potkikaa mua perseelle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä oon kaks päivää lykänny siivousta sillä verukkeella et väsyttää ja oksettaa... Tänään ei väsytä eikä pahemmin oksetakaan, mutta siivoominen ei vähempää vois kiinnostaa.
Pakko olis alkaa puunaamaan, kun talo on kuin pommin jäljiltä, mutta en taho :(
Potkikaa mut ylös tästä!!!

Tai jos mä vasta tasalta aloittaisin :whistle:

*potkii ja lujaa*
aloitat varovaisesti ja otat taukoo välillä. siinä vaiheessa kun huomaa että tuloksia tulee niin motivaatiotakin tulee lisää. kui iso siivous olis tarkoitus vetää? jos aloitat nyt niin ootko valmis kahen tunnin päästä? =)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
*potkii ja lujaa*
aloitat varovaisesti ja otat taukoo välillä. siinä vaiheessa kun huomaa että tuloksia tulee niin motivaatiotakin tulee lisää. kui iso siivous olis tarkoitus vetää? jos aloitat nyt niin ootko valmis kahen tunnin päästä? =)

Mä vähän luulen et siinä vierähtää ainakin viis tuntia, kun alan puunaamaan oikein viimeisen päälle :whistle:
Mut onhan se sit ihana kun on puhdasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
*potkii ja lujaa*

Mä vähän luulen et siinä vierähtää ainakin viis tuntia, kun alan puunaamaan oikein viimeisen päälle :whistle:
Mut onhan se sit ihana kun on puhdasta =)

ota huone kerrallaan. ;) sillon huomaa tuloksia nopeemmin. :D

Yhteistyössä