suuremmassakin humalassa on aika kivaa.....................
 
?
Mä en lähtisi. Te ette ole vuosiin nähneet. Eri asia, jos olisitte eronne jälkeen olleet ystäviä ja yhteyksissä säännöllisesti.

Kenellä edes tulee mieleen, että lähtee ulkomaille eksän kanssa, jos ei ole nähnyt tätä vuosiin?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en lähtisi. Te ette ole vuosiin nähneet. Eri asia, jos olisitte eronne jälkeen olleet ystäviä ja yhteyksissä säännöllisesti.

Kenellä edes tulee mieleen, että lähtee ulkomaille eksän kanssa, jos ei ole nähnyt tätä vuosiin?!
Tunnen hänet kuin omat taskuni ja on varmasti turvallinen ja hauska matkaseura.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en lähtisi. Te ette ole vuosiin nähneet. Eri asia, jos olisitte eronne jälkeen olleet ystäviä ja yhteyksissä säännöllisesti.

Kenellä edes tulee mieleen, että lähtee ulkomaille eksän kanssa, jos ei ole nähnyt tätä vuosiin?!
Tunnen hänet kuin omat taskuni ja on varmasti turvallinen ja hauska matkaseura.
Mutta te ette ole edes olleet yhteyksissä 9 vuoteen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en lähtisi. Te ette ole vuosiin nähneet. Eri asia, jos olisitte eronne jälkeen olleet ystäviä ja yhteyksissä säännöllisesti.

Kenellä edes tulee mieleen, että lähtee ulkomaille eksän kanssa, jos ei ole nähnyt tätä vuosiin?!
Tunnen hänet kuin omat taskuni ja on varmasti turvallinen ja hauska matkaseura.
Mutta te ette ole edes olleet yhteyksissä 9 vuoteen...
Ei olla nähty tuona aikana, kun hän on ollut milloin missäkin päin maailmaa, mutta ollaan me juteltu, tosin ei ihan viime vuosina enää - hää ei tykänt kun minä lisäännyin ja avioiduin.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Ei olla nähty tuona aikana, kun hän on ollut milloin missäkin päin maailmaa, mutta ollaan me juteltu, tosin ei ihan viime vuosina enää - hää ei tykänt kun minä lisäännyin ja avioiduin.
Ei tykännyt kun sä lisäännyit ja avioiduit. Ja nyt sä olisit mielelläsi menossa hänen kanssaan ulkomaille pitkän ajan jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Ei olla nähty tuona aikana, kun hän on ollut milloin missäkin päin maailmaa, mutta ollaan me juteltu, tosin ei ihan viime vuosina enää - hää ei tykänt kun minä lisäännyin ja avioiduin.
Ei tykännyt kun sä lisäännyit ja avioiduit. Ja nyt sä olisit mielelläsi menossa hänen kanssaan ulkomaille pitkän ajan jälkeen.
Joo, mutta tunnen hänet ikuisuuden takaa, miksen lähtisi??+
 
jep
Jotenkin tuntuu ettei ihmiset osaa arvostaa parisuhteitaan..Jos olisitte eläneet ikänne sinkkuina niin kuin eräät ja viettäneet niitä yksinäisiä hetkiä enemmän kuin tarpeeksi sillon ei kävis mielessäkään eksän kanssa reissuun lähtö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Ei olla nähty tuona aikana, kun hän on ollut milloin missäkin päin maailmaa, mutta ollaan me juteltu, tosin ei ihan viime vuosina enää - hää ei tykänt kun minä lisäännyin ja avioiduin.
Ei tykännyt kun sä lisäännyit ja avioiduit. Ja nyt sä olisit mielelläsi menossa hänen kanssaan ulkomaille pitkän ajan jälkeen.
Joo, mutta tunnen hänet ikuisuuden takaa, miksen lähtisi??+
Ei sulle varmaan kannata tästä mitään omia näkemyksiä edes esittää, koska ne eivät mene ihan perille asti.

Mutta sinunpa elämäsi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä