Positiivinen, neutraali vai negatiivinen palaute?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Minkä palautteen annatte huutajalle,joka huutaa tuotteen ostaheti-hinnalla, on sitä ennen kysyny kuvaa tuotteesta. Myyjä ei ole vielä lähettänyt sitä kuvaa, ja hän huutaa.
Sitten "voitettuaan huudon" alkaa kyselemään sähköpostilla onko se sittenkään sellainen kuin hän tahtoo.
Annan hälle mahdollisuuden perua kaupan (vaikka vika ei ole minun, vaan hän on olettanut tuotteen olevan jotain mitä ilmoituksessa ei ole sanottu)
Ja lopuksi päättää hän päättää jättää lunastamatta.

Mutta niin mitäs mieltä olette, mikä palaute teidän mielestänne minun pitäisi hänelle antaa?

Ihan omantunnon mukaan. Olen itse turhan ystävällinen ja minulta saa plussan ja selityksen, että ei haittaa vaikka kauppa peruuntui. Tosin nyt en tiedä mitä tehdä kun joka myynti kerryttää sitä huutosaldoa ja tietyssä kohtaa huutonetti alkaa periä sitä maksua kohteista.

[QUOTE="a.p";22821877]No mä olen näköjän saanut kostoneutraalin siitä että valehtelen hälle.. huoh.. en ole siis valehdellut mitään..[/QUOTE]

Ylläpito poistaa pyynnöstä selkeät kostonegat, eli esim. silloin kun antaa negan lunastamattomasta huudosta ja saa kostonegan. Ylläpidolle vain pyyntö: "Ostaja jätti kohteen lunastamatta, annoin negan ja ostaja antoi tästä kostoksi negan. Pyydän ylläpitoa poistamaan aiheettoman negatiivisen palautteen."