vieras
Sinä voit kumartaa ihan mihin haluat. Insinöörit...noh, ne nyt kuuluvat MIELESTÄNI ihan omaan kastiiin. Mutta onnittelen sinua, sait iltaasi piristystä. Itse johdattelit keskustelua siihen suuntaan mihin se on mennyt. Napit vastakkain. Hykertele sinä siellä omissa oloissasi, sallinet sen meille muillekin. Oikein hyvää lauantai iltaa sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Musta vaan (kuudes kerta) se että ihminne tekee työnsä ei ole kumartamisen arvoista (ihan mikä tahansa työ) vaan niin vaan kuuluu tehdä.. hoitajat vaan tahtovat aina kiitosta siitä että tekevät työtänsä, jonka itse ovat valinneet.. edeleen lääkärit eivät kitise näin.. miksiköhän..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Oletko sä jostain ihan hemmetin katkera hoitoalalla oleville naisille vai mikä hitto sua vaivaa? Ei täällä kukaan ole väittänyt hoitoalan olevan ainoa oikea ammatti. Jopa minä, pelkkä amis tajuan senAlkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Niinkuin mistä siitä että on erimieltä noin 4-5 lähihoitajan kanssa, jotka kaikki koittaa todistaa että hoitaminen (ihan mikä tahansa hoitaminen) on ainoa oikea ammatti.. josta täytyy saada kiitosta jos tekee työnä oikein nooh tuskin mun nyt mitään suurta itse tutkiskelua tarvitsee asian suhteen tehdä..
Ja sä sentään diplomi-insinööri.