Pph hesessä lasten kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
En nyt jaksa lukea koko keskustelua, mutta tuli tuosta ihan ensimmäisenä mieleen, että ehkä heillä olisi ollut joku yhdessä sovittu retki lasten kanssa sinne.? En usko, että pph:lla olisi intressiä, saatika rahaa joka päivä lapsia käyttää purilaisten parissa..

Niinpä... Soitetaan Karpolle, rikosuhripäivystykseen, ja lastensuojeluun!!!!

Unohdit Krp:n :D

Ja 7 päivää-lehden :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ihana pph :heart:

Meidän tytön eskarista ovat menossa pizzeriaan. Sekin on ihanaa :heart:

Ei ole, se on saatanasta. Kuinka sä vastuuntuntoisena kasvattajana annat turmella herkän lapses vatsan? Kun kaikki muut palstan superäidit valmistaa rakkaudella lapsilleen luomuporkkanoista ja omin käsin pyydytyistä cityfasaaneista KUNNON ruokaa.

:hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Ei ole, se on saatanasta. Kuinka sä vastuuntuntoisena kasvattajana annat turmella herkän lapses vatsan? Kun kaikki muut palstan superäidit valmistaa rakkaudella lapsilleen luomuporkkanoista ja omin käsin pyydytyistä cityfasaaneista KUNNON ruokaa.

Reps...

:laugh: :laugh: :laugh:

Cityfasaanien kohdalla tipahdin :laugh: :laugh: :laugh:

Unohdin mainita, että meidän Itu-Helmiina ottaa tietysti omat mungpavut, luomuretiisit ja biodynaamisesti viljellyt persiljansa mukaan sinne synnin pesään :saint:

Unohdin mainita, että meidän Itu-Helmiina ottaa tietysti omat mungpavut, luomuretiisit ja biodynaamisesti viljellyt persiljansa mukaan sinne synnin pesään :saint:

:D Hyvä sitten, että ottaa, mä olin täällä jo ihan et OMG?! kuinka sä voit altistaa lapses, moisen roskaruuan elimistöä likaaville vaikutuksille.

:D Hyvä sitten, että ottaa, mä olin täällä jo ihan et OMG?! kuinka sä voit altistaa lapses, moisen roskaruuan elimistöä likaaville vaikutuksille.

Mä annan Itu-Helmiinan osallistua tähän pitsaretkeen ihan vaan siksi, että se näkis miten vastuuntunnottomasti toiset elää. Itu on kato jo 6 vee niin sen pitää oppia elämän realiteetteja.

Mä annan Itu-Helmiinan osallistua tähän pitsaretkeen ihan vaan siksi, että se näkis miten vastuuntunnottomasti toiset elää. Itu on kato jo 6 vee niin sen pitää oppia elämän realiteetteja.

Onhan se ihan hyvä, että lapset näkee, kuinka holtittomasti white trash elää. Me käydään kans lasten kanssa joskus mäkis, ihan vaan kattomassa siitä ikkunan takaa, kuinka vastuuttomia toiset on. En ymmärrä, kuinka ihmiset altistaa lapsensa moiselle, niin surullista :'(

On se nyt PERKELE että pph tekee jotain, jota joku kotiäitikin voisi tehdä. :(

Ihan kamalaa, siis PPH-perkele pitää laitostaa niin, ettei liiku mihinkään. :(Ei ikinä, ei koskaan. :(Tämä on lastensuojeluasia. :(

Voi että niitä lapsipoloja, ikuiset traumat luvassa. :(
:(

Itkettää ajatuskin!!!

ei voi olla tosi, että tuommosestakin valitetaan. Mikä nykyajan vanhemmille kelpaa? Voi pienetkin syödä ranskiksia (ja miksei hamppariakin) ja niitä tilatessa voi sanoa, että ei saa laittaa paljon suolaa. Niin että mun mielestä ei ole yhtään paha jos joskus käy.

Onhan se ihan hyvä, että lapset näkee, kuinka holtittomasti white trash elää. Me käydään kans lasten kanssa joskus mäkis, ihan vaan kattomassa siitä ikkunan takaa, kuinka vastuuttomia toiset on. En ymmärrä, kuinka ihmiset altistaa lapsensa moiselle, niin surullista :'(

Pöyristyttävää todellakin. Sydäntäsärkevää!

Olimme eilen Citymarketissa luomulihaostoksilla, ja matkalla kassalle kuljimme karkkihyllyjen ohi. Itu-Helmiina ja Hamppu-Hermanni katsoivat kauhistuneena erästä perheenäitiä, joka osti lapsilleen Lauantaipusseja. "Äitikarhu, miksi tuo täti tekee noin, eikö hän välitä lapsistaan?" kyseli Itu, pikku Hampun katsellessa vieressä kyynelsilmin :'(

Selitin sitten lapsille, että ikävä kyllä kaikki eivät ole yhtä hyviä ja vastuunsa tuntevia vanhempia kuin minä ja Susi.

Ja mä en ymmärrä ihmisiä jotka vie lapsiltaan kaiken kivan ja herkuttelun. Nää "ei karkkia, ei limsaa, ei roskaruokaa" tyypit. Niitten muksut sitten nakertaa sitä kurkunpalaa vieressä synttärikutsuilla kun muut syö jädekakkuu. Terveellinen ruoka on kaiken a ja o, mutta kaikessa voi mennä yli ja se ei oo mikään hyvä juttu. Mun mielestä kuuluu lapsen oikeuksiin että saa joskus erityisinä päivinä jotain extra hyvää!

Olimme eilen Citymarketissa luomulihaostoksilla, ja matkalla kassalle kuljimme karkkihyllyjen ohi. Itu-Helmiina ja Hamppu-Hermanni katsoivat kauhistuneena erästä perheenäitiä, joka osti lapsilleen Lauantaipusseja. "Äitikarhu, miksi tuo täti tekee noin, eikö hän välitä lapsistaan?" kyseli Itu, pikku Hampun katsellessa vieressä kyynelsilmin :'(

Selitin sitten lapsille, että ikävä kyllä kaikki eivät ole yhtä hyviä ja vastuunsa tuntevia vanhempia kuin minä ja Susi.

Niin on, ei kaikkien pitäisi lisääntyä. Mäkin laitan Kengulle ja Ruulle aina kouluun mukaan omat eväät, ettei ne vaan vahingossa joudu kosketuksiin "maallisen" ruuan kanssa. Meidän viikonloput kuluu niin mukavasti oravia ja fasaaneja metsästäen, ja jos lapsille iskee mestästyspuuhissa väsy, mä kehotan niitä halaamaan puita, ja näin saamaan Äiti Maasta voimaa :heart:

Meillä, sulla ja mulla, olis niin paljon tarjottavaa, näille vähemmän onnekkaille lapsille, joku perhekotisysteemi, voitais harkita. Pelastetaan lapset huonolta ruualta.

Niin on, ei kaikkien pitäisi lisääntyä. Mäkin laitan Kengulle ja Ruulle aina kouluun mukaan omat eväät, ettei ne vaan vahingossa joudu kosketuksiin "maallisen" ruuan kanssa. Meidän viikonloput kuluu niin mukavasti oravia ja fasaaneja metsästäen, ja jos lapsille iskee mestästyspuuhissa väsy, mä kehotan niitä halaamaan puita, ja näin saamaan Äiti Maasta voimaa :heart:

Meillä, sulla ja mulla, olis niin paljon tarjottavaa, näille vähemmän onnekkaille lapsille, joku perhekotisysteemi, voitais harkita. Pelastetaan lapset huonolta ruualta.

:laugh:

En lueskellu koko ketjua läpi mutta tää nyt tuntuu olevan huono imitaatio.. siitä eilisestä hese-vesi jutusta. :whistle:
Ja jos se noin paljon pöyristyttää, niin mitä aapee itse teki hesellä syömässä? Jollei lapselleenkaan sellaista soisi. Voi härremungaad...

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
En lueskellu koko ketjua läpi mutta tää nyt tuntuu olevan huono imitaatio.. siitä eilisestä hese-vesi jutusta. :whistle:
Ja jos se noin paljon pöyristyttää, niin mitä aapee itse teki hesellä syömässä? Jollei lapselleenkaan sellaista soisi. Voi härremungaad...

Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin minä sanon :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Ja mä en ymmärrä ihmisiä jotka vie lapsiltaan kaiken kivan ja herkuttelun. Nää "ei karkkia, ei limsaa, ei roskaruokaa" tyypit. Niitten muksut sitten nakertaa sitä kurkunpalaa vieressä synttärikutsuilla kun muut syö jädekakkuu. Terveellinen ruoka on kaiken a ja o, mutta kaikessa voi mennä yli ja se ei oo mikään hyvä juttu. Mun mielestä kuuluu lapsen oikeuksiin että saa joskus erityisinä päivinä jotain extra hyvää!

Kato kun ruoasta ei saa saada mielihyvää. Huono assosiaatio. Hyvä ruoka on mautonta, välttämättömyys hengissäpysymisen, mutta ei elämänilon kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:

Mikä Hese-vesi?

Jotakuta oli kielletty juomasta omaa pullovettä hesellä, kun oli ostanu vaan tortillan. Ei halunnut ostaa 50 senttiä maksavaa vettä ja myyjä oli töykeä, kun asiasta oli huomauttanut. :kieh:

Minä olen nipo, mutta tämä aloitus on jo aika paksu jopa minusta.

Oman lapsen päiväkotiryhmä hyppäsi joskus spontaanisti paikallisbussiin ja meni kesällä jäätelölle ja minusta se oli aivan fantastinen idea hoitajilta. Lapsista se oli ihanaa.

en ymmärrä ap kaltaisia niuhoja....Jos tuo nainen hoitaisi mun muksua niin tottakai lupa ois lähtä heselle syömään ja ei haittaa vaikka päikkärit viivästyis.Uskon et lapset on nauttinu kovasti.Meijän poika kun joskus pääsee mäkkiin niin on niin onnesta soikeana että.Huutaa jo autosta "tuolla se jo näkyy,aja kovempaa"

:laugh: :laugh: :kieh:
Niitä lapsiparkoja! :laugh:

Ja pakko kysyä, mutta Et kai pilkkaa tiettyä hampusta nimensä saanutta lasta + niitä vanhempia joista toinen kutsuu itteensä sudeksi? ;) :whistle: