PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
No niin. Aron täytti 18.3 2v =) ja juhlat on juhlittu. Nyt reppana on kuumeessa ja onkin vetänyt aika pitkät päikkärit.

Muuten kyl viihteelle lähtisin, mut lähetään just sillon kuopioon siskon pojan ristiäisiin. Ehkä joku toinen kerta.

Eikös se lundin kirppis ole huhtikuun lopussa, muistelisin. Odotan innolla, että pääsen shoppailemaan..

Hermot ollu hitusen kireällä kun yritän lopettaa tupakanpolton. 5 päivää olen nyt ollu sauhuttelematta ja nicorette auttaa onneksi. Tätä meidän seuraavaa "projektia" varten yritän lopettaa ja ihan kyl muutenkin.

Nyt taidan mennä herättämään tuon potilaan tuolta.. :wave:
 
e-n-m harmaana
heips!
Pikasesti ajattelin tulla sanomaan, moi. Tulin just koulutuksesta ja Elli onkin jo unten mailla, huomenna taas hoitopäivä. Tänään oli vapaa, kun käytiin maitoaltistuksessa ja maidolle on neiti allerginen. Viljat testataan ens viikolla...
Joo, Askolasta olen. Meillä on viihteelle meno viikonloppu jo tulevana, että siinä taas hetkeksi rilluttelua. Vietetään kavereiden kanssa meitin hääjuhlia....
Mut nyt meen pesee kylppäsrin lattian ku meil valmistu tänään putkiremppa, ni siel aikasta paljon kuraa ja purua...

mooi
 
JEKHu
Ei taida olla perjantaina viihteelle lähtijöitä. Minullakin silloin iltavuoro. Pääsen töistä vasta kymmeneltä ja ois muuta. Siirretäänkö?

Hih, äitiliini; aprillipäivänä naimisiin :D

 
täällä ei näköjään käy montaa mammaa kirjottelemas tai sit jos käy niin tosiii harvoin.. no mä tallustelin tänään taas nemon kans porvoossa ja huomen olis taas tarkoitus tulla kun on illalla menoa ja ei viitti moneen kertaa ajella ees taas.. kun matkaa on jotakuinkin 36km
 
JEKHu
Joo, hiljaista alkaa olla. Nyt itsekin olen hyytynyt pahasti kun aloitin taas työt. Tapaamisetkin onnistuisi vain viikonloppuisin. Yritän tässä kuitenkin aina seurata palstaa ja lukea muiden kuulumisia. :wave:
 
Jeps..Hengissä ollaan, mutta kun on työt ja koulut ja eräs liiketoiminta idea ja pieni lapsi ja koti, niin en oikein aina saa tänne kirjoteltua..

Sintulla oli tossa muutama viikko sitten se virus mmikä yt pörrää.. pahimmillaan nousi yks la-su yö 42 kuume.. Joi hyvin ja annoin supot niin oltiin sitten vaan kotona. Neiti jatkoi unia ja aamulla oli kuume laskenut hiukan alle 40. SU iltana soitin sitten töiden jälkeen päivystykseen, sanoivat että voi kestää kuumeilua jopa viikon. Siinä vaiheessa olin jo itse tulossa kipeeksi.

Mutta nyt ollaan siis jo yli viikon oltu kaikki terveitä. Mulla on v.loppu vapaa ja maanantaina taas aamu vuodeosastolla. Tän viikon oli ma-pe töissä, ja sen huomasi tänä aamuna, kyllä väsytti.
Ja väsyttää nytkin. mulla on tuossa sohvalla nukkumassa luokkakaveri, joka menee aamulla 7 duuniin, joten mä tästä lopettelen tän naputuksen ja menen itsekkin jo nukkumaan, kerrankin ajoissa :)

AI niin, tänään käytiin pitkästä aikaa taas Sinin kanssa uimassa, ai että tuo nautti. Ja saunomaan pääsi tänään sitten oikein kaksin verroin, kun oli saunavuoro klo 19-20.. Oli ihan naatti nuppu kun hiukan yli kasin pääsi nukkumaan.

-S&S-
 
Heippa pitkästä aikaa!

Olin muuten viikko sitten lauantaina ekaa kertaa tutustumassa Porvoon yöelämään. Seireenissa olitiin naapureitten kanssa ja ihan mukaaa oli. Pari tuntia meni tanssiessa ja sit kotiin. :)

Mulla alkoi tänään kuukautiset, joten edelleen yritystä peliin. :)

 
JEKHu
Ja-has, hiljaista näyttää olevan.

Joonan eskaripaikkakin selvisi. Veckjärven päiväkotiin ei tule suomenkilelisten ryhmää joten Joona meneekin Ilolaan eskariin. Toisaalta hyvä, että menee kauemmas, että saadaan kuljetus :whistle:

Ihanaa, kun piha alkaa sulamaan ja krookukset alkavat nostaa päätään. Muutamia siemeniä on jo idätetty ja kovasti odotetaan, että saadaan siirrettyä kasvihuoneeseen. Sitten kesällä saa hyvällä tuurilla omia paprikoita, kurkkua ym. :p

Huomenna pitäs lähteä taas kauppoihin kun Joonalla on jäänyt kaikki kevät- ja kesävaatteet pieniksi. Kengätkään ei enää mahdu.
 
Olipas tippunut alas. Nostanpa. :)

Me ollaan viihdytty edelleen tosi hyvin Porvoossa. Koko ajan vain paremmin. Naapurit on ihania ja omaa pihaa on ollut kiva laittaa. Istutellut jo kaikennäköistä. Aika karuhan se vielä on, mutta eiköhän se siitä kesää kohden pihankin ilme piristy! :) auringonkukat ja unikot puskee jo mullasta. Liljoja, kirsikkapuun ja malvaa laittanut. Ai niin ja hajuhernettä!! :)

Vappupäivänä käytiin muuten eka kertaa piknikillä Linnamäellä. Nätti paikka.

Lapsi olisi kovin tervetullut tähän familyyn. Puoli vuotta nyt oltu ilman ehkäisyä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Malttia malttia. :)

aurinkoista kevättä kaikille!!

B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 15:10 CarnevalGirl kirjoitti:
Heips kaikille. Hiljasta on. Kesä tulee kohisten...ainakin täällä kosken kupeessa =) Tapaamista olis kiva väsätä taas ennen kun lomat alkaa. Meille saapi tulla millon vaan :wave:
Missäs päin Porvoota asustat? :)

Olis kiva tavata muita porvoolaisia. Meillä ei ole vielä lapsia, mutta saa kai silti tulla? :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 17:14 Luminella kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 15:10 CarnevalGirl kirjoitti:
Heips kaikille. Hiljasta on. Kesä tulee kohisten...ainakin täällä kosken kupeessa =) Tapaamista olis kiva väsätä taas ennen kun lomat alkaa. Meille saapi tulla millon vaan :wave:
Missäs päin Porvoota asustat? :)

Olis kiva tavata muita porvoolaisia. Meillä ei ole vielä lapsia, mutta saa kai silti tulla? :whistle: :D
Etkös sä asu haikkoossa ainakin niin muistelen? Mä asun tyysterissä eli ihan haikkoon lähellä tai melko lähellä. Olenkin just tänään illalla tulossa haikkooseen yhen kaverin luo. Saapi tulla vaikka ei ole lapsiakaan =)
 
JEKHu
Olipa yllätys nähdä, että Porvoo oli kuin olikin noussut taas etusivulle =)

Käytiin tässä viikonloppuna pikareissulla Kajaanissa kun syöpää sairastava isäni on joutunut sairaalaan. Itse syöpää ei enää hoideta, mutta kipuja ja muita oireita lievitetään. Isäkin piristy ihan silmissä kun näki pienet lapsenlapset. Eino taas oli aika järkyttynyt, kun ukki oli niin kovasti laihtunut ja muuttunut viime kesästä.

Tapaamisehdotuksia vaan kehiin, niin me kyllä tullaan tai sitten tavataan meillä :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 13:33 CarnevalGirl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 17:14 Luminella kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 15:10 CarnevalGirl kirjoitti:
Heips kaikille. Hiljasta on. Kesä tulee kohisten...ainakin täällä kosken kupeessa =) Tapaamista olis kiva väsätä taas ennen kun lomat alkaa. Meille saapi tulla millon vaan :wave:
Missäs päin Porvoota asustat? :)

Olis kiva tavata muita porvoolaisia. Meillä ei ole vielä lapsia, mutta saa kai silti tulla? :whistle: :D
Etkös sä asu haikkoossa ainakin niin muistelen? Mä asun tyysterissä eli ihan haikkoon lähellä tai melko lähellä. Olenkin just tänään illalla tulossa haikkooseen yhen kaverin luo. Saapi tulla vaikka ei ole lapsiakaan =)
Joo sielläpä tai oikeestaan se taitaa olla Uutelaa eli ihan Meri-Haikkoossa en asu.

Mulla on vapaapäivät aika hyvin buukattu, paitsi... Ens viikolla olis ke ja to vapaa ja muistaakseni niille päiville en ole vielä kehittänyt ohjelmaa. :) ideoita otetaan vastaan! :wave:
 
Luminella piipahtaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 19:31 äiti eteläsuomesta kirjoitti:
Sateista lauantaita....
Se olis sit viikon loma edessä.. Ihanaa.. Toivottavasta sää vähän kohenee... Mitäs teille muille kuuluu?
Hyvää kuuluu. :) vieläkin ihan fiiliksissä viisuvoitosta!! :wave: oon pikkutytöstä saakka seurannut euroviisuja ja oli kyllä eilen niin ikimuistoinen hetki, kun tajusi, että lordi nappailee isoja pisteitä ja voitto on tulossa. :D

Pihaa edelleen laittanut intoa täynnä. Tänään istutan raparperin. :)

Elämä ennallaan.
 
JEKHu
Meidän Joonakin on sitten jo 6 vuotta! Eilen käytiuin neuvolassa ja poika sai 2 rokotetta, josta toinen pani oksentamaan. Oksenteli tuossa vielä äskenkin vähäsen. Ei ole kakku maistunut :(

Tänään menen pitkästä aikaa elokuviin =) saatiin työpiakalta ilmaiseksi liput Da Vinci-koodiin. En ole kyllä kirjaakaan lukenut, mutta täytyy kai se mennä katsomaan silti. Saa nähdä pysyykö kärryillä :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 12:57 JEKHu kirjoitti:
Meidän Joonakin on sitten jo 6 vuotta! Eilen käytiuin neuvolassa ja poika sai 2 rokotetta, josta toinen pani oksentamaan. Oksenteli tuossa vielä äskenkin vähäsen. Ei ole kakku maistunut :(

Tänään menen pitkästä aikaa elokuviin =) saatiin työpiakalta ilmaiseksi liput Da Vinci-koodiin. En ole kyllä kirjaakaan lukenut, mutta täytyy kai se mennä katsomaan silti. Saa nähdä pysyykö kärryillä :/
Oliko hyvä leffa? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 17:06 JEKHu kirjoitti:
\Oliko hyvä leffa? :)
Minä nukahdin 3 kertaa :ashamed: Eli ei minusta ollut kovin hääppönen.

[/quote]

Just. :D tai sit äippä pääs pitkästä aikaa rentoutuu, niin uni tuli. ;) ajattelin silti mennä katsomaan, kun se Audrey Tatou kuuluu mun suosikkinäyttelijöihin.

Täytyy muuten purkaa vähän tuntoja: aivan hirveeltä tuntuu tuo kirkon palo. Voin vain kuvitella miltä se tuntuu heistä, jotka ovat ikänsä asuneet Porvoossa. Toivon sydämeni pohjasta, että tekijät/-t saadaan kiinni. Eihän se vahinkoa yksistään korvaa, mutta kyllä se mussa helpotusta saisi aikaan. Pieni asia sekin tän kaiken rinnalla, mutta olen surrut kaikkien heidänkin puolesta, joilla piti olla häät tänä kesänä kirkossa. Toivottavasti saavat jostain kivan vihkipaikan tilalle. Lohtua tuo, että kirkko saadaan kunnostettua ja että sisätilat eivät vaurioutuneet pahoin. Näkymä sillalta on kyllä aika lohduton. :'(
 

Yhteistyössä