Postinjakaja

moi, mie välillä tuurailen postissa,eli päiväpostin jakajana.Työ on ihan ok.. elikkäs meillä menee niin että noin 3 tuntia menee lajittelussa.ensin karkee lajittelu ja sit jokainen lajittelee oman jakopiirin postit,tarkkaa työtä... sit lähetään lenkille,pakataan auto ja lähetään huristelemaan.miula menee lenkillä noin 4 tuntia riippuen paljonko postia,ja se vaihtelee päivittäin ja myös paketit vie aikaa.eli tasan 8 tuntia ei työaika oo vaan sie jaat postin,meni miten myöhään tahansa ja sit pääsee kotiin.työ alkaa klo 6 ja yleensä pääsen pois joskus 13 jälkeen mut voi tosiaan mennä pitempäänkin.mie oon tykänny silti tuosta työstä koska päivät hurahtaa nopiaan,koko ajan on tekemistä ,ei tarvii peukaloita pyöritellä...
 
laija61
Jaoin lauantaipostia 15 vuotta ja siitä ajasta myös varhaisjakelua
n. 3 vuotta.Olin yksinhuoltaja ja tää oli mun toinen työpaikka.Launataihomma oli ihan ok(joskus talvella hankalaa,kun oli huonot kelit).Alkoi n.kuuden aikaan ja mun lenkeillä tunteja kertyi jotain 5 paikkeilla.Kun oli varhaisjakelu myös,niin tunteja tuli 8.Varhaisjakelu oli raskasta viiden työpäivän jälkeen piti lähteä töihin 2.30 lauantai-aamuna.Mutta ne laskutkin oli maksettava.Jos jaksat herätä aikaisin,niin sitten se sopii.
 

Yhteistyössä