Prahaan entisen heilan kanssa??

Status
Viestiketju on suljettu.
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
:hug: no mutta sittenhän sun täytyy mennä. ja ilman miestä. ja ilman lapsia. olisit heti sanonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
Älä selitä mulle,en ole tyhmä :saint:
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
Ei voi muuta sanoa kuin hyvää matkaa vaan. Jos ihminen on oikeesti noin typerä että kuvittelee diabeteksen olevan kuolemaan johtava sairaus yms... Huhhuh. Kyllä sulla täytyy olla aika huono itsetunto kun tarvitset nuorten miesten flirttiä ja eksiä matkaseuraksi.. Mun mielestä TODELLA outoa, että kellekään parisuhteessa olevalla tulisi mieleenkään lähteä eksän kanssa lomalle, olkoot kuinka kavereita vaan, eksä on aina eksä. Ja joittenkin kanssa se kipinä ei ikinä sammu jolloin mitä vaan voi käydä.

 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
:hug: no mutta sittenhän sun täytyy mennä. ja ilman miestä. ja ilman lapsia. olisit heti sanonut.
Mun mielestä sun pitäisi HETI varata lennot sinne lontooseen ja olla siellä loppu aika. kyllä sun mies ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Pöh, mieheni nimenomaan on sitä mieltä että saan elää vapaasti :) eli niinkuin haluan. Mieheni on se, joka on sanonut, ettei ole mustasukkainen tms. koskaan, missää, milloinkaan.
Ai ja, jännä että se sitten sanoi sulle ettei halua pussata sua kun olet nuollut muita -kerroit tämän itse.
Joo, hän sanoi ettei halua pussailla minua, kun olin juuri vähän suudellut tosi mustaa miestä tai paremminkin hän minua.

Tarkoitti varmaan sitä, ettei halua heti sen jälkeen pussailla :whistle: :whistle: :whistle:
mutta hetken päästä helpotti? :eek: juu onnee vaan ja hyvää matkaa, mä elelen vissiin ihan eri maailmassa parisuhteessani ja hyvä niin :xmas: ja vai oikeen ykköstyypin diabetes...
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
Ei voi muuta sanoa kuin hyvää matkaa vaan. Jos ihminen on oikeesti noin typerä että kuvittelee diabeteksen olevan kuolemaan johtava sairaus yms... Huhhuh. Kyllä sulla täytyy olla aika huono itsetunto kun tarvitset nuorten miesten flirttiä ja eksiä matkaseuraksi.. Mun mielestä TODELLA outoa, että kellekään parisuhteessa olevalla tulisi mieleenkään lähteä eksän kanssa lomalle, olkoot kuinka kavereita vaan, eksä on aina eksä. Ja joittenkin kanssa se kipinä ei ikinä sammu jolloin mitä vaan voi käydä.
No tuo diabetes on kyllä tässä tapauksessa mitä todennäköisimmin kuolemaan johtava sairaus, munuaiset ovat temppuilleet jo pitkään, tosi tiukalla dietillä ollut aina proteiinien suhteenkin.

Aloite tähän matkaan tuli kyllä muualta kuin minulta.

 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sä haluat nimenomaan lähteä tämän exän kanssa,mutta perheen ottaminen mukaan olisi jo riesa??
Ja sanot vielä,että et aio pitää mitään vispilänkauppaa sen exän kanssa :LOL: :D
Ei kävisi pienessä mielessäkään vispilänkauppa :) hän on diabeetikko eli ei voi edes tietää onko enää toista mahdollisuutta koskaan tavata häntä enää :/ lapsuusiän diabetes ja varmasti ei kauheasti enää vuosia jäljellä.
Ei voi muuta sanoa kuin hyvää matkaa vaan. Jos ihminen on oikeesti noin typerä että kuvittelee diabeteksen olevan kuolemaan johtava sairaus yms... Huhhuh. Kyllä sulla täytyy olla aika huono itsetunto kun tarvitset nuorten miesten flirttiä ja eksiä matkaseuraksi.. Mun mielestä TODELLA outoa, että kellekään parisuhteessa olevalla tulisi mieleenkään lähteä eksän kanssa lomalle, olkoot kuinka kavereita vaan, eksä on aina eksä. Ja joittenkin kanssa se kipinä ei ikinä sammu jolloin mitä vaan voi käydä.
No tuo diabetes on kyllä tässä tapauksessa mitä todennäköisimmin kuolemaan johtava sairaus, munuaiset ovat temppuilleet jo pitkään, tosi tiukalla dietillä ollut aina proteiinien suhteenkin.

Aloite tähän matkaan tuli kyllä muualta kuin minulta.
Juupajuu... No jos on kerta niin huonossa kondiksessa niin luulis ettei voi kauheesti matkustella. Ja miten sä sen tiedät jos ette kerta ole olleet yhteyksissä vuosiin?

Ja tuli se aloite keneltä vaan, outoa se silti on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
No tuo diabetes on kyllä tässä tapauksessa mitä todennäköisimmin kuolemaan johtava sairaus, munuaiset ovat temppuilleet jo pitkään, tosi tiukalla dietillä ollut aina proteiinien suhteenkin.

Aloite tähän matkaan tuli kyllä muualta kuin minulta.
Jos munuaiset kremppaa, niin aloitetaan dialyysihoito, eikä heitetä heti lusikkaa nurkkaan. Munuaisensiirto voi olla myös edessä.

Se, että aloite ei tullut sulta vaan siltä, ei tee asiasta kyllä yhtään vähemmän epäilyttävää...
 
Rinnastaisin tuon entisen heilan tässä tapauksessa kaveriin. Jos vanha suola olisi janottanut 9 vuoden aikana niin kai siinä olisi jo ehtinyt palata yhteen?!

Mä ehkä ymmärrän ap:ta siinä mielessä, että oon lähdössä pääsiäiseksi 5 päivän junamatkalle Venäjälle porukassa jossa suurin osa on miehiä, eikä mun mies ole sinne mukaan haluamassa eikä mitään ongelmaa matkan suhteen muutenkaan ole :). Eli mene vaan, ellei siitä tule kotona kamalaa riitaa matkajärjestelyjen (tai seuran?) vuoksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mkä tuossa tommosessa "vapaudessa" on niin ihanaa, siis siinä että voi lääppiä ympäriinsä? Voitko selventää ap minulle? Ja miksei sen oman miehen nuolemnen riitä?

Ehkä olen vanhoillinen mutta jospaymmärtäisin kun rautalangasta väännät?
kerrotko, ap?
Kyllä minua imartelee, jos minua nuoremmat, hyvässä fitissä olevat miehet haluavat tanssia ja ehkä jotain muutakin kanssani - sitä muuta ei tietysti tehdä, mutta ajatus :whistle: :whistle: :whistle:

Pienessä ja joskus suuremmassakin humalassa on aika kivaa.....................
Voiko tästä siis päätellä, että oma miehesi ei ole tarpeeksi nuori eikä tarpeeksi fit? Mutta et ittelles mieheksi valinnut sellaista nuorta fittiä? Mikset? Siksikö, että ne ei haluakaan sulta muuta kuin sitä, ja sä annat ymmärtää muttet lopulta ymmärrä antaa? Eli ne huomaa että oot humalassa ja halukas joten käy kiinni kun oot helppo mutta sitten sä jätäkin homman sikseen -ja olet NIIN ihanan vapaa..? :LOL:

Arvostaisit nyt ittees vähän enemmän, äläkä anna itsests epätoivoisen tykyn kuvaa :hug:
 
Praha <3
Prahan tuntevana ja kaupunkia, maata, kieltä ja kulttuuria rakastavana varoituksen sana! Praha on oikeasti yksi maailman ihanimmista ja romanttisimmista kaupungeista, josta kyllä nauttii ihan missä seurassa tahansa, mutta ehkä mieluiten sen oman kullan :) Siellä lähte helposti mopo käsistä..
Lähtisin itse koko perheen voimin. Itse käymme Tsekeissä ja Prahassa vähintään kerran vuodessa ja lapsi oli vajaa 3kk kun oli ensimmäisen kerran mukana. Viime syksynä olimme ystäväperheen kanssa ja lapsia 3: 2v., 4,5 v ja 7,5v. On myös erittäin lapsiystävällinen kaupunki, ihan sopiva kaupunkilomakohde perheelle!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä