timbe
Porvoossa näitä vain riittää..Alkuperäinen kirjoittaja just:varmaan joku porvoolainen vouho!
Porvoossa näitä vain riittää..Alkuperäinen kirjoittaja just:varmaan joku porvoolainen vouho!
Porvoossa porkkanat kukoistaa ja sipulit ei itketä ketäänAlkuperäinen kirjoittaja timbe:Porvoossa näitä vain riittää..Alkuperäinen kirjoittaja just:varmaan joku porvoolainen vouho!
muakin kiinnostaa? Vai etitkö ensin netistä, että osaat laittaa paremman provon?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:laittaisitko ap teidän perheen muutaman päivän ruokalistat, siis aamupala lounas jne.
Eli jos te ette tapa vihanneksia, ja ette syö eläviä kasviksia..? Kuumentaminen ja syödyksi joutuminen sitä paitsi "tappaa" varmasti. Mikä mulla menee ajattelussa pieleen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olemme fruitisteja eli emme syö ELÄVIÄ kasviksia - - - Fruitisti ei tapa vihanneksia - - - ruuan kuumentaminen on kuitenkin sallittua
juu olis kiva lukea =)Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:laittaisitko ap teidän perheen muutaman päivän ruokalistat, siis aamupala lounas jne.
Mutta saattoihan niistä sipuleista muutama ollut kuollut ihan luonnollisestikin..Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:tapoin just muutaman sipulin,kun kiskoin ne väkivalloin maasta... julmaa,mutta elämä on! Hoitotädillä on paljon muutakin mietittävää,kun se että mikä on tapettu tai mikä normaalisti kuollu hedelmä
Entä itsemurhan tehneet sipulit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta saattoihan niistä sipuleista muutama ollut kuollut ihan luonnollisestikin..Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:tapoin just muutaman sipulin,kun kiskoin ne väkivalloin maasta... julmaa,mutta elämä on! Hoitotädillä on paljon muutakin mietittävää,kun se että mikä on tapettu tai mikä normaalisti kuollu hedelmä
Osu ja uppos....Alkuperäinen kirjoittaja :D:En kyllä ihmettele, että ette syö vihanneksia, sillä sehän olisi teille kannibalismia.
Ei se vastaa kun ei tiedä vastausta.. kai se ruohosipulukin elää samoin ku sipulit... Ku haukkaat palan niin kiljuu, et älä syö, älä syö....ja porkkana yrittää pitää kynsinhampain kiinni mullasta ettei tuu nostetuksi ylös...joo väsyny oon.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:AP! MIKSI ruohosipulia saa käyttää?
Mielenkiinnolla odotan mitä vastaat. =)
liittyiskö jotenkin siihen ettei sitä revitä juurineen irti? eli se ruohosipuli saa jatkaa kasvuaan... mutta toisaalta, sehän oli "elävä", ennenku se katkastiin ja syötiin, joten sehän tapettiin... hmm... emmä tiedä, olis kiva kuulla ap:lta vastaus!Alkuperäinen kirjoittaja Blue:AP! MIKSI ruohosipulia saa käyttää?
Mielenkiinnolla odotan mitä vastaat. =)